کلید تایمر دار اف دی تی مدل FTIDD40220A000

معرفی محصول در بسیاری از خانه ها و آپارتمانها و به طور کلی اماکنی که دارای رفت و آمد بسیار […]

معرفی محصول

در بسیاری از خانه ها و آپارتمانها و به طور کلی اماکنی که دارای رفت و آمد بسیار هستند. نصب کلید ثابت از لحاظ صرفه جویی انرژی مقرون به صرفه نمی باشد. در صورت استفاده از کلید ثابت٬ امکان خاموش نکردن چراغها بعلت فراموشی بالا می باشد. با استفاده از تایمر راه پله٬ مینوان از این مشکل جلوگیری کرد.
این دستگاه دارای ۳ حالت مختلف می باشد
در حالت S – در این حالت تایمر به صورت هوشمندانه از طریق شاسی راه پله کنترل می شود و دیگر نیازی به تغییر تنظیمات روی تایمر نیست. در این حالت با یک بار فشار دادن تایمر چراغها به مدت ۱ تا ۱۰ دقیقه روشن می شود. در صورت فشار دادن یکی از شاسی های راه پله قبل از خاموش شدن چراغها٬ زمان از ابتدا آغاز می شود.
با فشار دادن شاسی به مدت ۳ ثانیه لامپها به صورت دايم روشن می شوند. در صورت فشار دادن شاسی به مدت ۳ ثانیه و یا یک بار فشار فشار دادن. چراغها به حالت اولیه بر میگردند.
یکی دیگر از امکانات پر کاربرد این تایمر حالت دزدگیر می باشد. با فشار دادن شاسی راه پله به مدت ۷ ثانیه٬ تایمر در طی روز برای چندین بار به صورت اتفاقی روشن و خاموش می شود. مدت زمان این روشنی٬ همان زمان تنظیم شده روی تایمر است. با استفاده از این حالت و در زمان مسافرت٬ سارقان احتمالی فکر میکنند کسی در خانه حضور دارد. برای غیر فعال کردن این عملکرد کافی است یک بار یکی از شاسی های راه پله فعال شود.

حالت A – در این حالت تایمر از شاسی راه پله قابل کنترل نبوده و مانند یک تایمر راه پله معمولی عمل میکند.

حالت M – در این حالت تایمر مانند یک کلید ثابت عمل میکند. با هر بار فشار دادن شاسی راه پله چراغها خاموش و روشن می شوند.

برای وصل کردن این تایمر فقط به فاز٬ نول و سیم مشترک شاسی/لامپ نیاز هست

این تایمر با استفاده از تکنولوژی خاموش و روشن کردن لامپها در لحظه عبور از صفر٬ عمر لامپها را طولانیتر میکند.

مشخصات فنی

مشخصات

  • ابعاد

    8x4x8 سانتی‌متر
  • وزن

    180 گرم
  • محدوده ولتاژ کاری

    220 ولت
کالا های مرتبط