کمپرسور باد فندکی گالان مدل 3326

معرفی محصولGalan 3326 Cigar Lighter Air Compressor مشکل کم‌شدن باد لاستیک خودرو یا پنچرشدن آن همیشه وجود دارد؛ به‌همین منظور […]

معرفی محصولGalan 3326 Cigar Lighter Air Compressor

مشکل کم‌شدن باد لاستیک خودرو یا پنچرشدن آن همیشه وجود دارد؛ به‌همین منظور وجود کمپرسور هوا داخل خودرو، امری ضروری محسوب می‌شود. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید، یکی از انواع کمپرسورهایی است که کاربردی ویژه دارد. این دستگاه برای خودروها طراحی شده است و برق موردنیاز خود را از انرژی الکتریکی خودرو تامین می‌کند. این محصول را شرکت «گالان» تولید می‌کند. این شرکت سال‌هاست که در زمینه‌ی تولید انواع تجهیزات و لوازم جانبی خودرو فعالیت می‌کند و با تجربه‌ی بالایی که در این عرصه کسب کرده، توانسته است محصولاتی را با کیفیت و قیمتی مناسب به بازار عرضه کند. در ادامه، به توضیح بیشتر این دستگاه می‌پردازیم.

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • کارایی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۴

نقاط قوت

  • سبک و جمع‌وجور
نقد و بررسی تخصصیGalan 3326 Cigar Lighter Air Compressor

وجود کمپرسور باد در خودرو می‌تواند در بسیاری از موارد به‌کمک شما بیاید. کمپرسور باد فندکی گالان مدل 3326 وسیله‌ای بسیار پرکاربرد است که اخیرا به بازار عرضه شده است.

مقدمه

نحوه تامین برق

 

 

این دستگاه برق موردنیاز خود را از طریق فندکی 12ولتی خودرو تامین می‌کند. شرکت گالان برای راحتی کاربر در حین کار، این فندکی را به کابلی بلند مجهز کرده است. این کابل طولی برابر 3 متر دارد و فرد می‌تواند بدون کوچک‌ترین مشکل، دستگاه را به تایرهای خودرو برساند و آن‌ها را باد کند.

میزان فشار

 

 

این دستگاه به‌شکل بدون مخزن طراحی شده است؛ ازاین‌رو نمی‌توان انتظار دبی هوای خروجی بالایی از آن داشت. شرکت گالان میزان این دبی خروجی را بیان نکرده؛ اما به‌ گفته‌ی این شرکت، حداکثر فشار خروجی آن 300 پی‌اس‌آی است. این دستگاه به فشارسنجی عقربه‌ای مجهز است که با کمک آن می‌توانید از میزان فشار هوای محل موردنظر آگاه شوید.

شلنگ

این دستگاه از شلنگ بادی به‌ طول 75 سانتی‌متر برخوردار است. شلنگ این کمپرسور در کنار انعطاف بالایی که دارد، به روکشی کنفی مجهز شده است. این روکش از شلنگ دربرابر عوامل خارجی مانند فشار و سایش محافظت می‌کند و مانع از سوراخ‌شدن آن می‌شود؛ از سوی دیگر، این روکش به‌خوبی شلنگ را احاطه کرده است و مانع از افزایش حجم آن در اثر فشار باد و درنتیجه ترکیدگی می‌شود. در قسمت انتهایی این شلنگ، نازل دستگاه قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وجود سه سری نازل اشاره کرد. دو عدد از این نازل‌ها پلاستیکی هستند که می‌توان از آن‌ها برای بادکردن برخی تیوپ‌های لاستیکی و حتی بادکنک‌ها استفاده کرد. این نازل برای تمیزکردن مکان‌های کوچک مانند بردهای الکترونیکی از وجود گردوخاک نیز بسیار مناسب است. سری دیگر این نازل فلزی بوده و برای بادکردن انواع توپ‌های بازی مانند توپ فوتبال، والیبال و بسکتبال مناسب است. این دو سری به‌شکل پیچی به نازل شلنگ متصل می‌شوند و باز و بسته‌کردن آن‌ها بسیار راحت است. شرکت گالان برای جلوگیری از گم‌شدن این نازل‌ها، محفظه‌ای کوچک در پشت دستگاه تعبیه کرده است که سری‌ها به همراه کابل برق و شلنگ در آن قرار می‌گیرند.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط