کلید دو فیش مدل K1

معرفی محصول کلید‌های سه فیش یا معکوس امروزه در طرح‌ها و کاربردهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. هرکدام از آن‌ها […]

معرفی محصول

کلید‌های سه فیش یا معکوس امروزه در طرح‌ها و کاربردهای مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. هرکدام از آن‌ها دارای کاربرد خاصی بوده و برای وسایل الکتریکی متفاوتی نیز استفاده می‌شوند. این محصولات بسیار کاربردی بوده و با استفاده از آن می‌توانید، تنها با فشردن کلید سبب قطع و وصل جریان برق شوید. یکی از این محصولات کلید سه فیش کد 001 است. همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، این محصولات می‌توانند برای وسایل الکترونیکی مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. کلید سه فیش کد 001 برای یخچال‌های ویترینی طراحی و ساخته شده است. این محصول به گونه‌ای عمل می‌کند که با بازکردن درب یخچال، چراغ داخل روشن شده و و فن خاموش میگردد وبالعکس. این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسانی که یخچال ویترینی در مغازه خود دارند، باشد.  میتوان از مدل دو فیش این کلید ارزشمند برای هرنوع فضایی که در هنگام استفاده قرار است نور فضای داخلی روشن شود و پس از کار و بستن درب نور خاموش شود استفاده کرد. مثل کابینت یخچال‌های خانگی، درب‌های اطاق‌ها، درب‌های اتومبیل و یا هر نوع درب دیگر است. 

نقد و بررسی تخصصی

کلید دو فیش مدل K1

در ابتدا شاید برای شما سوال شود که کلید معکوس یا دوفیش چیست؟ کلید دو فیش یا کلید معکوس از وسایلی است که به نوعی سبب قطع و وصل جریان برق می‌شود. در مدل K1 به گونه‌است که دارای یک عدد شاسی بوده که با فشردن آن اتصال قطع شده و با رهاکردن آن اتصال ایجاد می‌شود. کلید دوفیش مدل K1 این مکانیزم عملکرد را داراست. به این گونه که این محصول در مکان مورد نظر خود قرار گرفته و با بسته شدن درب اتصال قطع می‌شود، هم‌چنین با باز کردن درب یخچال اتصال ایجاد شده ولامپی که درون آن قرار دارد، روشن می‌شود. کلید دوفیش مدل K1 دارای ابعادی تقریبا کوچک است و دارای 3 عدد سوکت بوده که جهت اتصال به سوکت یخچال تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول جنس پلاستیکی آن است که از نوع پلاستیک ABS است. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می‌شویم.

طراحی و ساخت:

 

در ابتدا می‌خواهیم در مورد پلاستیک‌های ABS صحبت کنیم. در واقع یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین پلاستیک‌هایی که برای کارهای تجاری تولید می‌شوند، پلاستیک ABS است. که کاربردهای مختلفی در زمینه خودروسازی، الکتریکی و خانگی دارد. ABS را به روش‌های مختلفی تولید می‌کنند. در واقع استفاده از این مواد در ساخت وسایل سبب طول عمر بالای آن‌ها می‌شود. این محصول دارای ابعاد 4.5 × 3 × 3.5 سانتی‌متر بوده و وزن آن 10 گرم است. می‌توان گفت این وزن و ابعاد سبک سبب شده تا نصب آن نیز راحت باشد.

 

در قسمتی از بدنه‌ی این محصول 3 عدد سوکت طراحی شده است که جهت اتصال به سوکت یخچال است. همچنین ناگفته نماند که نصب این محصول بسیار ساده بوده و به راحتی قادر به نصب آن خواهید بود. در واقع نحوه‌ی عملکرد این محصول به این گونه‌ است که با بسته شدن درب، چراغ یخچال خاموش شده و با باز شدن آن، چراغ روشن می‌شود.  با نصب این محصول مشتریان در هنگام استفاده از یخچال به خوبی، وسایل داخل را مشاهده می‌کنند. و در هنگام استفاده از آن نور کافی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم؛ ویژگی‌هایی هم‌چون جنس مناسب، ابعاد و وزن کم، کاربردی بودن محصول و… همه و همه سبب شده است تا این محصول به نوعی متمایز با سایر محصولات باشد. کلید دوفیش مدل k1 با توجه به کیفیت و طراحی که دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسانی که به دنبال روشنایی یخچال ویترینی خود هستند، باشد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط