کابل تبدیل USB به لایتنینگ / Micro USB مدل X-T-2 طول 1 متر

معرفی محصول این کابل دوتایی لایتنینگ و MicroUSB یک متر طول دارد و رشته‌های مسی آن با استفاده از روکشی […]

معرفی محصول
این کابل دوتایی لایتنینگ و MicroUSB یک متر طول دارد و رشته‌های مسی آن با استفاده از روکشی بافته‌شده پوشانده شده‌اند. این روکش مقاومت زیادی دارد و رشته‌های مسی داخل کابل را در برابر قطع‌شدن براثر کشیدن ، خم شدن و گره خوردن مقاوم کرده است؛ کانکتورهای به‌کاررفته در این کابل هم بسیار مقاوم هستند. در یک سمت این کابل یک کانکتور لایتنینگ و MicroUSB و در سمت دیگر آن یک کانکتور USB وجود دارد. کانکتور لایتنینگ این محصول با انواع گوشی‌های موبایل آیفون، آیپد و دیگر دستگاه‌های مجهز به درگاه لایتنینگ و کانکتور MicroUSB آن با انواع گوشی های اندرودیدی دارای درگاه MicroUSB سازگاری دارد؛ همچنین کانکتور USB آن با کامپیوتر، لپ‌تاپ، شارژرهای دیواری، پاوربانک و دیگر دستگاه‌های دارای این درگاه سازگار است. شما می‌توانید از این کابل برای شارژ و انتقال اطلاعات میان دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. به‌گفته‌ی شرکت سازنده، شدت جریان عبوری این کابل 2.4 آمپر و ولتاژ عبوری آن 5 ولت می باشد ؛ همچنین این محصول دارای تمامی استانداردها بوده و در زمان استفاده از آن هیچ خطری دستگاه‌ شما را تهدید نخواهد کرد.
در ااکثر موارد خرابی کابل های دو منظوره در زمان قطع و وصل تبدیل ها به وجود می آید که این کابل با داشتن سری واحد مناسب برای هر دو نوع استفاده گوشی های اندروید و ios از این امر جلوگیری می نماید.

مشخصات کالا

مشخصات

  • نوع رابط

    microUSB
    ,

    لایتنینگ

  • طول کابل

    1 متر
  • مناسب برای

    تمامی گوشی ها و تبلتهای برند اپل که درگاه لایتنینگ دارند و تمامی گوشی های اندرویدی درگاه Micro USB و سایر دستگاه های دارای درگاه Micro USB
  • نوع کابل

    USB

  • سایر توضیحات کابل

    مناسب برای شارژ و انتقال همزمان اطلاعات


  • قابلیت شارژ سریع
کالا های مرتبط