چراغ آویز چشمه نور کد A6301.2H-WT

نقد و بررسی اجمالی این نوع لوسترها توی بازار معروف به لوستر های SMD می باشد و به صورت حلقه […]

نقد و بررسی اجمالی

این نوع لوسترها توی بازار معروف به لوستر های SMD می باشد و به صورت حلقه های در هم می باشند . که شرکت چشمه نور این مدل لوستر را با کد A2301-2H-WT تولید و به فروش می رساند . A2301-2H-WT می توان به سه حالت روشن کرد : حالت اول هر دو حلقه به صورت نور مهتابی یا همون سفید باشد .حالت دوم : هر دو حلقه به صورت نور آفتابی یا زرد باشد و حالت سوم: یکی از حلقه ها آفتابی و دیگری مهتابی باشد که ترکیب این دو رنگ نور زیبایی را به محیط می بخشد.
این نوع لوستر های ساخته شده از روی نمونه مشابه خارجی می باشد ولی با متریال با کیفیت ایرانی و هزینه ی کمتر از نمونه های خارجی.
جشمه نور مفتخر است که لوستر A2301-2H-WT با بالا ترین سطح کیفیت تولید و عرضه میکند .شما میتوانید از نوع لوستر ها در سالن های پذیرایی اتاق خواب آشپزخانه و یا حتی محیط های اداری و کافه ها استفاده نمایید .

ادامه مطلب

نقاط قوت

  • قابلیت تنظیم ارتفاع

چراغ آویز چشمه نور کد A6301.2H-WT

 

 

وجود روشنایی در محیط خانه در زیباتر به نظر رسیدن دکور منزل تاثیر زیادی دارد. برای همین از لوستر یا چراغ که تعداد لامپ‌های زیادی به آن وصل می‌شود، در سالن پذیرایی خانه استفاده می‌کنیم ولی علاوه بر وجود روشنایی ظاهر لوستر هم در دکور منزل موثر است که در انتخاب و خرید آن علاوه بر صرف وقت و هزینه، دقت زیادی هم بکار می‌بریم. شاید هنوز هم محصولات سنتی و کلاسیک طرف‌دارانی داشته باشد اما نمی‌توان از زیبایی چراغ آویزهای مدرن چشم‌پوشی کرد. چراغ‌های مدرن با وجود طراحی خاص و منحصر به فرد و نداشتن شاخه و عدم استفاده از کریستال بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. در این‌گونه لوسترهای از فلزهای شفاف استفاده شده که به چند برابر شدن نور کمک زیادی می‌کند و سایه‌ای که روی سقف ایجاد می‎کند نمای خوبی زیبایی را به وجود می‌اورد. طی چند سال اخیر نیز استفاده از فلزی به تنهایی برای لوسترهای مدرن و  لوستر لوکس به شدت رواج پیدا کرده است. چراغ آویز چشمه نور کد A6301.2H-WTبا داشتن ظاهری زیبا زینت‌بخش سالن پذیرایی و منزل ما است.

مشخصات ظاهری

 

 

چراغ آویز چشمه نور کد A6301.2H-WTاز جنس آلومینیوم تولید شده است و همین باعث شده بدنه بسیار محکمی داشته باشد. این چراغ شکل ظاهری به صورت دایره دارد تا در صورت نصب در منزل، روشنایی زیادی به محیط منعکس کند. با وجود ابعادی که این کالا دارد از آن می‌توانیم در پذیرایی، اتاق‌های بزرگ، تالار، نمایشگاه‌ها و لابی‌ هتل‌ها استفاده کنیم. ابعاد این کالا به ترتیب ارتفاع، عرض و طول 65×50×50 سانتی‌متر و وزنی در حدود 1.870 کیلوگرم دارد. طراحی منحصر به فرد این کالا باعث شده تا علاوه بر محیط‌های بزرگ برای اتاق کودک و نوجوان هم مناسب باشد. لامپ‌های استفاده شده در این چراغ‌ها از نوع SMD و قابل تعویض است. ناگفته نماند که قابلیت تنظیم ارتفاع کالا، به ما این امکان را می‌دهد تا بتوانیم مناسب با سقف فضایی که در اختیار داریم آن را تنظیم کنیم. در کنار این محصول ریموت قرار گرفته است که به راحتی می‌توانیم بدون نزدیک شدن به کلید برق، آن را خاموش و روشن کنیم.  

سخن آخر

این روزها همه افراد به فکر داشتن دکوری زیبا در منزل خود هستند و اصلی ترین نکته برای به وجود آوردن یک دکور زیبا، علاوه رعایت هارمونی رنگ‌ها وجود نور و روشنایی برای مشاهده بهتر آن‌ها است. چراغ آویز چشمه نور کد A6301.2H-WTبا داشتن کیفیت مناسب و زیبایی ظاهری انتخاب مناسبی برای همه افراد است. دقت در مراحل تولید این کالا باعث شده تا به یکی از بهترین و پرطرف‌دارترین لوازم روشنایی بدل شود.

مشخصات فنی

مشخصات

  • شکل

    دایره ای

  • وزن

    1870 گرم
  • توان

    40W وات
  • جنس بدنه

    آلومینیوم

  • ارتفاع

    65 سانتی‌متر
  • ابعاد

    50x50x65 سانتی متر
  • مناسب برای

    اتاق خواب
    ,

    آشپزخانه
    ,

    هال و پذیرایی
    ,

    فضاهای داخلی
    ,

    راهرو
    ,

    اتاق کودک

  • قابلیت تعویض لامپ/ LED

    ندارد

  • ریموت

    دارد

  • سایر توضیحات

    -لامپ از نوع SMD می باشدو قابل تعویض می باشد.


  • -قابلیت تنظیم ارتفاع
  • اقلام همراه

    ریموت
کالا های مرتبط