کلید تبدیل پارت الکتریک کد 5015W4016

معرفی محصول کلید و پریزهای سری آذین با قاب چوب روشن، جلوه‌ای نوستالژیک و گرم دارند. به عبارتی این مدل […]

معرفی محصول
کلید و پریزهای سری آذین با قاب چوب روشن، جلوه‌ای نوستالژیک و گرم دارند. به عبارتی این مدل از کلید و پریزها به خاطر سبک طراحی و رنگ گرمی که دارند، حس آرامش و سکون فوق‌العاده‌ای در فضا ایجاد می‌کنند. چه در اتاق‌های کوچک و چه در سالن‌های بزرگی که سردی به خصوصی در آنها احساس می‌شود، استفاده از این کلید و پریزها، شب و روزهای خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.
سطح چوب نمای این محصول با انتخاب صفحه رویه سفید و یا مشکی متعادل می‌شود. با انتخاب رویه مشکی یا سفید برای این کلید و پریزها، تضاد دلنشینی در دیوارهای خانه خود ایجاد کنید.
کلید‌ها در واقع تجهیزاتی هستند، که باز یا بسته بودن یک مدار الکتریکی را تعیین می‌کنند. در نصب تجهیزات الکترونیکی به خصوص در حوزه‌های روشنایی هرگاه بخواهیم یک لامپ یا هر نوع مصرف کننده‌ای را از بیش از یک نقطه کنترل و روشن و خاموش کنیم، از کلید تبدیل استفاده می‌کنیم. این نوع کلیدها دارای سه ترمینال یا پیچ هستند؛ که دو پیچ آن غیر مشترک و به رنگ نقره‌ای، و یک پیچ آن مشترک و قرمز یا طلایی رنگ است. کلیدهای تبدیل در راهروهای بلند، سالن‌های بزرگ و کلیه فضاهایی که بیش از یک ورودی یا خروجی دارند؛ به کار می‌رود. اگر می‌خواهید در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، از نصب کلیدهای تبدیل غافل نشوید، چرا که با به کارگیری این نوع کلیدها می‌توانید در ابتدای یک راهرو لامپ آن را روشن کرده و در انتهای آن به راحتی خاموشش کنید.
در واقع یکی از انواع پرمصرف کلید، کلید تبدیل است. کلید تبدیل برای مکانهایی که بخواهیم یک وسیله مصرف کننده برق را از دو نقطه مختلف روشن و خاموش کنیم به کار می رود. بیشتر مورد مصرف این نوع کلید در راه پله هاست. با کلید تبدیل می توانید به عنوان مثال در پایین پله ها یک لامپ را روشن و در بالای پله ها همان لامپ را خاموش کنید.
حداکثر ولتاژ قابل استفاده در کلید تبدیل پارت الکتریک، ۲۵۰ ولت است، بنابراین به آسانی می توان برق شهری را به آن متصل نمود، هم چنین کلید ۱۰ آمپر و توکار است. با توجه به میزان ولتاژ و آمپر کلید تبدیل می توان به آسانی از آن برای مقاصد مختلف استفاده نمود.
برند پارت الکتریک، مفتخر است که اولین تولید کننده انواع محافظ برق، چند خانه و کلید پریز با مغزی سرامیکی در خاورمیانه باشد.

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن

    84 گرم
  • ابعاد

    8.5x8x1 سانتی‌متر
  • جنس

    پلاستیک

  • چراغ داخلی

    دارد

کالا های مرتبط