چندراهی برق اوریکو مدل ODE-4A4U-EU

معرفی محصولOrico ODE-4A4U-EU Power Strip محصول فوق برای قرار گیری کنار میز کامپیوتر گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این چندراهی برق […]

معرفی محصولOrico ODE-4A4U-EU Power Strip

محصول فوق برای قرار گیری کنار میز کامپیوتر گزینه‌ی بسیار مناسبی است. این چندراهی برق را شرکت «اوریکو» (Orico) تحت عنوان مدل «ODE-4A4U-EU» به بازار عرضه می‌شود. این محصول دارای 4 پریز برق ارت‌دار 45 درجه بوده و در کنار آن 4 پورت USB هوشمند تعبیه شده است؛ از این‌رو از این چندراهی می‌توان برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی نیز استفاده کرد. ولتاژ خروجی این پورت‌ها 5 ولت بوده و شدت‌جریان مجموع آن‌ها 4 آمپر است. توان خروجی این محصول 4000 وات بوده و قادر است جریانی 16 آمپری را از خود عبور دهد. این چندراهی برق در برابر شوک‌های الکتریکی مقاوم بوده و از دستگاه‌های برقی دربرابر اضافه‌بار محافظت می‌کند. از دیگر مزایای این محافظ شوک الکتریکی می‌توان به مقاومت بالای آن دربرابر گرما اشاره کرد. ساختار این چندراهی برق مانع از گسترش شعله می‌شود و تا دمای 750 درجه‌ی سانتی‌گراد مقاوم است. شرکت اوریکو این چندراهی برق را با کابلی 1.5 متری عرضه می‌کند.

  • تعداد پریزها

    ۴

  • راحتی در استفاده

    ۴

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • امکانات و قابلیت‌ها

    ۴

  • کارآیی و عملکرد

    ۴

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۴

نقد و بررسی تخصصیOrico ODE-4A4U-EU Power Strip

چندراهی برق اوریکو مدل «ODE-4A4U-EU» ساختار مستحکم و مقاومی دارد. این محصول دربرابر اضافه بار و شوک‌های الکتریکی عملکرد بسیار خوبی دارد و با کمک آن می‌توانید دستگاه‌های الکترونیکی مانند موبایل و تبلت را شارژ کنید. 

چندراهی برق اوریکو مدل ODE-4A4U-EU

با مشاهده‌ی این چندراهی برق اولین نکته‌ای که به ذهنمان خطور می‌کند؛ کاربردی بودن آن است. با در اختیار داشتن این چندراهی برق می‌توانید علاوه‌بر تامین برق دستگاه‌های برقی خود، دستگاه‌های الکترونیکی مانند موبایل و تبلت را نیز شارژ کنید.

این محصول طولی 36.5 سانتی‌متری دارد و یک چندراهی برق نسبتا بلند محسوب می‌شود. این چندراهی برق دارای 4 پریز برق ارت‌دار بوده و برای دستگاه‌های دارای سیم ارت نیز قابل استفاده است. شرکت اوریکو این پریزهای برق را به‌شکل 45 درجه طراحی کرده تا بتوان از هر چهار پریز به‌صورت همزمان استفاده کرد.

 

در قسمت پشت این چندراهی برق محلی برای نصب آن روی دیوار قرار گرفته است. این دو قسمت برای پیچ شدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای جلوگیری از لق زدن محصول نیز 6 پد در قسمت پشت آن قرار دارد. این پدها با ایجاد سطح اتکای خوب مانع از لغزش چندراهی نیز می‌شوند.

با کمک این دستگاه می‌توان به‌راحتی موبایل و تبلت را شارژ کرد. پورت‌های USB این چندراهی برق ولتاژی برابر 5 ولت دارند و میزان شدت جریان مجموع آن‌ها 4 آمپر است. این پورت‌ها به‌صورت هوشمند عمل می‌کنند و میزان شدت جریان خروجی را باتوجه به باتری دستگاه تنظیم می‌کنند.

شرکت اوریکو برای این محصول یک کابل 1.5 متری در نظر گرفته است. این طول کابل موجب می‌شود تا نتوانید چندراهی را چندان از پریز اصلی برق دور کنید. نوع کابل و تیغه‌های مسی به‌کار رفته در این چندراهی برق موجب شده تا بتواند توانی 4000 واتی را پشتیبانی کند.

 

از دیگر مزایای این محصول می‌توان به ساختار مقاوم بدنه‌ی آن دربرابر گرما اشاره کرد. این ساختار مانع از گسترش آتش شده و می‌تواند دمایی 750 درجه‌ی سانتی‌گرادی را تحمل کند. محافظ شوک الکتریکی دربرابر عواملی مانند رعدوبرق و سیستم جلوگیری از افزایش بار نیز ویژگی‌های دیگر این چندراهی برق است.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط