چراغ خواب طرح برج ایفل

معرفی محصول چراغ خواب های LED (بالبینگ) با طراحی سه بعدی بهمراه آداپتور (امنیت بالا در محافظت از خطر برق) […]

معرفی محصول
چراغ خواب های LED (بالبینگ) با طراحی سه بعدی بهمراه آداپتور (امنیت بالا در محافظت از خطر برق) و مصرف بسیار کم هستند. بالبینگ ها نسل جدید و سه بعدی چراغ خواب ها وآباژورها هستند که با استفاده از نور LED ایجاد نور و روشنایی می کنند. (( بالبینگ یک لامپ LED تخت و دو بعدی است اما با طراحی خاص و منحصر به فرد خود تصویر سه بعدی رو نمایش میدهد. )) این لامپ ها به سبب استفاده از LED خاص خود ، فوق کم مصرف بوده و میتواند تا پنجاه هزار ساعت (حدود پنج سال ) عمر مفید داشته باشد. این محصول در دکوراسون و دیزاین های لوکس و مدرن به عنوان چراغ خواب ، آباژور و دیگر موارد روشنایی در منازل و اماکن مختلف مورد توجه میباشد .

  • کارایی

    ۳

  • طراحی

    ۳

  • ارزش خرید

    ۳

  • کیفیت ساخت

    ۳

نقد و بررسی تخصصی

چراغ خواب طرح برج ایفل

استفاده از چراغ خواب با طراحی و نور مناسب اهمیت زیادی دارد. غیر استاندارد بودن نور چراغ‌ خواب‌ها موجب می‌شود تا فرد خواب مناسبی نداشته باشد یا خواب‌زده شود. به لطف چراغ خواب‌ها می‌توانید در نور بسیار کم شب، دید مناسبی برای حرکت کردن داشته باشید. محصول فوق برای همین منظور طراحی شده است. این چراغ خواب می‌تواند نقش یک چراغ رومیزی تزئینی در شب را نیز ایفا کند. این محصول برای تامین نور به لامپ‌های ال ای دی مجهز شده است. یکی از جذابیت‌های این چراغ نوع حکاکی نوری است که روی بدنه‌ی آن قابل مشاهده است.

این چراغ خواب دارای طراحی برج ایفل بوده و با اتصال به برق، نورپردازی زیبایی خواهد داشت. در بخش پایه‌ی این محصول لامپ‌های ال ای دی قرار گرفته‌اند. این لامپ‌ها با تابش به سمت بدنه و قسمت پلکسی فوقانی موجب روشن شدن و تشکیل اشکال نوری می‌شوند. پایه‌ی این محصول ابعادی برابر 2.5 × 4 × 11.5 سانتی‌متر دارد. این ابعاد در کنار وزن 150 گرمی محصول موجب شده تا چراغ خواب ایستایی خوبی داشته باشد. یک نوار پخش نور روی این پایه قرار دارد که در مقایسه با بخش بالایی، از نوردهی بیشتری برخوردار است. روی این پایه محل اتصال آداپتور قرار دارد. استفاده از لامپ‌های ال ای دی موجب شده تا این محصول توان مصرفی پایینی داشته باشد؛ در نتیجه روشن کردن آن در طول شب مصرف برق زیادی نخواهد داشت.

بخش پلکسی این چراغ خواب به لطف طراحی و حکاکی مناسب قادر است به خوبی نور لامپ‌های ال ای دی پایه را به بیرون بازتاب کند. این طراحی ظریف باعث شده تا این محصول جلوه‌ی بیشتری داشته باشد. نوع حکاکی روی پلکسی به شکلی است که موجب شده این محصول حالتی سه بعدی به خود بگیرد و با نگاه کردن به آن به خوبی برج ایفل در ذهن تداعی می‌شود. ارتفاع این چراغ خواب حدود 24 سانتی‌متر است.

این محصول با برق 12 ولت کار می‌کند و به لطف آداپتوری که دارد می‌توانید به شکل مستقیم آن را به پریز برق متصل کنید. این آداپتور 1 آمپری بوده و طول کابل آن بیشتر از 1 متر است. این محصول در رنگ‌های مختلفی تهیه می‌شود و علاوه‌بر تامین نور در تاریکی شب می‌تواند ظاهری زیبا به محیط ببخشد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط