چراغ جلو موتور سیکلت تیزرو مدل Grade A کد 031

معرفی محصول چراغ از وسایلی است که در همه جا مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد و انواع مختلفی دارد. […]

معرفی محصول

چراغ از وسایلی است که در همه جا مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربرد و انواع مختلفی دارد. یکی از چراغ‌هایی که می‌تواند ضروری و مهم باشد چراغ وسیله نقلیه است. این محصول نقش مهمی را برای شما ایفا می‌کند. به گونه‌ای که حتما باید از سلامت و کارایی آن اطمینان داشته باشید تا سفر بی‌خطری را برای خود داشته باشید. همچنین در خرید چراغ به خوبی به سلامت و کیفیت آن دقت کنید. ما به شما چراغ جلو موتورسیکلت «تیزرو» مدل Grade A، کد31  را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که مناسب برای موتور CDI بوده و از مواد و وسایل باکیفیتی در ساخت آن استفاده شده است که توانسته عمر بالایی داشته باشد. همچنین دارای ابعاد 10  × 12 × 16 سانتی‌متر بوده و دارای وزن 375 گرم است. این محصول دارای وزن سبکی بوده و همچنین دارای لامپ داخل چراغ است.

نقد و بررسی تخصصی

چراغ جلو موتور سیکلت

آب‌بندی و کیفیت مناسب بدنه برای چراغ‌ها اهمیت زیادی دارد. در این محصول به این موارد به خوبی توجه شده است و به لطف آب‌بندی مناسب می‌تواند به خوبی از لامپ‌ها محافظت کند. با خرید این چراغ و نصب آن روی موتور سیکلت‌تان می‌توانید دید خوبی در تاریکی داشته باشید و ایمن برانید.

محصول فوق یکی از تولیدات شرکت تیزرو بوده که برای تامین نور در هنگام موتورسواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این محصول یک چراغ جلوی موتور سیکلت بوده که برای موتورهایCDI  طراحی شده است. ساخت این چراغ کاملا مطابق با طراحی این نوع موتور بوده و همین موضوع باعث شده برای نصب آن روی موتور مشکلی نداشته باشید. این محصول آب‌بندی خوبی دارد و قادر است به خوبی از لامپ‌هایی که داخل کاسه قرار می‌گیرند محافظت کند. طراحی چراغ نیز کمک می‌کند تا پخش نور خوبی داشته باشد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط