10 گام ساده برای استفاده از سشوار برس دار چرخشی | ماژور الکترونیک

10 گام ساده برای استفاده از سشوار برس دار چرخشی

  • 12 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

✍ بسیاری سشوار های برس دار را یک پله بالاتر از فر کننده های سنتی می‌دانند. این دو دارای طراحی اولیه میله داغ هستند، اما البته، به جای یک میله فلزی، سشوار برس دار به‌عنوان یک سشوار دارای برس گرد طراحی شده‌اند.

پیشنهاد:
لیست 36 مدل ضبط بلوتوث دار مناسب اتصال راحت گوشی موبایل به پخش

سشوار برس دار در حین فر کردن، حجم بیشتری می‌دهند، همانطور که موها را برس می‌زنند تا در حین حرکت، رشته‌ها را بلند کرده و از هم جدا کنند. این باعث می‌شود نتایج شما فوق‌العاده قوی و درخشان باشد! به همین دلیل، جای تعجب نیست که این روزها سشوار برس دار به اتوی فرکننده ترجیح داده می شوند. با این حال، اگر ندانید چه کاری انجام می دهید، به دست آوردن آن ظاهر درخشان ممکن است کمی دشوار باشد. اینجاست که ما وارد می شویم! در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد نحوه استفاده از سشوار برس دار چرخشی بدانید تا بهترین نتایج ممکن را داشته باشید.⬇

Brush hair dryer

سشوار برس دار

  1. سشوار چرخشی زمانی که موها مرطوب هستند بهترین عملکرد را دارند. پس از شستن موها، اجازه دهید مدتی در هوا خشک شود یا آن را در یک حوله بپیچید تا بیشتر آب آن گرفته شود. سعی نکنید آن را خشک کنید، زیرا فقط موخوره و گره خوردن بیشتری ایجاد خواهید کرد.
  2. از شانه یا برس برای باز کردن موهایتان استفاده کنید. بر اساس بافت و ضخامت موهایتان، ممکن است لازم باشد کمی محصول اضافه کنید، اما مطمئن شوید که موهایتان را با مخلوط‌های سنگین یا چرب بیش از حد سنگین نکنید.
  3. اگر موهای شما کمی بیش از حد خشک شده است، از این لحظه استفاده کنید و آن را با مقداری آب بپاشید تا دوباره مرطوب شود.
  4. مقدار کمی از محافظ حرارتی را با تمرکز روی نوک موهایتان بمالید. این کار موهای شما را از آسیب گرمایی در امان نگه می دارد!
  5. موهای خود را به قسمت های متوسط ​​تقسیم کنید. کار با این بخش‌ها آسان‌تر از بخش‌های بزرگ است و نتایج بسیار بهتری را به ارمغان می‌آورد. در حالی که موهای خود را دسته دسته می کنید، سشوار برس دار خود را به آن وصل کنید تا شروع به گرم شدن کند.
  6. اینجاست که سرگرمی شروع می شود! از نوک یا انتهای موهای خود شروع کنید، یک دسته موی ​​خود را دور لوله برس فر بپیچید و مطمئن شوید که موهای شما به آرامی روی دیگ موها پخش شده است. اگر برآمدگی یا گره خوردن وجود داشته باشد، نتایج شما آنطور که می خواهید صاف نخواهند بود.
  7. قبل از اینکه موهایتان را با دقت باز کنید، سشوار برس دار را حدود پنج ثانیه روی قسمت مورد نظر نگه دارید. برای اینکه فر خود را ماناتر کنید، می‌توانید حلقه مو را برای چند ثانیه در حالی که سرد می‌شود نگه دارید قبل از اینکه بگذارید رها شود.
  8. این کار را در تمام قسمت های موی خود تکرار کنید، مراقب باشید که موهای خود را با احتیاط بپیچید و باز کنید. در فرآیند عجله نکنید!
  9. وقتی کار تمام قسمت ها تمام شد، کل سر خود را با اسپری نگهدارنده یا اسپری مو اسپری کنید. این کار باعث می شود فرهای شما کمی ثابت بماند و اطمینان حاصل شود که در کل روز یا شب ماندگار هستند. از آنجایی که یک سشوار چرخشی ، فرهای بسیار سبک‌تر و نرم‌تری نسبت به فرکننده مو ایجاد می‌کند، باید اطمینان حاصل کنید که بدون توجه به هر شرایطی، شکل خود را از دست ندهند.
  10. از نتایج درخشان و سبک خود لذت ببرید! تفاوت با فر کننده شگفت انگیز خواهد بود. ما هر دو را دوست داریم، اما سشوار برس دار واقعاً موهای فر را یک درجه دیگر از نظر مدل بالا می‌برند!

لیست محصولات منتخب ⬇

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه