گیرنده بلوتوثی موزیک انکر مدل SoundSync A335

معرفی محصولAnker SoundSync A335 Bluetooth Music Receiver گیرنده‌ی بلوتوثی «انکر» (Anker) مدل «SoundSync A335» بلندگوهای معمولی شما را به بلندگوی […]

معرفی محصولAnker SoundSync A335 Bluetooth Music Receiver

گیرنده‌ی بلوتوثی «انکر» (Anker) مدل «SoundSync A335» بلندگوهای معمولی شما را به بلندگوی بلوتوثی تبدیل می‌کند. با این وسیله و از طریق تکنولوژی بلوتوث می‌توان بین گوشی موبایل، اسپیکر، لپ‌تاپ، سینما خانگی و حتی پخش خودرو ارتباط برقرار کرد و تبادل اطلاعات انجام داد. درواقع این گیرنده‌ی انکر وسیله‌ای برای ارتباط دستگاه بلوتوث‌دار به دستگاه بدون بلوتوث است. این دستگاه به تمام ورودی‌های صوتی استریو وصل می‌شود و با روشن‌کردن آن، به‌طور خودکار دستگاه‌هایی را که بلوتوث روشن دارند جست‌وجو می‌کند. این گیرنده‌ از نسخه 4.0 بلوتوث برای ارتباط با دستگاه های دارای فناوری بلوتوث هستند استفاده می‌کند. این گیرنده به یک میکروفون نیز مجهز است که امکان پاسخ‌گویی به تماس تلفنی را فراهم می‌کند. کلیدهای مدیریت تماس و مکالمه از ویژگی‌های برجسته این محصول است. گفتنی است SoundSync A335 از فناوری مقابله با صداهای مزاحم بیرونی بهره مند است و به همین دلیل صدایی واضح را برای مکالمه به همراه دارد. برای اتصال این دستگاه به دستگاه‌های پخش مختلف  از پورت USB برای تأمین برق این محصول استفاده می‌شود. پس از اتصال این پورت بایدبا استفاده از کانکتور 3.5 میلی‌متری صدای این گیرنده را به پخش خودرو وصل کنید. این محصول برای افرادی که از پخشی فاقد بلوتوث استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است.

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • کارایی و ابعاد

    ۴

  • راحتی نصب و استفاده

    ۵

  • ارزش خرید نسبت به قیمت

    ۴

نقد و بررسی تخصصیAnker SoundSync A335 Bluetooth Music Receiver

برای تبدیل کردن یک سیستم صوتی ساده به سیستم صوتی‌ای با بهره‌مندی از سیستم‌های ارتباطی جدید، نیازی به صرف هزینه‌های زیاد و خرید یک سیستم صوتی جدید نیست؛ به کمک ابزارهای ساده‌ای می‌توان این قابلیت‌ها را به سیستم‌های صوتی افزود. یکی از این قابلیت‌ها پشتیبانی از اتصال بلوتوث است که سیستم‌های صوتی کمی از آن برخوردار هستند. گیرنده بلوتوثی موزیک انکر مدل SoundSync A335 می‌توان سیستم صوتی قدیمی شما را به بلوتوث مجهز کند.

معرفی

شرکت چند ملیتی «انکر» (Anker) که در امریکا و چین فعالیت می‌کند یکی از شرکت‌های فناوری شناخته شده در سال‌های اخیر است. «استیون یانگ» موسس این شرکت تا پیش از تاسیس انکر در شرکت گوگل فعالیت می‌کرد. انکر در زمینه‌ی طراحی، توسعه و فروش لوازم الکترونیکی مصرفی مشغول است و محصولات خلاقانه‌ای تولید می‌کند. گیرنده بلوتوثی موزیک انکر مدل SoundSync A335 وسیله‌ای است برای ایجاد ارتباط بلوتوثی بین گوشی‌های تلفن همراه با دستگاه‌هایی که مجهز به تکنولوژی بلوتوث نیستند.

برای اتصال SoundSync به سیستم صوتی یک کابل AUX در نظر گرفته شده است. یک کابل USB نیز در کنار این کابل قرار دارد که برای تامین برق در مدل‌های قدیمی‌تر باید آن را به درگاه USB سیستم پخش خودرو یا شارژر فندکی متصل کرد. در این حالت فایل‌های صوتی از روی گوشی اجرا و از سیستم صوتی پخش خواهند شد.

ویژگی‌ها

هرچند همه جا می‌توان از این وسیله استفاده کرد اما یکی از اصلی‌ترین کاربردهای درایو SoundSync درون خودرو است. به کمک این وسیله می‌توان به موزیک‌های مورد علاقه خود از طریق سیستم صوتی خودرو گوش کرد. وجود میکروفون روی این دستگاه قابلیت مهم دیگری به آن بخشیده است؛ به کمک SoundSync می‌توان به تماس‌های صوتی خود درون خودرو به راحتی و بدون حواس‌پرتی جواب داد.

 

 

اگر از صحبت در حالت اسپیکر تلفن استفاده کرده باشید حتما تجربه‌ی صدایی غیر واضح و پر از صداهای مزاحم را داشته‌اید. انکر به کمک فن‌آوری هوشمند SoundSync Drive تمامی صداهای مزاحم را حذف می‌کند و تنها صدای شما منتقل خواهد شد و تماسی با کیفیت و بدون صدای اضافی را تجربه خواهید کرد. همچنین ارتباط بلوتوث پایدار از ایجاد قطع و وصلی در حین مکالمه جلوگیری می‌کند.

کلیدهای قطع و وصل موسیقی و تماس و همچنین کلیدهایی برای عوض کردن ترک موسیقی روی این گیرنده بلوتوثی تعبیه شده است که کار کردن با آن را ساده‌تر کرده. این دستگاه اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد و به راحتی می‌توانید در هر قسمت از داشبورد خودرو قرار دهید. چسب پشت گیرنده اجازه می‌دهد آن را به هر سطحی بچسبانید.

جمع‌بندی

گیرنده بلوتوثی موزیک انکر مدل SoundSync A335 وسیله‌ای بسیار کاربردی است برای ایجاد ارتباط میان یک وسیله‌ی مجهز به بلوتوث با یک سیستم صوتی که به این تکنولوژی مجهز نیست. اندازه کوچک، کیفیت ساخت خوب و تکنولوژی‌های به کار رفته در این دستگاه آن را به انتخابی بسیار مناسب برای کسانی است که به ارتباط بلوتوثی با سیستم صوتی احتیاج دارند.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط