پخش کننده خودرو وینکا مدل DYT-L627VA

معرفی محصولپخش کننده خودرو وینکا مدل DYT-L627VA این محصول جدید از شرکت وینکا طراحی شده ، برای خودرو پارس و […]

معرفی محصولپخش کننده خودرو وینکا مدل DYT-L627VA
این محصول جدید از شرکت وینکا طراحی شده ، برای خودرو پارس و پژو 405 داشبرد جدید می باشد.شرکت وینکا یکی از قدیمی ترین و قدرت مند ترین شرکت ها در زمینه تولید پخش های فابریک مخصوص خودرهای گوناگون در سرتاسر دنیا می باشد که کیفیت و تخصص آن در سطح جهان شهرت بسیاری برای این شرکت به ارمغان آورده است.محصولات این شرکت دستگاه های پخش کننده خودرو به صورت فابریک می باشد که انحصارا برای آن خودرو طراحی و ساخته شده است به گونه ایی که نیاز مصرف کننده را به صورتی شگفت انگیز برطرف کرده و هردستگاه به صورت فیکس شده برای خودرو مورد نظر استفاده میشود و نیازی به استفاده از لوازم اضافی و سوکت های مزاحم نمی باشد همچنین با استفاده از دستگاه های این شرکت شما می توانید از کنترل روی فرمان و یا همان اینترفیس خود استفاده کرده درحالی که محصولات مشابه باعث از کار افتادن کنترل روی فرمان خواهند شد. همچنین کلیه محصولات این شرکت دارای جی پی اس بوده و قابلیت اتصال گیرنده دیجیتال برای مشاهده تلوزیون و قابلیت اتصال مانیتورهای پشت سری برای سرنشینان عقب و همچنین قابلیت اتصال به دوربین عقب اتصال به اینترنت و تلفتنهای همراه می باشد.این شرکت برای رفاه حال مصرف کنندگان خود همه چیز را در نظر گرفته و در پک محصول خود دوربین دنده عقب و همچنین رم حاوی نرم افزار نقشه جی پی اس کل کشور ایران را قرار داده است تا مصرف کننده به راحتی از محصول استفاده کند و نیاز مند تهیه لوازم جانبی نباشد.محصولات این شرکت دارای دو سیستم عامل اندروید و یا ویندوز می باشد

نقد و بررسی تخصصیپخش کننده خودرو وینکا مدل DYT-L627VA

نمایشگر لمسی

پخش کننده مدل DYT-L627VA از شرکت وینکا (Winca) با مانیتور 11 اینچی با قابلیت لمسی و لمس تصویر به صورت مولتی‌تاچ (چند لمس بطور همزمان) در  LCDبا کیفیت تصویر فول اچ دی (FULL HD) مناسب برای خودروهای پژو 405، وانت آریسان و پژو پارس طراحی شده است. وضوح تصویر بالا در این پخش کننده اجازه ورود به دنیای جدید مولتی‌مدیاهای وینکا را به شما می‌دهد. پخش کننده مدل DYT-L627VA با رادیو STMicroelectronics موجود در خود امکان عملکردهای متنوع با هر سلیقه‌ای را دارد. با استفاده از صفحه نمایش LCD به‌راحتی و بدون تاخیر از مولتی مدیای خود استفاده کنید. پنل آن به صورت ثابت و قابل جدا شدن نیست.

 

سیستم صوتی

سیستم صوتی این پخش خودرو دارای خروجی صدای 45 واتی و  کیفیت صدای 24 بیت است. پشتیبانی از فرمت‌های رایج  APE, MP3, WMA, OGG, AVI, RM, WMV, ASF, FLV, DAT, MPG, MP4, VOB, 3GP,  کیفیت صدایی بسیار بالا با امکان اعمال تغییرات بسیار متنوع را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

اتصالات و رابط کاربر

با مجهز بودن به بلوتوث و اتصال به گوشی همراه شما هم قابلیت اجرای فایل‌های صوتی مورد علاقه شما را در هنگام حرکت ماشین و با بارگیری تمام اطلاعات مخاطبین شما امکان برقراری تماس و پاسخ به تماس‌های دریافتی را فراهم کرده است، WIFI  داخلی، یک پورت AV و یک پورت AUX که کاربر در محدودیت اتصال قرار نگیرد، با استفاده از قابلیت پخش تصویر می‌توانید تصویر دوربین دنده عقب را به راحتی در آن داشته باشید. ساپورت خروجی TV BOX و دریافت کانال‌های تلویزیون با قابلیت اتصال گیرنده دیجیتالی و دریافت کانال‌های دیجیتالی HD است. با استفاده از تونر (Tuner) فوق حساس   DYT-L627VA امکان گوش دادن به ایستگاه های رادیویی FM و AM مهیاست. 

 

بلوتوث

با استفاده از تابع بلوتوث کاربر امکان استفاده از مزیت پیوستن تلفن همراه خود به سیستم را پیدا می‌کند. از این طریق مکالمات را می‌توان انجام داد و صدای مخاطب را می‌توان از طریق بلندگوهای خودرو شنید و یا براحتی با قطع کلید بلندگو با خود موبایل صحبت کرد. همچنین این دستگاه به اطلاعات دفترچه تلفن همراه نیز دسترسی خواهد داشت و تمامی لیست تماس را روی صفحه نمایش نمایش می‌دهد. همچنین برای استفاده از موزیک‌های موبایل از قسمت بلوتوث می‌توان بهرمند شد. تمامی موزیک های موجود در گوشی تلفن همراه را براحتی اجرا و پخش و کاربر را از موسیقی دلخواه خود بهره‌مند می‌سازد.

امکانات دیگر

پخش کننده DYT-L627VA با رهیاب (GPS) فعال و سخنگوی فارسی همراه نقشه شهرهای ایران  به راحتی مسیرهای مورد نظر خود را بپیماید و  با استفاده از قابلیت پایش GPS تمام داده‌ها از جمله طول و عرض جغرافیایی، سرعت و مسافت طی شده قابل مشاهده است و دارای ریموت کنترل همراه با منوی فارسی  است و  امکان بازی با فرمت‌های اندروید را به شما می‌دهد.

 


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط