کلید دیمر پارت الکتریک کد 5015B4144

معرفی محصول برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با […]

معرفی محصول

برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد. محصولات کلید و پریز پارت الکتریک، ضمن بهره مندی از استاندارد های ISO 9001-2008 – استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه CE در حال صادرات به کشور های منطقه و همچنین کشورهای اروپایی می باشند. این مجموعه طی سالیان سال بر تولید محصولات با کیفیت تمرکز ویژه ای داشته که اخذ نشان واحد نمونه استاندارد در سال ۱۳۹۸، به کار گیری فنون پیشرفته آماری، سیستم داده پردازی و تصمیم گیری مبتنی‌ بر مستندات طبقه بندی شده و به روز تحت نظارت و تایید موسسه افنور فرانسه مهر تاییدی بر این رسالت می باشد.
کلید دیمر کلیدی است که به‌وسیله آن می‌توان میزان روشنایی یا درجه شدت جریان یک مدار را کم یا زیاد کرد. کلیدهای دیمر که به صورت سری در یک مدار تعبیه می‌شوند، در واقع از عنصری به نام «ترایاک» به منظور ایجاد مانع برای عبور بخشی از موج متناوب ولتاژ برق ورودی استفاده می‌کنند. به این صورت روشنایی و یا حرارت یک وسیله می‌تواند به غیر از حالت روشن و خاموش درجه‌بندی کم تا زیاد را نیز داشته باشد. هویه، بخاری برقی و انواع لامپ‌ها می‌توانند با به کارگیری مدل‌های گردان و کشویی کلیدهای دیمر، کم و زیاد شوند. کاربرد این کلیدها چه درمصارف خانگی و چه در واحدهای بزرگ برق و قدرت به صرفه‌جویی در مصرف برق، افزایش طول عمر لامپ‌ها، کاهش آسیب به محیط زیست و برآوردن کامل مطالبات مصرف‌کنندگان کمک می‌کند.
در واقع کلید دیمر ساختار متفاوتی نسبت به سایر کلیدهای پل دار دارد. بر روی صفحه کلید دیمر یک تنظیم کننده درجه ولتاژ عمدتا مدور دیده می شود. با استفاده از این کلید می توان میزان ولتاژ را کم و زیاد نمود. به عنوان مثال هنگامی که به نور کم نیاز است می توان میزان ولتاژ ورودی به لامپ را کم کرده تا نور کمتری تولید شود. این نوع کلید کاربردهای زیادی داشته و می توان در موقعیت های مختلف از آن استفاده نمود. از دیگر ویژگی های محصول توکار بودن آن است. کلید دیمر مدل آذین از برند پارت الکتریک، همانند انواع محصولات دیگر دارای استانداردهای ایمنی و کیفیت از شرکت استاندارد ملی ایران و استاندارد اروپایی CE است، بنابراین عملکرد و ایمنی آن تضمین شده است.

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    118 گرم
  • ابعاد

    8.5x8x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    دارد

کالا های مرتبط