پمپ قفل در خودرو بی‌کی‌اس کو. کد 81134000 مناسب برای پراید

معرفی محصول پمپ در خودرو بی‌کی‌اس کو. که برای خط تولید خودرو‌ساز ارسال می‌گردد، تحت شرایط استاندارد؛ تولید و در […]

معرفی محصول
پمپ در خودرو بی‌کی‌اس کو. که برای خط تولید خودرو‌ساز ارسال می‌گردد، تحت شرایط استاندارد؛ تولید و در آزمایشگاه‌های مورد تایید خودروساز تست و اعتبار‌سنجی می‌گردد. این محصول دارای استانداردهای ایزو بوده و آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورد.
پمپ‌های درب این شرکت از مواد با کیفیت تولید شده که مقاومت و شکل ظاهری آنها مناسب می‌باشد. برخلاف بسیاری از پمپ‌های موجود در بازار که بعد از مدتی استفاده خراب شده و عملکرد مناسبی ندارند و قادر به قفل کردن در خودرو نیستند، این پمپ‌ها طول عمر و عملکرد بالایی دارند.
پمپ در پراید در دو مدل 2 فیش و 5 فیش ارائه می‌گردد که این کالا مدل 5 فیش آن بوده و برای قفل مرکزی استفاده می‌گردد. انتهای سیم اکثر پمپ‌های موجود در بازار دارای سوکت مخصوص نبوده و سیم‌ها به صورت آزاد می‌باشند اما در محصول این شرکت سیم‌ها در انتها به سوکت وصل می‌شوند. بدین صورت که سه عدد از سیم‌ها به یک سوکت و دو عدد دیگر به یک سوکت دیگر وصل می‌شوند.
پمپ در برای خودرو واجب بوده و برای عملکرد سیستم دزدگیر مورد نیاز می‌باشد و در صورت نبود آن باید درب خودرو را به صورت دستی با استفاده از شاسی، قفل و یا باز کرد.
تعویض قطعه معیوب کار ساده‌ایی نبوده و بهتر است توسط تعمیرکار صورت پذیرد.

کالا های مرتبط