چراغ خواب رومیزی کودک طرح خوک

معرفی محصول چراغ خواب رومیزی کودک طرح خوک از نمای فانتزی و جذاب برای کودک دلبندتان برخوردار است. تاریکی مطلق […]

معرفی محصول
چراغ خواب رومیزی کودک طرح خوک از نمای فانتزی و جذاب برای کودک دلبندتان برخوردار است.

تاریکی مطلق خانه در شب معمولاً کودکان را می‌ترساند و همچنین طراحی اتاق کودک به یک آباژور(شب خواب) از جنس و رنگ شاد نیاز دارد، استفاده از چراغ خواب برای جلوگیری از ترس شبانه کودکان (و حتی بعضی بزرگسالان) از تاریکی و برای افزایش روشنایی محیط داخلی منزل در رفت و‌ آمدهای دیرهنگام (مثلا برای نوشیدن آب یا رفتن به دست‌شویی) در خیلی از خانواده‌ها رایج است برای این منظور داشتن طرح شاد، جذاب و در عین حال نوردهی مناسب و کیفیت اولویت های اصلی هستند که باید در خرید این محصول مدنظر قرار بگیرد،جهت این مهم ما آباژور رومیزی قورباغه صورتی را به شما پیشنهاد میکنیم.

اگر فرزند دلبند شما هم از دسته بی‌شمار کودکانی است که شب‌ها از خواب می‌پرد و بی‌قراری می‌کند، چراغ خواب رومیزی کودک طرح خوک با رنگ صورتی جذاب مخصوص کودک برای این ساخته و طراحی شده‌اند که دلبندتان را از ترس‌های شبانه خلاص کنند پس بهتر است شرایطی را فراهم کنید که حس امنیت و آرامش داشته باشد. بهترین راه برای آرام خوابیدن کودک، روشنایی و نوری ملایم و آرامش‌بخش در هنگام شب میباشد. از آباژور رومیزی قورباغه صورتی برای ایجاد نور کم و ضعیف در هنگام خواب استفاده می شود ، درواقع مدل ها و طراحی های متنوعی که آباژورها دارند علاوه بر جنبه روشنایی، یکی از لوازم دکوری و تزئینی هم محسوب می شوند..

پیشنهاد ما برای قرار دادن چراغ خواب رومیزی کودک طرح خوک صورتی کنار تخت خواب کودک به گونه ای که کودک دلبندتان بتواند به راحتی آن را خاموش یا روشن نماید.

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد

    20x14x29 سانتی متر
  • وزن

    500 گرم
  • جنس بدنه

    پلاستیک
  • نوع لامپ

    رشته ای

  • منبع تغذیه

    برق شهر

  • قابلیت شارژ باتری

    ندارد

کالا های مرتبط