گیرنده بلوتوثی موزیک لندر مدل B9

معرفی محصول گیرنده بلوتوثی موزیک  مدل B2 محصولی از شرکت «لندر» است که به شما این امکان را می‎دهد تا […]

معرفی محصول

گیرنده بلوتوثی موزیک  مدل B2 محصولی از شرکت «لندر» است که به شما این امکان را می‎دهد تا به وسیله آن ارتباطی را به صورت بی سیم، میان دستگاه بلوتوث‌دار و دستگاه بدون بلوتوث برقرار کرد. برای مثال به وسیله این محصول می‌توانید دستگاه پخش خودرو را به گوشی موبایل خود وصل کنید و با پخش موزیک از گوشی خود، صدای آن را از طریق باندهای پخش ماشین خود گوش دهید. گفتنی است که برد بلوتوث این دستگاه 10 متر است. این دستگاه دارای یک تبدیل صوتی 3.5 میلی متری دو سره است که رابط بین دستگاه بلوتوث و دستگاه پخش خودرو است. این وسیله قابل شارژ بوده و کابل شارژ USB آن در جعبه قرار دارد. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده برای ذخیره بهتر میزان شارژ باتری اشاراه کرد. این دستگاه دارای کلید ریموت موزیک و +/- صدا و پاسخگویی تماس است.

نقد و بررسی تخصصی

همیشه نیاز نیست که برای استفاده از صدا محصولی تازه انتخاب کنید. شما می‌توانید با اضافه نمودن گجت هایی کوچک به سیستم‌های صوتی قدیمی خود همچنان از آن‌ها لذت ببرید. یکی از این افزونه ها محصول شرکت لندر است و به شما کمک می‌نماید تا بتوانید قابلیت دریافت صدا را از طریق بلوتوث به تمام اسپیکرهای خود اضافه نمایید. این قادر است تا شعاع 10 متری خود را پوشش دهد و برای شما امکان پخش صدا از طریق لپ تاپ، تبلت، موبایل و … را فراهم نماید.

معرفی

بلوتوث یک تکنولوژی جدید و مهیج در برقرار ارتباط بین دستگاه‌های دیجیتال است. توسط این تکنولوژی می‌توان بین گوشی موبایل، اسپیکر، لپتاب، سینما خانگی و حتی پخش خودرو ارتباط برقرار کرد و تبادل اطلاعات انجام داد. اگر دستگاه پخش موسیقی شما بلوتوث ندارد و به انتقال اطلاعات به صورت بی‌سیم نیاز دارید، احتیاجی نیست پخش‌کننده جدید تهیه کنید. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه، این کمبود را جبران کنید و هزینه خود را کاهش دهید. البته حتما توجه داشته باشید دستگاه شما دارای درگاه 3.5 میلی‌متری باشد. گیرنده بلوتوثی، دستگاه بسیار کوچکی است که داده‌ها را از گوشی موبایل، تبلت و یا لپ‌تاپ شما و از طریق فناوری بلوتوث نسخه 4.1 دریافت می‌کند و به خروجی آنالوگ AUX تبدیل می‌کند. به این ترتیب با استفاده از گیرنده بلوتوثی موزیک B9 می‌توان یک دستگاه را به فناوری بلوتوث مجهز کرد و به صورت بی‌سیم به آن متصل شد.

همراه با این گیرنده بلوتوثی، یک تبدیل صوتی 3.5 میلی متری دو سره ارائه شده است که رابط بین دستگاه بلوتوث و دستگاه پخش با درگاه AUX است.

طراحی

گیرنده بلوتوثی موزیک B9 در ابعاد بسیار کوچکی طراحی شده و می‌تواند یک همراه همیشگی باشد. روی این محصول دکمه‌هایی برای مدیریت موزیک‌ها و همچنین پاسخگویی به تماس‌ها تعبیه شده است. همچنین یک میکروفون و یک نشانگر LED برای نمایش وضعیت اتصال دستگاه قرار گرفته است. در قسمت کناری این گیرنده بلوتوثی هم یک درگاه  micro-USB برای شارژ آن در نظر گرفته شده است.

قابلیت شارژ

به همراه گیرنده بلوتوثی لندر یک کابل شارژ با کانکتور micro-USB نیز ارائه شده است که با هر بار شارژ شما می توانید به مدت 8 ساعت از آن استفاده کرده و موزیک مورد علاقه خود را گوش دهید. البته اگر امکان اتصال دستگاه به درگاه USB وجود داشته باشد، می‌توانید همزمان با گوش دادن به موسیقی آن را شارژ نمایید. از دیگر ویژگی‌های این گیرنده این است که در صورت قطع شدن ارتباط آن با گوشی موبایل، پس از 3 دقیقه و به صورت خودکار خاموش می‌شود تا باتری آن هدر نرود.

قابلیت مکالمه

یکی از ویژگی‌های مهم گیرنده بلوتوثی لندر، داشتن میکروفون جهت جهت پاسخ دادن به تماس‌ها است؛ به این ترتیب که اگر گوشی موبایل کاربر به گیرنده بلوتوث متصل باشد و در حال گوش دادن به موسیقی از طریق AUX ضبط ماشین یا اسپیکر خانگی باشد، اگر تماس‌های ورودی داشته باشد، با فشار دادن دکمه‌ تعبیه شده روی دستگاه می تواند ارتباط تلفنی را برقرار کند. در این صورت صدای مخاطب از بلندگوهای سیستم صوتی پخش می شود و کاربر نیز می تواند از طریق میکروفون به صحبت با مخاطب خود بپردازد. البته کیفیت صدای میکروفون دستگاه به خوبی صدای خود گوشی نیست.

استانداردها

این محصول موفق به کسب استانداردهای CE و FCC شده است. محصولی که موفق به اخذ گواهی CE می‌شود، می‌تواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا برای فروش، به بازار عرضه شود. علامت CE تطابق محصول با الگوها و دستورالعمل های تعریف شده در این اتحادیه را نشان می دهد؛ به عبارتی دیگر، داشتن CE بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه تولید محصولات جهت حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست می باشد. وجود علامت FCC روی دستگاه، تضمین می‌کند که عملکرد این دستگاه‌ها موجب ایجاد تداخل درعملکرد سایر دستگاه‌های الکترونیکی نزدیک نمی‌شود و دستگاه مورد نظر نیز براثر انتشار امواج سایر سخت افزارهای دیگر، دچار مشکل و اختلال نمی شود.

نگاه کلی

گیرنده بلوتوثی B9 در ابعاد بسیار کوچکی طراحی شده ایت که به وسیله آن می‌توانید گوشی موبایل خود را از فاصله حداکثر 10 متری به دستگاه پخش خود وصل نمایید و با پخش موزیک از گوشی خود، صدای آن را از طریق دستگاه پخش خود و با کیفیت بالاتری گوش دهید. این محصول برای اتصال به دستگاه‌های پخشی که به درگاه AUX مجهز شده، مناسب است.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط