گیره اتصال به زمین جوشکاری اکتیو تولز مدل AC5300E

معرفی محصولActive Tools AC5300E Welding Earth Clamp جوشکاری برق که توسط دستگاه‌های جوشکاری با آمپراژ‌های مختلف انجام می‌شود، نیازمند تجهیزاتی […]

معرفی محصولActive Tools AC5300E Welding Earth Clamp
جوشکاری برق که توسط دستگاه‌های جوشکاری با آمپراژ‌های مختلف انجام می‌شود، نیازمند تجهیزاتی جهت کار جوشکاری بوده که در جوشکاری برق علاوه بر دستگاه جوش نیاز به انبر‌جوش، انبر‌اتصال، ماسک جوشکاری و … نیاز است. شرکت اکتیو توانسته دستگاه‌های جوش و همچنین ادوات جوشکاری با کیفیت را ارائه نماید تا کاربر با اطمینان خاطر نسبت به تهیه این کالاها با مارک اکتیو اقدام نمایند. انبر‌اتصال یا گیره‌اتصال جوشکاری، جهت برقرار کردن اتصال (منفی) به بدنه مورد نظر جوشکاری استفاده می گردد که انبرهای اتصال همانند گیره هستند که حالت گیره بودن آن موجب استفاده آسان كاربر مي‌گردد.
« انبر‌اتصال (گیره‌اتصال) جوشکاری اکتیو مدل AC5300E » دارای بدنه مقاوم و فنر بسیار قوی و انعطاف پذیری بوده و بسیار مناسب برای اتصال به تمام دستگاه‌های جوشی هست که در محدوده شدت جریان 300 آمپر استفاده مي‌گردند. جهت اتصال آسان کابل به گیره، نگه دارنده‌ای از جنس مس بر روی بدنه این گیره تعبیه شده است. این گیره دارای کلاف مسی جهت رسانایی و عبور بهتر جریان هست.

کالا های مرتبط