چراغ LED موزیکال دارای اسپیکر بلوتوثی

معرفی محصولLED Music Light Bulb with Bluetooth Speaker چراغ LED موزیکال یکی از جالب‌ترین لوازم جانبی تولید شده است. این […]

معرفی محصولLED Music Light Bulb with Bluetooth Speaker

چراغ LED موزیکال یکی از جالب‌ترین لوازم جانبی تولید شده است. این چراغ با استفاده از پایه‌ی E27 به برق وصل می‌شود و با استفاده از فناوری LED نورهای رنگی تولید می‌کند. مصرف توان الکتریکی در این لامپ بسیار کم است و یک لامپ 12 وات محسوب می‌شود. البته شدت نوری که تولید می‌شود در حد خوبی است و احساس ضعیف بودن نور لامپ را نخواهید داشت. برای این لامپ، یک ریموت کنترل بی‌سیم طراحی شده که با استفاده از آن، می‌‎توانید رنگ نور لامپ را تغییر دهید و شدت روشنایی آن را هم کم و زیاد کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این لامپ، مجهز بودن به یک اسپیکر داخلی است. این لامپ با استفاده از اسپیکر داخلی خود می‌تواند فایل‌های موسیقی را پخش کند. برای پخش کردن موسیقی از اسپیکر لامپ، باید با استفاده از بلوتوث به لامپ وصل شوید تا تمام صداها از طریق اسپیکر لامپ پخش شود. ریموت کنترلی که برای تغییر رنگ و شدت نور لامپ به کار می‌رود، برای کنترل موسیقی هم کاربرد دارد و می‌تواند تا فاصله‌ی 10 متر عملکرد لامپ را کنترل کند. این لامپ برای محیط خانگی و برگزاری مهمانی‌ها ایدئال است.

  • طراحی

    ۴

  • کیفیت ساخت

    ۲

  • راندمان مصرف انرژی

    ۵

  • ارزش خرید نسبت به قیمت

    ۴

نقاط قوت

  • توان 12 وات
  • نورپردازی چندرنگ
  • مجهز به اسپیکر
نقد و بررسی تخصصیLED Music Light Bulb with Bluetooth Speaker

دنیای امروز به سمت و سوی عجیبی در حال حرکت است. آن‌گاه که چشمه‌ی خلاقیت بشر می‌خشکد، سعی می‌کند در چیزهایی که موجود هستند دقیق شود تا مگر اینکه بتواند با ایجاد تغییرات در مفاهیم پذیرفته شده، دوباره این خلاقیت را به جریان بیندازد. بسیاری از اختراعات ثبت شده، از ایجاد تغییرات در اختراع‌های قبلی به دست می‌آیند و در این بین، بعضی وقت‌ها چیزهای جالبی هم تولید می‌شوند. لامپ موزیکال چندرنگ، از همین موارد است که در اتصال به سرپیچ سقفی با دیگر لامپ‌ها اشتراک دارد و توانسته قابلیت‌های بیشتری را در قالب همان ساختار و ابعاد ارائه دهد.

اتصال به سرپیچ E27

پایه‌ای که این چراغ LED از آن استفاده می‌کند، پایه‌ی آشنای E27 است و همه‌ی ما از آن شناخت داریم. اگر نمی‌دانید پایه‌ی E27 چیست، کافی است به لامپ‌های معروف به لامپ 100 فکر کنید. آن قسمت فلزی دارای شیارهای مارپیچی پایین لامپ 100 به پایه‌ی E27 معروف است و می‌توانید چنین لامپ‌هایی را در سرپیچ مخصوص آنها نصب کنید. لامپ LED هوشمند ما از همین پایه استفاده می‌کند و می‌توانید آن را در سرپیچ‌های فعلی موجود در خانه‌هایتان نصب کنید. به این ترتیب، به سیم‌کشی مجدد و خرید تجهیزات الکتریکی نیازی نخواهید داشت و اصلا نیاز نیست برای رفع نواقص نصب، به الکتریکی محله‌تان سر بزنید. این لامپ، یک لامپ سنتی و سازگار است!

پایه E27

لامپ LED هوشمند از پایه E27 استفاده می‌کند؛ همان پایه‌ای که در لامپ‌های 100 استفاده می‌شد.

استفاده از ساختار LED

باز با مفهوم آشنای لامپ 100 شروع می‌کنیم! وقتی می‌گفتیم لامپ 100، منظورمان این بود که این لامپ به اندازه‌ی 100 وات توان مصرف می‌کند. 100 وات در دنیای امروز واقعا مقدار زیادی است و چنین لامپ‌هایی دیگر منسوخ شده‌اند. چراکه تلفات بسیاری داشتند و از نظر الکتریکی و گرمای تولیدی اصلا به صرفه نبودند. در این لامپ، مثل محصولات جدید از فناوری LED استفاده شده که می‌تواند نور زیادی را با مصرف توان الکتریکی کم تولید کند. جالب است که این لامپ 12 وات است و می‌تواند علاوه بر نور سفید، به چندین رنگ دیگر هم روشن شود. استفاده از LEDهای چندرنگ درون این لامپ، امکان روشن شدن با رنگ‌های متنوع را به آن داده و شما می‌توانید با توجه به مود و حالت شخصی‌تان، اتاق را به رنگ خاصی درآورید. برای این کار، یک ریموت کنترل به همراه لامپ ارائه می‌شود که برای هر رنگ، یک کلید روی آن تعبیه شده‌است. با استفاده از ریموت کنترل، امکان کنترل شدت نور تولیدی هم فراهم است.

استعداد خاص

لامپ LED ما علاوه بر قابلیت تولید نورهای رنگی، می‌تواند به عنوان یک اسپیکر هم کار کند. بیایید یک بار دیگر ماجرا را با هم مرور کنیم؛ شما یک لامپ معمولی را روی سرپیچ لامپ سقفی یا چراغ خواب اتاق‌تان می‌بندید، علاوه بر نور سفید، نورهای رنگی هم تحویل می‌گیرید و می‌توانید با یک ریموت کنترل کوچک، همه‌چیز را کنترل کنید. حالا یک نکته‌ی دیگر را هم داشته‌باشید: این لامپ، یک اسپیکر داخلی هم دارد و می‌تواند موزیک پخش کند. با استفاده از فناوری بلوتوث داخلی لامپ، می‌توانید با استفاده از موبایل‌تان به لامپ LED وصل شوید و فایل‌های صوتی دلخواه‌تان را در اتاق پخش کنید. به احتمال خیلی زیاد دارید به این فکر می‌کنید که می‌توان از این لامپ برای جشن 2 نفره یا مهمانی خانوادگی استفاده کرد. این کار کاملا امکان‌پذیر است و می‌توانید با استفاده از این محصول، لحظات خوب و خوشی را برای خودتان رقم بزنید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط