کمپرسور باد خودرو مدل 628-4X4

معرفی محصول628-4X4 Car Air Compressor کمپرسور فوق برای خودروها کاربرد دارد و تامین برق آن نیز از طریق فندکی خودرو […]

معرفی محصول628-4X4 Car Air Compressor

کمپرسور فوق برای خودروها کاربرد دارد و تامین برق آن نیز از طریق فندکی خودرو انجام می‌شود. این محصول از نوع دو‌سیلندر بوده و قادر است جریان هوایی با دبی 72 لیتر در دقیقه تولید کند. از دیگر ویژگی‌های این کمپرسور می‌توان به حداکثر فشار باد تولیدی آن اشاره کرد که میزانی برابر 150 پی‌اس‌آی است. برای این محصول دو شلنگ در نظر گرفته شده است. یکی از شلنگ‌ها ثابت بوده و شلنگ دیگر که فنری است، به‌صورت جداگانه به این شلنگ متصل می‌شود. وجود این دو شلنگ در کنار هم موجب شده تا کاربر بتواند به‌راحتی هر چهار تایر خودرو را باد کند. برای اطمینان بیشتر از بابت رسیدن شلنگ دستگاه به تایرها، کابل برقی 2 متری برای این کمپرسور در نظر گرفته شده تا بتوان پس از اتصال آن به فندکی خودرو، دستگاه را به خارج از اتاق خودرو منتقل کرد. این محصول دارای یک فشارسنج بوده تا با کمک آن کاربر بتواند فشار باد لاستیک را تنظیم کند. این دستگاه درون یک کیف پارچه‌ای عرضه می‌شود.

  • کیفیت ساخت

    ۳

  • کارایی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۳

نقاط ضعف

  • نداشتن نازل‌های مختلف
نقد و بررسی تخصصی628-4X4 Car Air Compressor

پنچرشدن تایر خودرو و کم‌بادشدن آن یکی از معضلاتی است که در حین رانندگی رخ می‌دهد. گاهی شرایط به‌گونه‌ای است که فرد نمی‌تواند لاستیک خودرو را تعویض کند. در این شرایط، استفاده از کمپرسور باد خودرو کمک زیادی خواهد کرد. این دستگاه‌ها می‌توانند به‌شکل موقت باد لاستیک را افزایش دهند تا فرد بتواند مسافتی را با خودرو طی کرده و خود را به محلی مناسب برای تعویض لاستیک برساند. محصول فوق یکی از گونه‌های این کمپرسورهاست که به همراه داشتن آن در خودرو در چنین مواقعی بسیار کارگشا خواهد بود.

کمپرسور باد خودرو

به همراه داشتن یک کمپرسور باد کوچک درون خودرو بسیار کاربردی است. از این دستگاه می‌توان در مواقع و شرایط مختلفی استفاده کرد که از مهم‌‌ترین آن‌ها می‌توان به کم‌بادشدن یا پنچرشدن تایر خودرو اشاره کرد. بادکردن وسایل بازی مانند توپ و حتی قایق بادی از دیگر مزایای این دستگاه‌ها به‌حساب می‌آید. دستگاه فوق یکی از انواع کمپرسورهای خودروست که انرژی موردنیاز خود را از باتری تامین می‌کند؛ ازاین‌رو می‌توانید بدون نگرانی از بابت نیاز به پریز برق شهری، از این دستگاه استفاده کنید.

طراحی

در کمپرسورهای خودرو ابعاد و وزن اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر ابعاد و وزن دستگاه مناسب باشد، حمل و نگهداری آن نیاز به فضای زیادی ندارد و کاربر را خسته نمی‌کند. دستگاه فوق از این نظر در شرایط قابل‌قبولی قرار دارد. وزن دستگاه کمی بیش از 2 کیلوگرم و طول آن 24 سانتی‌متر است. تجهیزات جانبی این محصول موجب تسهیل استفاده از آن شده و برای به همراه داشتن تمام آن‌ها یک کیف پارچه‌ای مستحکم در نظر گرفته شده است. این کمپرسور فندکی خودرو دارای لاستیک‌های جاذب لرزش در قسمت پایه بوده و برای حمل آسان به یک دسته‌ی روکش‌دار مجهز شده است.

مشخصات فنی

همان‌طور که اشاره کردیم، تامین انرژی در این دستگاه با کمک باتری خودرو انجام می‌شود. این کمپرسور به شکل مستقیم به باتری متصل نمی‌شود، بلکه با اتصال به فندکی خودرو، انرژی موردنیاز خود را تامین می‌کند. ولتاژ مناسب برای این دستگاه 12 ولت است و بیشتر برای خودروهای سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازآنجایی‌که شارژر فندکی درون اتاق خودرو قرار دارد، نیاز به کابل برق بلندی است که بتوان دستگاه را پس از اتصال به فندکی، به خارج از کابین منتقل کرد؛ برای همین منظور یک کابل برق 2 متری برای این کمپرسور در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از مزایای این کمپرسور وجود دو شلنگ است. یکی از شلنگ‌ها طولی 0.25 متری دارد که با توجه به کابل برق 2 متری دستگاه معمولا برای بادکردن تایرها کافی است. اما اگر احساس می‌کنید به شلنگ بلندتری برای این کار نیاز دارید، می‌توانید از شلنگ فنری که به همراه این محصول عرضه می‌شود، استفاده کنید.

این کمپرسور به‌شکل دوسیلندر طراحی شده است و می‌تواند در زمان مناسبی تایر خودرو را باد کند. حداکثر دبی هوای خروجی این کمپرسور 72 لیتر در دقیقه است. حداکثر فشار باد خروجی آن نیز 150 پی‌اس‌آی اندازه‌گیری شده است. یکی از ویژگی‌های این محصول وجود فشارسنج روی آن است که به کاربر اجازه می‌دهد فشار لاستیک را با توجه به نوع خودرو و شرایط آب‌وهوا در بهترین حالت تنظیم کند. فشار اندازه‌گیری‌شده برحسب واحدهای بار و پی‌اس‌آی روی این فشارسنج قابل‌مشاهده است.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط