چند راهی برق پرومیت مدل Power Strip-1

معرفی محصولPromate Power Strip-1 Power Stripe اگر برای راه‌اندازی لوازم الکتریکی خانه یا محل کار خود به ‌دنبال یک چندراهی […]

معرفی محصولPromate Power Strip-1 Power Stripe
اگر برای راه‌اندازی لوازم الکتریکی خانه یا محل کار خود به ‌دنبال یک چندراهی برق هستید که علاوه‌بر دوشاخه‌ی برق از پورت USB هم پشتیبانی کند، چندراهی برق مدل «Power Stripe-1» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول ساخت شرکت «پرومیت» (Promate) است. هنگامی که این چندراهی را به برق بزنید چراغ‌های ال ای دی کوچکی در قسمت پورت‌های USB آن روشن می‌شود. همچنین طراحی این محصول به گونه‌ای بوده که پریزهای برق و پورت‌های USB آن کاملا در دسترس کاربر قرار دارد. این چندراهی دارای 4 پریز است که از اغلب دوشاخه‌ها و سه‌شاخه‌ها پشتیبانی می‌کند. شرکت پرومیت روی این چندراهی 4 عدد پورت یو اس بی 2.0 قرار داده که می‌توان از آن برای اتصال لوازم مختلف الکترونیکی مثل موبایل، لپ‌تاپ و دوربین استفاده کرد. گفتنی است این محصول مقاومت بسیار خوبی دربرابر شوک الکتریکی دارد. این چندراهی برق از کابل 3 متری و دکمه‌ی روشن و خاموش برخوردار است. بدنه‌ی این مدل از پلاستیک مرغوب ساخته شده و حداکثر جریان انتقالی آن 10 آمپر است.

  • تعداد پریزها

    ۵

  • راحتی در استفاده

    ۴

  • کیفیت ساخت

    ۵

  • امکانات و قابلیت‌ها

    ۵

  • کارآیی و عملکرد

    ۴

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۵

نقاط قوت

  • تعدد پریزها و پورت‌های USB
  • طراحی مدرن و زیبا
نقد و بررسی تخصصیPromate Power Strip-1 Power Stripe

 

 

طراحی و ساخت

چندراهی برق پرومیت مدل Power Strip-1 از طراحی مدرن و بسیار زیبایی برخوردار است. طول این چندراهی حدودا 33 سانتی‌متر و عرض آن 6 سانتی‌متر است که اندازه‌ای متوسط در بین چندراهی‌های برق به حساب می‌آید. شاید در ابتدا تصور کنید که شکل ظاهری یک چندراهی اهمیت زیادی ندارد ولی باید به این نکته اشاره کنیم که در صورتی‌که درخانه خود کودک دارید، هیچگاه از چندراهی‌های برق فانتزی استفاده نکنید. این‌گونه از چندراهی‌ها به دلیل جذابیت بسیار زیادی که برای کودکان دارند، برای کودکان خطر آفرین خواند بود. جنس بدنه Power Strip-1 از پلاستیک با کیفیت و درجه یک است و به هیچ وجه از مواد بازیافت شده که دارای کیفیت ساخت پایینی است، در این محصول استفاده نشده است. یکی از مهم‌ترین موارد در تهیه یک چندراهی برق، طول و جنس کابل ارایه شده در چندراهی است. چندراهی برق Power Strip-1 از یک کابل با روکش پلاستیکی با طول سه متر علاوه‌بر آن‌که نقش یک چندراهی برق را برای شما ایفا می‌کند، دسترسی به دورترین پریزها را هم ممکن می‌کند. با نگاهی اجمالی به این چندراهی شرکت پرومیت، روی قسمت رو‌به‌رویی آن 4 عدد پریز یونیورسال که با تمامی دوشاخه‌ها و سه‌شاخه‌ها سازگار است، مشاهده می‌شود. در قسمت بالایی پریزها، یک کلید خاموش یا روشن برای فعال یا غیرفعال کردن جریان برق ورودی در پریزها به چشم می‌خورد که در صورت عدم استفاده از چندراهی می‌توانید از این کلید برای قطع جریان برق استفاده کنید تا هم در مصرف برق صرفه‌جویی شود و هم احتمال بروز خطرهای احتمالی را تا حد زیادی کاهش دهد.

پورت‌های USB

وجود 4 عدد پورت USB در این چندراهی برق باعث می‌شود شما مجبور نشوید برای شارژ موبایل یا تبلتتان از پریزهای برق آن استفاده کنید. در واقع شما می‌توانید تعداد 4 وسلیه‌ی برقی را به صورت هم‌زمان به آن متصل و 4 عدد تلفن همراه را با آن شارژ کنید. این دو پورت USB هر کدام شدت جریان 2100 میلی‌آمپری و ولتاژ 5 ولتی دارند که برای شارژ اغلب وسایل الکترونیکی از قبیل موبایل، تبلت، دوربین و غیره مناسب است.

سیستم‌های حفاظتی به‌کار رفته

این چندراهی برق از پوشش محافظ کودک برخوردار بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر گردوغبار دارد. همچنین چندراهی پرومیت از قابلیت جذب شوک‌های الکتریکی ناشی از برخورد صاعقه برخوردار است.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط