کانکتور چراغ جلو خودرو کد 99012000198 بسته 2 عددی

معرفی محصول برای انتقال برق به چراغ خودروها عموما از کانکتورهای سه‌شاخ استفاده می‌شود. انتخاب مناسب این نوع کانکتورها اهمیت […]

معرفی محصول
برای انتقال برق به چراغ خودروها عموما از کانکتورهای سه‌شاخ استفاده می‌شود. انتخاب مناسب این نوع کانکتورها اهمیت زیادی دارد، چراکه می‌تواند جریان برق را به خوبی به چراغ منتقل کند و در صورت حرکت ماشین یا برخورد ضربه با چراغ خودرو، از جای خود تکان نخورده و لق نشود. در ساخت و تولید محصول فوق این موضوع به خوبی رعایت شده است. این کانکتور سه شاخ چراغ دارای رابط و سیم مناسبی بوده تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. این محصول کد 99012000198 نام دارد و یک قطعه‌ی کاربردی حساب می‌شود. این قطعه به صورت بسته‌ی دوعددی عرضه می‌شود و در هنگام خرید باید آن را با کانکتور چراغ خودروی خود مقایسه دقیق کنید تا مشکلی برای نصب نداشته باشید.
این شرکت با توجه به نیاز مصرف کنندگان و تعامل با تعمیرکاران ، فعالیت خود را با طراحی قطعات جدید و همچنین بررسی معایب قطعات موجود در بازار آغاز کرد و نسبت به تولید محصولات کاربردی و با کیفیت اقدام نمود. تحقیق ، مطالعه ، طراحی علمی ، رعایت اصولی فنی و استانداردها ، در زمینه عملکرد بهینه و توجه ویژه به سهولت نصب و راه اندازی ، استفاده از مواد اولیه مرغوب و سفارشی ، پروسه ساخت با ماشین آلات اتوماتیک و سیستم کنترل کیفیت ، منتهی به تولید محصولات با گارانتی بلند مدت در این مجموعه شده است.

مشخصات کالا

مشخصات

  • مناسب برای

    تمامی خودروها

  • مشخصات

    کانکتور سه شاخ چراغ جلو


  • با توجه به نوع چراغ خودرو انتخاب شود
کالا های مرتبط