پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S115UI

معرفی محصول پخش‌کننده‌ی خودروی «MVH-S115UI» از محصولات جدید ( 2019 ) کمپانی «پایونیر» (Pioneer) است. MVH-S105UI به یک عدد پورت […]

معرفی محصول
پخش‌کننده‌ی خودروی «MVH-S115UI» از محصولات جدید ( 2019 ) کمپانی «پایونیر» (Pioneer) است. MVH-S105UI به یک عدد پورت USB مجهز است که از طریق آن می‌توانید فلش‌مموری خود را به آن متصل کرده و از فایل‌های دلخواهتان در خودرو استفاده کنید. برای راحتی کاربران، این پورت در قسمت جلویی بدنه‌ تعبیه شده است؛ همچنین در صورتی که مایل باشید فایل‌های موجود در MP3 Player خود را از ضبط خودرو بشنوید، می‌توانید با استفاده از پورت AUX این مدل، پخش‌کننده‌ی موسیقی‌تان را به آن متصل کنید. گفتنی است که سیستم‌عامل سازگار با این دستگاه، اندروید و iOS هستند که می‌توانید با اتصال تلفن همراه از طریق کابل و اپلیکیشن پایونیر فایل‌های صوتی موجود در آن را به پخش بگذارید. فرمت‌های صوتی WMA – WAV – MP3 در این مدل پشتیبانی می‌شوند تا کاربران به‌راحتی از فایل‌های موردنظر خود استفاده کنند. بیشینه‌ توان خروجی این دستگاه 4 × 50 وات بوده و کیفیت آن 24 بیتی است که باعث می‌شود صدای پخش‌شده از قدرت و کیفیت مناسبی برخوردار باشد. برای پخش فایل‌ها از این دستگاه می‌توانید از فلش‌مموری یا گوشی خود استفاده کنید.

نقد و بررسی تخصصی

پخش کننده خودرو پایونیر

یکی از لوازمی که بیشتر افراد پس از خرید خودرو اقدام به تهیه آن خواهند کرد، یک دستگاه پخش کننده موسیقی باکیفیت است. گوش دادن به موسیقی برای رانندگان در رده‌های سنی متفاوت، اهمیت زیادی دارد. شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی و تولید پخش کننده خودرو فعالیت دارند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها را می‌توان پایونیر معرفی کرد. این شرکت توانسته در کشور ما طرفداران زیادی را به دست آورد و در حال حاضر هم به عنوان یکی از پر فروش‌ترین برندها به حساب می‌آید. پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S115UI را می‌توان یکی از مدل‌های این برند به حساب آورد که قابلیت‌های خاص و منحصر به فردی دارد. ما در ادامه قصد داریم قابلیت‌های این مدل از پخش کننده پایونیر را مورد بررسی قرار دهیم.

 

طراحی

این پخش کننده خودرو دارای ظاهری جذاب و مشابه سایر محصولات برند پایونیر است. کلید مربوط به حجم صدا در سمت چپ قرار دارد و سایر کلیدهای کاربردی در سمت چپ و پایین آن قرار دارند. البته این پخش کننده خودرو در سمت راست هم مجهز به پورت AUX و USB است. با این که نمایشگر کوچکی در مرکز پخش کننده وجود دارد، اما حالت نمایش و نور قرمز پس زمینه آن می‌تواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. همچنین نام برند Pioneer هم در قسمت بالای پخش کننده درج شده که نشان‌دهنده اصالت محصول است.

 

اتصالات

همانطور که گفته شد، این دستگاه مجهز به یک پورت USB بوده و می‌توانید با متصل کردن فلش مموری‌های خود، موسیقی‌های دلخواه را پخش کرده و لذت ببرید. پورت USB در بخش جلوی پخش کننده قرار دارد که می‌تواند وضعیت و شرایط اتصال را برای کاربران، سریع و راحت‌تر کند. یک پورت AUX هم در این پخش کننده پایونیر وجود دارد که می‌توانید از آن برای متصل کردن MP3 Player یا حتی گوشی‌های موبایل خود استفاده کنید. وجود این پورت را می‌توان به عنوان یکی از امکانات خوب دستگاه به حساب آورد که می‌تواند گزینه‌های در دسترس شما را در کنار پورت USB، افزایش دهد.

البته این مدل از پخش کننده پایونیر از اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با اتصال تلفن همراه از طریق کابل و اپلیکیشن مخصوص، موزیک‌ها و فایل‌های موردنظرتان را پخش کنید. بد نیست بدانید این ضبط ماشین از فرمت‌های MP3 و WAV و همچنین WMA پشتیبانی می‌کند که اکثر فایل‌های صوتی هم با این فرمت‌ها در دسترس قرار دارند؛ این مسئله باعث می‌شود هیچگونه نگرانی از نظر پخش فایل‌های موسیقی نداشته باشید.افرادی که به پخش کننده موزیک ماشین اهمیت زیادی می‌دهند، باید بدانند کیفیت صدای این دستگاه 24 بیت بوده و حداکثر قدرت صدای خروجی آن هم 50 وات است. هنگام تست این پخش کننده پایونیر، هیچگونه ضعفی مشاهده نشد و این مسئله توسط کاربران هم مورد تایید قرار گرفته است.در صورتی که قصد دارید یک پخش کننده برای خودرو خریداری کنید که قابلیت‌های بسیار خوبی داشته باشد، بدون تردید پخش کننده خودرو پایونیر مدل MVH-S115UI انتخاب خوبی به حساب می‌آید.

 


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط