کلید تک پل پارت الکتریک کد 5061B4015

معرفی محصول رنگ مشکی از جمله رنگ‌های ساده و کلاسیک است که در عین حال سبکی مدرن نیز به فضا […]

معرفی محصول

رنگ مشکی از جمله رنگ‌های ساده و کلاسیک است که در عین حال سبکی مدرن نیز به فضا می‌بخشد. به تازگی استفاده و ترکیب المان های به رنگ مشکی در طراحی داخلی مدرن مورد توجه قرار گرفته است. متخصصان مد و طراحی داخلی معتقدند که رنگ‌های ساده از جمله سفید و مشکی به گونه ای هستند که هیچوقت قدیمی نشده و به عبارتی دیگر زندگی کردن با آنها آسان است. در واقع رنگ مشکی یکی از عناصر مهم چیدمان است که با ترکیب شدن با رنگ‌های دیگر خصوصا سفید، طوسی، نقره ای و طلایی محیطی زیبا و جلوه ای باشکوه پدید می‌آورد. برند پارت الکتریک ضمن احترام به سلایق و با در نظر گرفتن نیاز بازار دکوراسیون مدرن و امروزی اقدام به طراحی و معرفی کلید و پریز سری پارت به رنگ مشکی نموده است.
کلید راه پله جهت تامین روشنایی محیط کاربرد بیشتری دارد. معمولا کلید راهروها و راه پله ها به دلیل اینکه گاها نور کافی در این فضاها وجود ندارد، نیاز به ساختار متفاوتی نسبت به دیگر کلیدها دارد. کلیدهای راه پله نسبت به سایر کلیدها استفاده بیشتری دارند بنابراین باید از بهترین متریال ساخته شده و مناسب برای تمام سنین باشند. کلید راه پله به دلیل مجاورت در هوای آزاد باید عالی باشد تا به مرور زمان دچار خط و خش، تیرگی و کدر شدن نشوند. تعبیه چراغ در کلید بهترین راه حل جهت یافتن سریع محل کلید در تاریکی است. با تهیه کلید راه پله پارت الکتریک کد 5061B4015، می توانید ایمنی خود را تضمین نمائید.
استفاده از کلید و پریز برق مشکی هیچ محدودیتی ندارد و با در نظر گرفتن هارمونی مناسب در دکوراسیون میتوان به بهترین نحو از محیط استفاده کرد. فریم یا همان قاب کلید و پریز های سری پارت به رنگ مشکی امکان ترکیب با مغزی یا مکانیزم (قسمت وسط قاب) در رنگ مشکی و سفید را دارد که میتوانید به سلیقه خود بهترین گزینه رنگ مغزی را انتخاب نمایید. برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد.

مشخصات فنی

مشخصات

  • وزن

    79 گرم
  • ابعاد

    8.5x8x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    دارد

  • سایر مشخصات

    کلید راه پله
کالا های مرتبط