آباژور رومیزی مدل M07

معرفی محصول آباژور رومیزی مدل M07 با پایه از جنس چوب و وزن حدود 1.2 کیلوگرم، وزن قابل قبولی دارد […]

معرفی محصول
آباژور رومیزی مدل M07 با پایه از جنس چوب و وزن حدود 1.2 کیلوگرم، وزن قابل قبولی دارد تا هم در مقابل تکان خوردن ایستادگی داشته باشد و هم به خوبی در جای خود قرار گیرد. آباژور از جنس چوب طبیعی ساخته شده که این موضوع باعث می‎‌شود به یک محصول منحصر به فرد در طراحی تبدیل شود. آباژور رومیزی در کنار تخت، میزهای کوتاه مانند عسلی و دکور اتاق، هال و سالن پذیرایی در منزل و دکور دفاتر اداری کاربرد دارد. طول سیم این آباژور 158 سانتی متر است که با یک کلید قطع و وصل، کاربرد آن ساده‌تر شده است. داخل شید آباژور از پیکربندی فلزی بهره گرفته شده، این موضوع باعث می‌شود تا از مقاومت و طول عمر بیش‌تری بهره‌مند شود. طراحی شید(کلاهک) در آباژور به شکلی است که نور را به صورت متمرکز به سمت بالا و پایین می‌تاباند و از اطراف یک نور ملایم به محیط ساطع می‌کند، این موضوع موجب می‌شود تا با روشن کردن این محصول در تاریکی، شاهد یک پخش نور زیبایی باشیم.

نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

همانطور که می‌دانید بعد از اتمام معماری داخلی ساختمان مهم‌ترین فاکتوری که باید در نظر گرفته شود، روشنایی آن است. روشنایی داخلی ساختمان معمولا با انواع مختلفی از لامپ‌ها تامین می‌شود. در دکوراسیون داخلی منازل و حتی محل کار می‌توانید از لوازمی مانند آباژور برای ایجاد نور استفاده نمایید. با مصرف تعداد زیادی از لامپ‌های پر مصرف و حبابی شکل باید هزینه‌های هنگفتی را برای اداره برق در نظر بگیریم. بنابراین طراحی شیک و ساده‌ی آباژورها می‌تواند کمک بسیار زیادی را در مصرف بهینه‌ی برق و حتی زیباتر شدن نوع دکوراسیون داشته باشد. آباژورها بر خلاف لامپ و لوسترها نورا به صورت متعادل‌تر پخش کرده و علاوه بر جنبه‌ی مصرفی به صورت تزئینی نیز کاربرد دارد. نور ملایم و کم این گونه محصولات مانع از اذیت شدن چشم فرد نیز می‌شود.

آباژور رومیزی مدل M07

تنوع در میزان نور پخش شده در آباژور به رنگ کلاهک روی آن بستگی دارد. شاید جالب به نظر برسد که هرچه رنگ کلاهک یا شید روی آباژور پر رنگ‌تر باشد، نور کمتری در محیط پخش خواهد شد. آباژورها معمولا در انواع مختلفی از مدل، طرح و جنس تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند. یکی از پر مصرف ترین آباژورها به صورت رومیزی بوده که برای قرار دادن آن روی میز به فضای نه چندان زیادی احتیاج دارید. آباژورهای رومیزی در چیدمان دکوراسیون منزل بسیار جلوه‌ی شیکی را از خود نشان داده و به صورت یک اکسسوری زیبا در نظر گرفته می‌شود. اگر به دنبال یک محصول رومیزی برای قسمت سالن پذیرایی و حتی اتاق خواب خود هستید، بدون شک آباژور رومیزی مدل M07 می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای شما باشد. جنس بدنه‌ی این محصول از چوب بوده که یک کلاهک قابل تعویض روی آن طراحی شده است. همانطور که گفته شد شید روی این آباژور قابل تعویض بوده و می‌توانید بنابر نوع رنگ چیدمان دکوراسیون خود آن را انتخاب نمایید. ابعاد کلی این آباژور 21 × 21 × 32.5 سانتی‌متر بوده و دارای وزن 1135 گرم است. وزن کم و مناسب این محصول باعث شده که بتوانید به راحتی آن را جابه‌جا کرده و روی میز قرار دهید. برای روشن و خاموش شدن لامپ این آباژور می‌توانید به همراه سیم برق آن از برق شهری استفاده کرده و روی کابل برق آن یک کلید خاموش و روشن نیز تعبیه شده است.

و سخن آخر

خوب است بدانید که اگر نوع دکوراسیون چیدمان منزل شما دارای طیف رنگی تیره بوده، به نور بیشتری احتیاج دارید و بهتر است از آباژورهایی با رنگ روشن استفاده نمایید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط