آیا می توان موهای خیس را اتو مو کشید؟ + مدل های برتر اتومو با کیفیت✎

آیا می توان موهای خیس را اتو مو کشید؟

  • 4 اسفند 1400
  • 0 نظر
  • admin

✎حالت دادن کامل به موها در حال حاضر زمان زیادی را صرف می کند، و حتی سشوار کشیدن مو بعد از حمام می تواند مدت زیادی طول بکشد تا کاملا خشک شود. صاف کردن موها و خشک کردن همزمان با اتوی صاف چه ضرری دارد؟ همانطور که مشخص است، می تواند آسیب جدی وارد کند.

آیا باید از اتومو تخت روی موهای خیس استفاده کرد؟

خیر. صاف کردن موهای خیس با استفاده از اتو مو می تواند آسیب جدی به موهای شما وارد کند. می تواند باعث شکاف، ترک و شکننده شدن موها شود. ابتدا موهایتان را خشک کنید، سپس از اتو مو استفاده کنید.

اتو مو

علم پشت آن

معایب صاف کردن موهای خیس

اگرچه ممکن است در ابتدا منطقی نباشد که چرا گرم کردن موهای خیس اینقدر مضر است، در واقع یک دلیل کامل وجود دارد که موهای شما قادر به مقابله با گرما در هنگام مرطوب بودن نیستند.

آب

مو می تواند به طرز شگفت انگیزی آب جذب کند. زمانی که مو در اثر حمام خیس می شود، می تواند تا 30 درصد وزن خود را آب جذب کند. این بخشی از این است که چرا خشک شدن کامل طول می‌کشد، اما همچنین دلیل این است که اگر فولیکول‌های موی شما هنوز آب داشته باشد، یک اتو مو می‌تواند بسیار مضر باشد.

پیشنهاد:
33 مدل از بهترین سشوار های مردانه پر قدرت 2022

حرارت

گرمای شدید اتوی تخت در واقع آب داخل موهای شما را می جوشاند و بخار می کند. این باعث می شود آب منبسط شود و حباب بزند. موهای شما عملاً از داخل به بیرون منفجر می شوند که هرگز برای سلامت موهای شما خوب نیست.

نتیجه

موهای شما ترک خواهد خورد، شکافته می شود و به شدت شکننده می شود. حتی یک بار اتو کردن موهای خیس صاف می تواند منجر به وز شدن موهای بزرگ شود. ممکن است در نهایت نیاز به بریدن نواحی آسیب دیده داشته باشید، و هیچ کس نمی خواهد در نهایت مجبور به انجام این کار شود.

صاف کردن موهای خشک با اتو مو

قبل از اینکه موهایتان را صاف کنید باید کاملاً خشک شوند، اما حتی اگر صبر کنید تا خشک شوند، هنوز کاملاً از مشکل خارج نشده‌اید. اگر به درستی استفاده نشود، استفاده از اتو می تواند حتی به موهای کاملاً خشک آسیب برساند.

درجه حرارت

باید مطمئن شوید که گرمای اتو مو را خیلی زیاد نمی کنید. موهای شما ممکن است در اثر دمای بالا بسوزند، و این می تواند به همان اندازه که منفجر شدن از داخل آسیب رسان است باشد. حرارت را روی کم تا متوسط ​​نگه دارید، و باید خوب باشد.

حفاظت در برابر حرارت

استفاده از نوعی محافظ حرارتی قبل از حالت دادن به شما اطمینان می دهد که می توانید موهای خود را با حداقل آسیب در طول فرآیند صاف کنید. محصولی را که برای شما مناسب است پیدا کنید و مطمئن شوید که اتو مو شما مدرن تر یا با کیفیت تر است تا محافظت خود را به حداکثر برسانید.

لیست محصولات منتخب

درحال دریافت محصولات منتخب...

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای 33 مدل بهترین کابل باتری خودرو

تقریبا هر کسی که به اندازه کافی تجربه رانندگی داشته باشد، مطمئناً حس بد خالی شدن باتری اتومبیل را تجربه […]

لیست قیمت 33 مدل چراغ پیشانی (هدلایت) قوی و پرنور مناسب کوهنوردی

چراغ‌ پیشانی یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین ابزارهایی است که هر کوهنوردی نیاز دارد یکی از آن را در کوله پشتی خود داشته […]

36 مدل بهترین پاوربانک و شارژر اصلی و اورجینال

بیشتر گوشی های موبایل با یک شارژر دیواری ساده عرضه می شوند. خریداران ممکن است آگاه نباشند که مدل های شارژر گوشی بسیاری در […]

راهنمای 25 مدل بهترین لامپ توکار با کیفیت برای نور پردازی مدرن

راهنمای خرید لامپ؛ نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید محصول روشنایی بدانیم امروزه روشنایی کارکردی فراتر از “تامین […]

راهنمای خرید 34 مدل باتری خودرو قوی و با کیفیت مناسب تک استارت

آشنایی با انواع باتری خودرو به عنوان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر ماشین، برای هر فردی که از خودروی شخصی استفاده می‌کند، […]

26 مدل بهترین لوستر با کیفیت , مدرن و بسیار شکیل

راهنما خرید لوستر برای خرید لوستر باید نکاتی را در نظر بگیرید که برای شما بازگو می کنیم. اول از […]

لیست 33 مدل پریز فوق العاده با کیفیت و لوکس مناسب برای خانه ی شما

کلید و پریز از جمله اصلی ترین المان ها در برقکاری ساختمان هستند که نه تنها از نظر کاربرد بلکه از نظر […]

راهنمای خرید 38 مدل لامپ ال ای دی (LED) پر نور و با طول عمر بالا

ویژگی های لامپ های ال ای دی باعث شده که نظر عموم را به خود جلب کرده و جایگزین مناسبی […]

دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه