پخش کننده خودرو مدل 7010B

معرفی محصول پخش تصویری مدل 7010 جدید با حذف مکانیزم CD و DVD، به طور قابل ملاحظه ای قیمت، وزن […]

معرفی محصول
پخش تصویری مدل 7010 جدید با حذف مکانیزم CD و DVD، به طور قابل ملاحظه ای قیمت، وزن و ابعاد محصول را نسبت به سایر رقیبان کاهش داده است و در عوض امکانات جدیدی همانند قابلیت میرورلینک (انتقال تصویر از گوشی به دستگاه توسط کابل)، بلوتوث با قابلیت انتقال مکالمه و موسیقی و قابلیت اتصال به دوربین دنده عقب، را به محصول اضافه نموده اند. سیستم عامل این محصول ویندوز می باشد.

نقاط قوت

  • قابلیت میرورلینک
  • Mirrorlink
  • سوکت ایزویی
  • وزن کم
نقد و بررسی تخصصی

پخش‌کننده‌ای حرفه‌ای با قیمتی ارزان

شاید دشوار باشد باور این که پخش‌کننده‌ای حرفه‌ای با صفحه‌نمایشی 7 اینچی با این قیمت وجود داشته باشد؛ اما پخش‌کننده خودرو مدل «7010B» با تمامی امکاناتی که دارد قیمت‌اش به‌واقع همین است و به‌جرئت می‌توان گفت که در این رنج قیمت هیچ رقیبی برای این پخش‌کننده وجود ندارد. 

 

طراحی زیبا

تمامی دکمه‌ها و پورت‌های کاربردی این پخش‌کننده در قسمت چپ آن قرار گرفته‌اند و هیچ دکمه و پورتی در بالا، پایین و سمت راست صفحه‌نمایش 7 اینچی دستگاه وجود ندارد. همین خود موجب شده که دستگاه در جلوه‌ی روبه‌رو از زیبایی چشمگیری برخوردار باشد. گفتنی است که این پخش‌کننده از نوع دودین است و بنابراین برای جلوداشبردهایی با اندازه‌ی دودین قابلیت استفاده دارد. 

 

پشتیبانی از قابلیت میرورلینک

قابلیت میرورلینک از محبوب‌ترین قابلیت‌های جدید پخش‌کننده‌های خودرو در نزد کاربران است. به‌واسطه‌ی این قابلیت، می‌توان آن‌چه که در صفحه‌نمایش گوشی موبایل به نمایش درمی‌آید را در صفحه‌نمایش پخش‌کننده‌ی خودرو به نمایش درآورد.  به این ترتیب می‌توانید خیلی راحت در گوشی موبایل فیلم اجرا کنید تا همزمان تصویر آن در پخش‌کننده‌ی خودرو هم نمایش داده شود؛ حتی بالاتر از این، می‌توانید گوشی موبایل را از طریق صفحه‌نمایش پخش‌کننده‌ی خودرو کنترل کنید. یعنی در واقع صفحه‌ی لمسی پخش‌کننده به‌نوعی همان نقش صفحه‌ی لمسی گوشی را ایفا خواهد کرد.

 

کیفیت صدای راضی‌کننده

کیفیت صدای پخش کننده مدل 7010B چندان عالی نیست، ولی نسبت به قیمتی که دارد می‌توان از آن راضی بود. اگر خیلی سختگیر نباشید و نخواهید چشم‌تان را روی قیمت دستگاه ببندید، مشکلی با کیفیت صدای آن نخواهید داشت. 

 

قابلیت اتصال به دوربین خودرو

خودروی‌تان اگر دوربین دارد خیلی راحت می‌توانید آن را به صفحه‌نمایش این پخش‌کننده متصل کنید. به‌عنوان مثال، دوربین دنده عقب خیلی سریع و راحت به این پخش‌کننده متصل می‌شود و از این پس می‌توانید تصاویر مربوط به دوربین دنده عقب را در صفحه‌نمایشی 7 اینچی مشاهده کنید. 

 

پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت‌ها

خبر خوب دیگری که در ارتباط با پخش‌کننده خودرو مدل 7010B وجود دارد این است که این پخش‌کننده از طیف وسیعی از فرمت‌های تصویری پشتیبانی می‌کند. مشکل پشتیبانی‌نکردن از برخی فرمت‌ها مشکل آشنایی برای بسیاری از کاربرانی است که از پخش‌کننده‌های تصویری خودرو استفاده کرده‌اند، ولی خوشبختانه این دستگاه از فرمت‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و به‌واقع می‌توان گفت که اکثر قریب‌به‌اتفاق ویدئوها را می‌توانید با این پخش‌کننده پخش کنید. 

 

روش‌های مختلف اتصال

خوشبختانه چندین روش مختلف برای اتصال به این پخش‌کننده وجود دارد. اول که می‌توانید از طریق میرورلینک گوشی‌تان را به این پخش‌کننده متصل کنید. دوم آن که این دستگاه بلوتوث هم دارد و از طریق بلوتوث نیز این فرصت را دارید که به دستگاه متصل شوید. پورت AUX، پورت USB و پورت AV از دیگر راه‌های متصل‌شدن به این دستگاه هستند. البته این تمام ماجرا نیست. روی دستگاه جا برای اضافه‌کردن کارت حافظه خارجی از نوع TF نیز وجود دارد. 

 

سخن آخر

پخش‌کننده خودرو مدل 7010B با قیمتی که دارد و با توجه به امکانات عالی‌اش یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است. این پخش‌کننده کیفیت صدای مناسبی دارد، از پورت‌های AUX، USB، AV، TF و همچنین بلوتوث برخوردار است. قابلیت میرورلینک را پشتیبانی می‌کند و البته این فرصت را دارید که آن را به دوربین خودرو هم متصل کنید. البته دستگاه عیب‌هایی هم دارد از جمله آن که پنل آن به تنهایی قابل جداشدن نیست و بنابراین باید کل پخش‌کننده را جدا کنید یا آن که از پنل TFT برای ساخت صفحه‌نمایش دستگاه استفاده شده که البته این پنل چندان پنل راضی‌کننده‌ای نیست. بزرگ‌ترین ایراد پنل‌های TFT در این است که زاویه دید بالایی ندارند، یعنی اگر از کنار یا از بالا به صفحه‌نمایش دارای پنل TFT نگاه کنید تصاویر را با وضوح بالا نخواهید دید. با وجود این، روی‌هم‌رفته پخش‌کننده خودرو مدل 7010B ارزش خرید دارد و این قابلیت را دارد که طیف گسترده‌ای از کاربران‌اش را راضی نگاه دارد. 

 

 

 

 

 


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط