لیست 31 مدل باکس «محفظه» اسپیکر، ساب ووفر، باند، تیوتر و میدرنج♫ با کیفیت

لیست 31 مدل باکس اسپیکر، ساب ووفر، باند، تیوتر و میدرنج با کیفیت

  • 26 مرداد 1400
  • 0 نظر
  • admin

داشتن مجموعه ای از ساب ووفرهای با کیفیت می تواند به تبدیل خودرو شما به بهترین محل گوش دادن موسیقی کمک کند. احساس می کنید فرکانس های پایین در ماشین شما تکان می خورند و درها و پنجره ها تکان می خورند و هر آهنگی را که می شنوید احساس می کنید. با این حال ، با تمام لرزش هایی که بلندگوها انجام می دهند ، ممکن است از برخورد مداوم از محل نصب جدا شوند. به همین دلیل بسیار مهم است که قبل از نصب ساب ووفرهای خود آن ها را در محفظه ای قرار دهید.

یک باکس اسپیکر یا جعبه می تواند به جلوگیری از ارتعاشات رانندگی کمک کند ، بنابراین آسیب مکانیکی به آنها وارد نمی شود. داشتن یک محفظه با اندازه مناسب برای ساب ووفر شما همچنین می تواند باس قابل توجهی را افزایش داده و تداخل صدا را کاهش دهد. بنابراین به جای ساختن جعبه ساب ووفر خود از ابتدا ، باید یک جعبه کارخانه ای انتخاب کنید که به راحتی برای انواع مختلف ساب ووفرهای خودرو در بازار موجود است. در اینجا یک راهنمای مفید برای انتخاب بهترین باکس است که می تواند در ماشین یا خودرو شما جا بگیرد.

باکس اسپیکر ساب ووفر

مزایای باکس ساب ووفر

عملکرد بهینه ساب ووفر حتی بهترین ساب ووفرها بدون داشتن یک محفظه ساب ووفر خوب تقریبا صاف و تا حدودی مخدوش به نظر می رسند. بدون محفظه ، صدای جلوی بلندگو با تابش صوتی از عقب برخورد می کند ، که باعث می شود بلندگو صاف به نظر نرسد. یک جعبه ساب ووفر به جلوگیری از حذف این صدا کمک می کند و نتیجه خالص آن بیس قوی تری است.

از ساب ووفر خود محافظت کنید. محفظه ساب ووفر به نگه داشتن اسپیکر در یک فضای محدود کمک می کند ، بنابراین هنگام پخش موسیقی با صدای بلند بیش از حد حرکت نمی کند. این به محافظت از بلندگو در برابر آسیب های فیزیکی مانند پارگی یا ضربه کمک می کند.

از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کنید. طبیعی است که بلندگوهای شما گرم شوند ، اما ممکن است وقتی در وضعیت نادرست قرار می گیرند ، بیش از حد گرم شوند. قرار دادن آنها در یک باکس تهویه ، اطمینان می دهد که اسپیکر جریان هوای کافی را برای خنک نگه داشتن آن ، به ویژه هنگام پخش موسیقی به مدت طولانی دریافت می کند.

زیبایی شناسی خوب اکثر تولیدکنندگان باکس های ساب ووفر را با نمای خارجی پارچه طراحی می کنند که با بیشتر فضای داخلی خودرو مطابقت دارد. ساب ووفرهای داخلی ماشین شما را باکلاس جلوه می دهد ، مخصوصاً وقتی در صندوق عقب شما قرار گیرند.

پیشنهاد:
لیست 33 مدل ساب ووفر خاص مخصوص لرزش ماشین

انواع باکس اسپیکر

جعبه های پرس شده

یک محفظه پرس شده جعبه ای است که فاقد دریچه است اما دارای دهانه برش یک یا چند عدد برای بلندگوها است. از آنجا که هوایی وارد محفظه نمی شود ، فشار بیشتری بر بدنه اسپیکر وارد می شود و به جلو و عقب حرکت می کند. در حالی که ممکن است این بدان معنا باشد که بلندگوی شما برای غلبه بر فشار به نیروی اضافی بیشتری نیاز دارد ، فشار اضافی به مخروط اجازه می دهد تا سریعتر به جلو و عقب حرکت کند تا صدایی دقیق تر به شما ارائه دهد.

باکس های حفره دار

بر خلاف جعبه های پرس شده ، محفظه های رفلکس دارای حفره یا باس دارای یک سوراخ (پورت) کوچکتر اضافی در پایین یا کناره ها هستند که به خروج هوا و تساوی فشار داخل و خارج بلندگو کمک می کند. اگرچه در مقایسه با جعبه پرس شده صدای کمتری دریافت خواهید کرد ، با این حال صدای باس بلندی تولید می کند و به کاهش قدرت مورد نیاز ساب ووفر شما کمک می کند.

تست باس با باکس ساب ووفر حفره دار

محفظه های BANDPASS

باکس های بندپس در طرف بزرگتر قرار دارند و هر دو طرح پرس شده و حفره دار را ترکیب می کنند. این طرح شامل دو اتاق است که اتاق اول محفظه ای پرس شده است که ساب ووفر را در خود جای داده است و یک جعبه پورت دار در جلوی آن ساخته شده است. بنابراین ، ساب ووفر و جعبه پورت جدا می شوند. این طراحی به ایجاد یک باس بلندتر از گزینه های بالا کمک می کند.

پیشنهاد:
راهنمای خرید 35 مدل اسپیکر با کیفیت

باکس های ساب ووفر بدون فشار

محفظه های بدون فشار شامل یک ووفر است که روی تخته نصب شده و سپس به قسمت عقب یا صندوق عقب در مقابل صندلی عقب متصل می شود. در این صورت ، صندوق عقب به عنوان محفظه عمل می کند و فرکانس های پایین را از پشت خودرو جدا می کند. این امر باعث می شود مشکل صدای تخریب شده از ساب ووفرها بدون محفظه وجود نداشته باشد. نصب این نوع باکس ها راحت است اما فقط با ساب ووفرهایی که برای استفاده در فضای آزاد طراحی شده اند کار می کند.

منبع: thedrive.com

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه