پخش کننده DVD مکسیدر مدل AR-204

معرفی محصولMaxeeder AR-204 DVD Player با اینکه روز به روز به سمت اینترنتی شدن اطلاعات و دانلود و پخش مستقیم […]

معرفی محصولMaxeeder AR-204 DVD Player

با اینکه روز به روز به سمت اینترنتی شدن اطلاعات و دانلود و پخش مستقیم فایل‌ها پیش می‌رویم، اما هنوز پخش‌کننده‌های دی وی دی جایگاه و کاربری خاص خودشان را دارد. هنوز هم شرایط متعددی پیش می‌آید که به یک پخش‌کننده دی وی دی یا به عبارتی پخش کننده چند رسانه‌ای در کنار تلویزیون یا سیستم صوتی خانه و محل کار نیاز پیدا می‌کنیم. برای رفع این نیاز، پخش کننده دی وی دی «مکسیدر» می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این محصول از نظر ظاهری طراحی ساده دارد. در قسمت پنل جلویی آن شاهد در دی وی دی، یک صفحه LED کوچک نشان دهنده وضعیت سیستم، کلیدهای مربوط به پاور، دکمه Eject، کنترل ویدیو و یک درگاه USB هستیم. این محصول امکان پخش فایل‌ها را از طریق پورت USB فراهم می‌کند و شما می‌توانید از فایل‌های موجود در هارد اکسترنال و فلش مموری خود استفاده کنید. همچنین این مدل از شرکت  «مکسیدر» قابلیت ضبط از روی CD به USB را هم دارد. این دستگاه قادر است انواع دیسک CD و DVD را بخواند. در مجموع این پخش کننده دی وی دی مکسیدر یک محصول ساده اما کاربردی است که با قیمتی مناسب می‌تواند عضوی از سیستم صوتی و تصویری خانه یا محل کارتان باشد.

نقد و بررسی تخصصیMaxeeder AR-204 DVD Player

هنوز به یک پخش کننده با کیفیت نیاز دارید

پخش کننده DVD مکسیدر مدل AR-204 از جمله محصولاتی به حساب می‌آید که به واسطه ابعاد و ظاهر ساده و کلاسیکی که دارد می‌تواند نظر مردم را به سمت خود جلب کند. دستگاهی مناسب برای نمایش فیلم‌های DVD و حتی پخش کردن فایل‌های رسانه‌ای مختلف. پخش کننده DVD‌ مکسیدر مدل AR-204 برای زمانی مناسب است که دسترسی به اینترنت ندارید و یا نیاز به دستگاهی باکیفیت دارید که بتواند محتوای مورد نظر شما که روی دیسک قرار دارد را پخش کند. هنوز هم فیلم‌‌های زیادی روی دیسک عرضه می‌شوند و هنوز هم نیاز به استفاده از DVD احساس می‌شود.

پخش کننده DVD مکسیدر AR-204 ابعاد مناسبی هم دارد و به همین دلیل در مکان‌های مختلف قرار می‌گیرد و فضای زیادی هم نمی‌گیرد. این محصول در اندازه ۴۷ در ۱۹۵ در ۲۲۵ میلی‌متر ساخته شده و ۰٫۶۸ کیلوگرم هم وزن دارد. این ابعاد و وزن باعث شده که بتوان این پخشش کننده را به راحتی حمل کرد و جای مناسبی هم در نزدیکی تلویزیون برای آن پیدا کرد.

پشتیبانی از USB

از ویژگی‌های بسیار خوب این پخش کننده DVD‌ که کیفیت آن را بسیار بالا برده است، می‌توان به پشتیبانی از کابل HDMI‌ اشاره کرد. پشتیبانی از کابل HDMI باعث شده بتوانید این محصول را به جدیدترین تلویزیون‌های روز متصل کرد و از تماشای فیلم و عکس لذت برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول پشتیبانی از USB‌ است. حتی اگر از این دستگاه پخش DVD برای اجرای دیسک هم استفاده نکنید، می‌توانید از آن به عنوان یک پخش کننده USB کمک بگیرید. این ویژگی باعث شده که مکسیدر AR-204 به محصول همه فن حریفی تبدیل شود که می‌تواند به روش‌های گوناگون فایل‌های مورد نظر شما را پخش کند. ترکیب این دستگاه با یک سیستم صوتی تصویری باکیفیت هم نتیجه شگفت‌انگیزی در بر خواهد داشت. پخش کننده DVD  مکسیدر AR-204 می‌تواند به مرکز رسانه‌ای محل کار را خانه شما تبدیل شود.

از دیگر امکانات جالب و هیجان انگیز این محصول می‌توانیم به ضبط محتوای CD‌ روی USB اشاره کنیم. در واقع شما می‌توانید محتوای دیسکی خود را به وسیله این دستگاه روی USB منتقل کنید. امکانی که در کمتر دستگاهی دیده می‌شود.

کم هزینه و پرکاربرد

پحش کننده DVD مکسیدر مدل AR-204 گزینه مناسب و کم هزینه برای داشتن دستگاهی به عنوان مرکز رسانه‌ای خانه و یا محمل کار است. دستگاهی که می‌تواند محتوای صوتی و تصویری شما را به شکل‌های مختلف پخش کند. با این دستگاه نگران این نخواهید بود که دیگر نمی‌توانید دیسک‌های قدیمی با حتی جدید را تماشا کنید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط