کارت ردیاب خودرو پرونیکس پلاس

معرفی محصولPoronix Plus Car Tracker GPS Card با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از امکانات ماهواره‌ای و اینترنتی در منازل، این […]

معرفی محصولPoronix Plus Car Tracker GPS Card

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از امکانات ماهواره‌ای و اینترنتی در منازل، این تکنولوژی‌ها کم‌کم وارد خودورها نیز شده‌اند و بهترین کمک را به رانندگان جهت یافتن بهترین و نزدیک مسیرها می‌کنند. کارت ردیاب خودرو (Poronix) «پرونیکس» مناسب برای پخش‌کننده‌های خودروی پرونیکس بوده که با قابلیت‌های فراوان به بازار عرضه شده است. برای استفاده از این محصول کافی است تا کارت را در دستگاه قرار دهید. پس از بارگذاری می‌توانید از امکانات آن بهره ببرید. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کارت قابلیت برنامه‌ریزی و ذخیره‌سازی مسیر است. شما می‌توانید اطلاعات بهترین مسیر از مبدا تا مقصد را در حافظه آن وارد کرده و ذخیره‌سازی کنید و دفعات بعدی از طریق همان مسیر حرکت کنید. اگر در طول مسیر خودروی شما توقف داشته باشد، این برنامه زمان توقف را نیز به‌شما نشان خواهد داد. نمایش سرعت، بالاترین سرعت و میانگین سرعت نیز از ویژگی‌های دیگر کارت ردیاب خودرو پرونیکس به‌شمار می‌آیند.

  • کیفیت ساخت

    ۳

  • طراحی و ظاهر

    ۴

  • امکانات و قابلیت‌ها

    ۵

  • ارزش خرید نسبت به قیمت

    ۴

نقاط قوت

  • امکانات بسیار زیاد
  • به‌روز بودن نقشه‌ها
  • کارکرد به‌‎صورت آفلاین ماهواره‌ای
نقد و بررسی تخصصیPoronix Plus Car Tracker GPS Card

استفاده از کارت ردیاب در خودرو به شما کمک می‌کند تا بهترین مسیر را به‌خصوص در شهرهای پرترافیک و شلوغ، پیدا کنید. کارت ردیاب خودرو (Poronix Plus) «پرونیکس پلاس» برای پخش‌کننده‌های پرونیکس مناسب بوده و دارای امکانات زیادی است.

نحوه استفاده

کارت را در محل مشخص‌شده پخش‌کننده پرونیکس پلاس قرار داده و منتظر بمانید تا بارگذاری به‌صورت کامل انجام شود. پس از انجام بارگذاری، وارد محیط اصلی نقشه می‌شوید. با فشردن دکمه برنامه‌ریزی مسیر وارد منوی برنامه ریزی مسیر می‌شوید. از ویژگی‌های این محصول نشان دادن سرعت مجاز در معابر مختلف است. نقشه را می‌توانید به‌صورت 3 بعدی نیز استفاده کنید و یا از قسمت بزرگ‌نمایی، اندازه آن را کوچک و بزرگ کنید. نرم‌افزار به‌وسیله استفاده از سیگنال‌های ماهواره‌ای کار می‌کند.

امکانات و ویژگی‌ها

ویژگی اصلی این محصول قابلیت مسیریابی آن است. نقطه مقصد خود را توسط نشانگر قرمز رنگ بر روی نقشه مشخص کرده و این دکمه را فشار دهید. سپس روش مسیریابی مورد نظر خود را (سریع‌ترین یا کوتاه‌ترین) انتخاب کنید. ویژگی بعدی امکان شبیه‌سازی است. شبیه‌سازی مسیر امکانی است که با استفاده از آن می‌توانید مسیر حرکت بین دو نقطه مبدأ و مقصد مورد نظر خود را به صورت نمادین مشاهده کنید. این محصول دارای ویژگی‌های دیگری ازقبیل امکان جستجو، مختصات جغرافیایی، نقاط دلخواه، تاریخچه جستجو، تاریخ و زمان، نمایش قرارگیری ماهواره‌ها، تقویم و اوقات شرعی است.

قطب‌نما

علامت قطب نما نشان‌دهنده جهت حرکت است. عقربه قرمزرنگ جهت شمال و عقربه آبی‌رنگ جهت جنوب را نشان می‌دهد که در هنگام حرکت نیز متغیر خواهد بود. در صورتی‌که نقشه را در حالت قفل قرار داده باشید، نقشه به همراه چرخش شما می‌چرخد. در صورتی‌که می‌خواهید به مانند نقشه‌های چاپی جهت شمال نقشه در سمت بالای نمایشگر قرار بگیرد، قطب‌نما را فشار دهید. با این کار نقشه از حالت قفل نیز خارج می‌شود. در صورتی‌که سیگنال دریافتی از ماهواره‌ها مناسب باشد، هنگامی که نشانه پیکان در حالت محو یا عدم نمایش باشد، نقشه بر روی محل کنونی شما قفل شده و با حرکت شما نقشه نیز حرکت خواهد کرد و با چرخش شما  نقشه نیز می‌چرخد. در صورتی‌که به صورت دستی نقشه را حرکت دهید نقشه از حالت قفل خارج می‌شود و دکمه‌ی آن نمایش داده می‌شود و از حالت محو خارج می‌شود. با فشار دادن این دکمه نقشه دوباره به حالت قفل در می‌آید.

سخن آخر

کارت ردیاب خودرو پرونیکس پلاس مخصوص پخش‌کننده‌های پرونیکس پلاس بوده و دارای قابلیت‌های بسیار زیادی جهت یافتن کوتاه‌ترین و سریع‌ترین مسیر ممکن است. این محصول با دربر داشتن امکاناتی نظیر ذخیره‌سازی و شبیه‌سازی مسیر، محصولی هوشمند و بسیار کارآمد جهت استفاده در خودروی شماست.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط