پروژکتور ال ای دی 27 وات کد 085

نقد و بررسی اجمالی محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، پروژکتور ال ای دی کد 010 نام دارد. این […]

نقد و بررسی اجمالی

محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، پروژکتور ال ای دی کد 010 نام دارد. این محصول با توجه به کیفیت و طول عمری که دارد، توانسته به طور فراوان مورد انتخاب قرار بگیرد. محیط‌هایی هم‌چون زمین فوتبال، ویلا، محیط‌های تقریبا بزرگ نیازمند نورپردازی قوی تری نسبت به سایر مکان‌ها هستند. پروژکتورها از وسایلی هستند که به نوعی این مشکل را برطرف ساخته و نوری فوق‌العاده دارند که سبب می‌شود تا محیط اطراف خود را روشن کنند. این محصول دارای ابعادی برابر با 4.5 × 16.5 × 22 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 1185 گرم دارد. از این محصول می‌توانید در محیط‌های بزرگ که به نوعی نیاز به نورپردازی بالا دارد، استفاده کرده و محیطی که در آن قرار دارید را به طور کامل روشن کنید.

ادامه مطلب

نقد و بررسی تخصصی

امروزه از چراغ ها در موارد بسیاری استفاده می‌کنند که برخی از آن‌ها عبارتند از: برای روشنایی مکان‌های بزرگ و وسیع مانند استادیوم‌های ورزشی، ساختمان‌های بزرگ، کارخانه‌ها، انبار‌ها، بیلبوردهای تبلیغاتی، سن تئاتر یا استیج اجرای کنسرت و معمولا پروژکتورها در فضای خارجی استفاده میشوند. برای همین هم باید در برابر باران و گرد و غبار و رطوبت، مقاومت داشته باشند. به طور کلی تمامی چراغ ها و  پروژکتورها از لحاظ بدنه و شکل ظاهری تفاوت چشم‌گیری با یکدیگر ندارند و برای زیباسازی هم به کار می‌روند. امروزه انواع مختلفی از چراغ ها و پرژکتور ها در بازار موجود است. نام‌گذاری پروژکتورها براساس نوع لامپ بکار رفته در آن‌ها انجام می‌گیرد. به عنوان مثال در پروژکتور متال هالید از لامپ متال هالید استفاده می‌شود.

ویژگی ها

پروژکتور ال ای دی کد 085 مانند بسیاری از پرژکتورهای موجود در بازار از جنس فلز و به رنگ مشکی طراحی و تولید شد است. بدنه فلزی این پرژکتور از استحکام بالایی برخوردار است و می تواند در شرایط جوی مختلف عملکرد مطلوبی داشته باشد. همچنین مزیت استفاده از فلز در مقایسه با پلاستیک این است که فلزات می توانند در خروج گرمای تولید شده موثر باشند. البته در این مدل از هیت سینک برای دفع گرمای تولید شده توسط لامپ ها استفاده شده است. عدم استفاده از هیت سینک کافی در محصول باعث باقی ماندن گرما و درنتیجه گرم شدن چیپ ال ای دی و درایور و در پایان کاهش طول عمر محصول می گردد. قسمت جلوی پرژکتور به شکل یک مستطیل است که در آن 27 لامپ LED قرار گرفته است. در قسمت پشت هم شیارهایی تعبیه شده و یک پایه به آن متصل شده است. روی پایه سه سوراخ برای پیچ کردن پرژکتو بر روی دیوار در نظر گرفته شده است تا بتواند وزن 1.2 کیلوگرمی این پرژکتور را تحمل نماید.

LED

ورود LED ها به صنایع روشنایی و نورپردازی ها هم از آنجایی بود که کارشناسان و محققان توانستند با ترکیب سه رنگ قرمز، آبی و سبز به یک نور سفید واحد برسند. البته این ال ای دی های اولیه از مقدار روشنایی و نور دهی پایینی برخوردار بودند. امروزه LEDها با تنوع و رنگ های مختلف وارد صنعت روشنایی شده اند و علاوه بر این در تولید مانیتورهای LED با ابعاد متفاوت نیز بکار می روند.در واقع استفاده از LED ها در پرژکتور ها نسبت به محصولات روشنایی سنتی با پیشرفت ها و بهبودهایی در این صنعت همراه بوده است؛ برای مثال مصرف برق پروژکتور‌های ال ای دی خیلی کم تر بوده و طول عمر این پروژکتورها بسیار بالاتر از پروژکتور‌های دیگر است. گرمای تولید شده توسط لامپ های LED کمتر از لامپ های دیگر است به این ترتیب میزان انرژی کمتری هدر می رود. علاوه بر این در صورت خاموش شدن به هر علتی، نیاز نیست زمانی را منتظر بمانید تا خنک شوند و دوباره روشن شوند.

بر خلاف لامپ‌های کم‌مصرف، متال هالید و بخار سدیم، در ساختار لامپ های LED مواد و گازهای سمی و خطرناک استفاده نشده است. این پروژکتورها مثل لامپ‌های کم‌مصرف، خطر انتشار اشعه‌ی ماورای بنفش در محیط را ندارند. لذا برای استفاده در سالن‌های تولید مواد غذایی، بسیار مناسب هستند.

نگاه کلی

با توجه به افزایش مصرف برق روزانه، انواع چراغ های LED به دلیل داشتن بازدهی بالا و مصرف پایین تر برق بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. پروژکتور ال ای دی کد 085 دارای 27 لامپ LED با توان کلی 27 وات است و می تواند گزینه مناسبی برای بسیاری از موقعیت ها باشد.

مشخصات فنی

مشخصات

  • شکل ظاهری

    چراغ پروژکتور و وال واشر

  • ولتاژ

    220 ولت
  • تعداد LED

    27 عدد
  • ابعاد

    4.5 × 16.5 × 22 سانتی‌متر
  • وزن

    1185 گرم
  • نوع پایه

    سیمی

  • محافظ

    دارد

  • جنس محافظ

    شیشه

  • زاویه نوردهی

    150 درجه

کالا های مرتبط