کمپرسور باد فندکی دوو مدل DW55-P Plus

معرفی محصولDaewoo DW55-P Plus Cigar Lighter Air Compressor « کمپرسور فندکی DW55 » یکی از محصولات تولیدی شرکت دوو است. […]

معرفی محصولDaewoo DW55-P Plus Cigar Lighter Air Compressor

« کمپرسور فندکی DW55 » یکی از محصولات تولیدی شرکت دوو است. این کمپرسور دارای یک خروجی هوا بوده و از آن می‌توان برای باد کردن تایر خودرو استفاده کرد. این محصول با برق 12 ولت خودرو کار می‌کند و برای این کار به بخش فندکی خودرو متصل می‌شود. شلنگ متصل به این کمپرسور طولی برابر 12 سانتی‌متر( در حالت جمع شده ) دارد که برای باد کردن چهار لاستیک خودرو کمی کوتاه به نظر می‌رسد. برای جبران طول کوتاه شلنگ، از کابل برقی بلند استفاده شده است. با وجود این کابل 2 متری می‌توانید دستگاه را به هر چهار چرخ خودرو نزدیک کرده و تایر آن را باد کنید. حداکثر فشار باد خروجی این دستگاه 110 پی اس آی بوده و می‌تواند در مدت‌زمان یک دقیقه 50 لیتر هوای فشرده تولید کند. به دلیل وجود 3 نازل مختلف روی این کمپرسور می‌توان بسیاری از تایرها و تجهیزات بادی را باد کرد.

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • کارایی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۴

نقد و بررسی تخصصیDaewoo DW55-P Plus Cigar Lighter Air Compressor

محصولی مورد نیاز در خودرو

کم‌بادشدن یا پنچرشدن تایر خودرو یکی از معضلاتی است که ممکن است گریبان‌گیر هر راننده‌ای شود. برای مقابله با این مشکل، روش‌هایی مانند تعویض لاستیک وجود دارد که انجام آن زمان‌بر و دشوار است و ممکن است فرد در شرایطی نباشد که بتواند چنین کاری انجام دهد. برای مقابله با چنین وضعیتی، می توان از کمپرسورهای فندکی استفاده کرد. کمپرسورهای فندکی خودرو از ابزارهای کارراه‌اندازی هستند که در برخی مواقع مانند رفتن به سفر و پیک‌نیک بسیار مفید خواهند بود. این دستگاه‌های کوچک توان خروجی بالایی ندارند و نمی‌توان از آن‌ها توقع داشت که در زمانی کوتاه، هوایی پرفشار با دبی بالا تولید کنند. این دستگاه‌ها با کمک برق خودرو می‌توانند در مواقعی که باد لاستیک کم شده یا لاستیک پنچر است، هوای فشرده با دبی کم تولید کنند. تامین نیروی این کمپرسور از طریق فندک ماشین انجام می شود. با این روش، لاستیک هوای موردنیاز را برای ادامه‌ی حرکت خودرو خواهد داشت و در صورت پنچری، فرد می‌تواند عمل بادکردن لاستیک را چندین بار تا رسیدن به تعمیرگاه انجام دهد. شرکت «دوو» این محصول را با ابعاد و وزن قابل‌قبولی تولید کرده است و با توجه به نوع طراحی‌اش، کاربران می‌توانند به‌راحتی آن را در صندوق عقب خودرو جای دهند.

ابعاد و وزن

از آنجایی که این دستگاه برای خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد، ابعاد و وزن آن اهمیت زیادی دارد. حمل این کمپرسور فضای زیادی از خودروی کاربر را اشغال نخواهد کرد چراکه ابعادی برابر ۱۶.۵ × ۷ × ۱۲.۵ سانتی‌متر دارد. وزن این محصول نیز در حدود ۱.۳ کیلوگرم است. شرکت دوو برای جابه‌جایی راحت‌تر این کمپرسور باد فندکی، دسته‌ای فلزی روی آن قرار داده است که روکشی پلاستیکی روی آن کشیده شده است. بخش زیرین کمپرسور نیز دارای لاستیک‌های جاذب ضربه و لرزش است.

تامین انرژی

این کمپرسور انرژی مورد نیاز خود را از برق 12 ولت خودرو تامین می‌کند. برای این منظور یک کابل برق 2 متری به دستگاه متصل بوده که با اتصال آن به بخش فندکی خودرو می‌توانید از برق 12 ولتی برای روشن شدن دستگاه استفاده کنید. طول بلند این کابل برق موجب شده تا کاربر بتواند دستگاه را پس از اتصال به فندکی به خارج از خودرو منتقل کرده و در کنار تایرها قرار دهد.

شلنگ باد

شلنگ باد این کمپرسور از پلاستیک مقاوم و با دوام ساخته شده است. این شلنگ حالتی فنری دارد که می توان آن را راحت جمع کرد. در حالت جمع شده طول این شلنگ به ۱۲ سانتی متر می رسد که ممکن است مقداری کوتاه باشد اما به دلیل فنری بودن می توان تا ۲ متر آن را باز کرد. همچنین کابل ۲ متری برق این دستگاه نیز باعث شده این کوتاه بودن شلنگ باد کاملا جبران شود و شما بتوانید دستگاه را تا نزدیک چرخ اتومبیل ببرید.

فشار هوای تولیدی

معمولا فشار باد لاستیک‌های خودرو مقداری بین 30 تا 35 پی اس آی است. با کمک این کمپرسور به راحتی می‌توانید فشار باد تایرها را به این مقدار برسانید. حداکثر فشار هوای تولیدی این محصول 110 پی اس آی است. برای باد کردن بهتر و دقیق‌تر تایرها می‌توانید از فشارسنج کمپرسور استفاده کنید. این فشارسنج دامنه‌ی فشاری بین 0 تا 70 بار را اندازه‌گیری می‌کند.

دبی هوای خروجی

دبی هوای خروجی نیز مانند فشار هوای تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار است. این دستگاه قادر است در مدت زمان 1 دقیقه، 50 لیتر هوای فشرده تولید کند. این مقدار دبی هوای خروجی برای یک کمپرسور تک سیلندر میزانی بسیار مناسب و حتی عالی محسوب می شود و این نشان دهنده قدرت بالای موتور این کمپرسور است.

نازل های مختلف

از این کمپرسور می‌توان علاوه‌بر باد کردن تایر خودرو برای باد کردن بسیاری از تایرهای موتور، تایرهای دوچرخه، قایق‌های بادی و برخی توپ‌ها استفاده کرد. برای این منظور 3 نازل باد به همراه دستگاه عرضه می‌شود.

دیگر متعلقات

علاوه بر تمامی وسایل و دستگاه های گفته شده، این مجموعه شامل یک جفت دستکش، کاتر، یک عدد پیچ گوشتی دو سو و یک عدد پیچ گوشتی چهارسو، یک عدد دم باریک، چسب مایع و ابزارهای پنچرگیری است که تمام این لوازم در داخل جعبه مخصوص قرار گرفته اند و به راحتی می توانید آن را در صندوق عقب اتومبیل خود قرار دهید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط