چراغ دیواری چشمه نور کد A2205/1W

معرفی محصول ” صنایع لوستر چشمه نور” ، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی و وارداتی در زمینه لوستر، لوازم […]

معرفی محصول
” صنایع لوستر چشمه نور” ، یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی و وارداتی در زمینه لوستر، لوازم تزئینی و لوکس منزل می باشد، که با سابقه بیش از 23 سال هر روز بهتر و مصمم تر از پیش در ارائه محصولات خود به مشتریان گام بر می دارد. شاکله اصلی چشمه نور ، جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان می باشد.
” صنایع لوستر چشمه نور” هدف خود را توسعه و ترویج محصولات لوکس ایرانی و متناسب با سلیقه بازار و با بهره گیری از طراحان و کارگران خلاق ایرانی،اقدام به تولید می نماید.
دیوارکوب فانتزی A2205 چشمه نور دارای 1 شاخه که تنها به انحصار چشمه نور تولید و عرضه می گردد و همچنین برای راحتی کاربران می توانید از لوستر همین مدل دیوارکوب نیز استفاده کنید. محصول فوق دارای شید های رنگی اعم از قرمز، صورتی،آبی و بنفش میباشد که زیبایی خاصی به این مدل دیوارکوب داده است و با افتخار با بهترین سرپیچ از جنس ایرانی و باکیفیت و از نوع معمولی E27 میباشد و استفاده از لامپ های ال ای دی و کم مصرف توصیه و استفاده از لامپ های پرمصرف(فیلامینی قدیم)اجتناب گردد.محصول فوق از آلیاژ فلز ساخته شده که استحکام آن را می توان یکی از بهترین ویژگی ها معرفی کرد و در فضاهای داخلی , اتاق خواب , آشپزخانه , هال و پذیرایی , راهرو , اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد. ارتفاع لوستر 85 سانتی متر بوده که این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع بر روی سقف را نیز دارا می باشد. لطفا توجه داشته باید تمامی اقلام روشنایی صنایع لوستر چشمه نور با لیبل برند چشمه نور بر روی محصول ارائه شده و محصولی که دارای لیبل نمیباشد مورد تایید نیستند.محصولات روشنایی چشمه نور را بدون واسطه و بدون هیچ برند دیگری میتوانید به راحتی در سایت دیجی کالا خریداری کنید.کیفیت رنگ تمامی مدل ها الکترواستاتیک ،کوره ای و ضد خش می باشد.تنوع بالای رنگ و آبکاری از مشخصات بارز این برند و همچنین خدمات پس از فروش بدون هیچ محدودیت و درسریعترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان می باشد .توجه داشته باشید که کالای خریداری شده با تصویر خود محصول مطابقت نماید و از خرید هرگونه محصول مشابه (تقلبی ) با نام های دیگر خودداری نمایید.همچنین میتوانید جهت مونتاژ و نصب راحت تر محصولات صنایع لوستر چشمه نور از کلیپ های آموزشی در سایت آپارات و چنکو استفاده نمایید.

مشخصات کالا

مشخصات

  • شکل

    دایره ای

  • وزن

    400 گرم
  • جنس بدنه

    فلزی

  • ارتفاع

    40 سانتی‌متر
  • ابعاد

    13×40 سانتی متر
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED

    1 عدد
  • مناسب برای

    اتاق خواب
    ,

    هال و پذیرایی
    ,

    فضاهای داخلی
    ,

    راهرو
    ,

    اتاق کودک

  • قابلیت تعویض لامپ/ LED

    دارد

  • ریموت

    ندارد

  • سایر توضیحات

    -جنس سرپیچ از نوع E27
کالا های مرتبط