پخش کننده خودرو لسیکسی مناسب برای خودرو پراید

معرفی محصولLasixi Car Audio for Pride اگر از خودروی پراید استفاده می‌کنید و قصد دارید یک دستگاه پخش با قابلیت […]

معرفی محصولLasixi Car Audio for Pride

اگر از خودروی پراید استفاده می‌کنید و قصد دارید یک دستگاه پخش با قابلیت نمایش فایل‌های تصویری تهیه کنید، محصول فوق انتخاب مناسبی خواهد بود. این محصول به‌شکلی طراحی شده است که به‌خوبی روی پراید قرار می‌گیرد و از فرمت‌هایMP3 ،WMA ،WAV ،MPEG ، MP4 و AV پشتیبانی می‌کند. این پخش‌کننده‌ی خودرو سایز 2DIN دارد و اندازه‌ی صفحه‌نمایش آن 8 اینچ است. این اندازه چندان بزرگ نیست؛ اما برای خودروی کوچکی مانند پراید قابل‌قبول است. مهم‌تر از سایز این نمایشگر، کیفیت تصاویری است که در آن نمایش داده می‌شوند. صفحه‌ی نمایشگر به‌کاررفته در این محصول از نوع Full HD است. یکی از نقاط قوت این دستگاه قابلیت اتصال آن از طریق بلوتوث است. با این قابلیت سرنشینان خودرو می‌توانند بدون نیاز به کابل، موسیقی موردعلاقه‌ی خود را در خودرو پخش کنند. 

  • طراحی وساخت

    ۴

  • امکانات

    ۴

  • کیفیت صدا

    ۴

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۴

نقاط قوت

  • اتصال از طریق بلوتوث
نقد و بررسی تخصصیLasixi Car Audio for Pride

خودروی پراید از جمله خودروهای تولید داخل کشور است که فاقد مانیتور بوده و پخش‌کننده‌ی آن معمولی است. با در اختیار داشتن این محصول، علاوه‌بر تقویت پخش‌کننده و سیستم صوتی خودرو، می‌توانید از تمامی امکانات یک خودروی مانیتوردار بهره‌مند شوید. پخش‌کننده‌ی خودروی «لسیکسی» (Lasixi) به‌صورت تخصصی برای خودروی پراید به بازار عرضه شده است.

پخش کننده خودرو لسیکس مناسب برای خودرو پراید

پنل و مشخصات

 

پخش‌کننده‌های خودرو در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. برای دسته‌بندی پخش‌کننده‌ها از سایز DIN استفاده می‌شود. پخش‌کننده‌های فاقد صفحه‌نمایش یا با صفحه‌نمایش کوچک در دسته‌ی پخش‌کننده‌های 1DIN قرار می‌گیرند و پخش‌کننده‌های دارای صفحه‌نمایش در دسته‌ی پخش‌کننده‌های 2DIN قرار می‌گیرند. این پخش‌کننده هم جزو دسته‌ی 2DIN است و از صفحه‌نمایشی 8 اینچی بهره می‌برد. صفحه‌نمایش به‌صورت لمسی و دارای کیفیت FULL HD است. این محصول از قابلیت نمایش دوربین دنده عقب خودرو نیز برخوردار است.

پورت و درگاه

تعداد پورت از ویژگی‌های اصلی یک پخش‌کننده محسوب می‌شود. امروزه کمتر کسی از سی‌دی یا دی‌وی‌دی برای پخش موزیک استفاده می‌کند و اکثر پخش‌کننده‌های موجود در بازار هم به درگاه‌های مختلفی برای پخش موزیک مجهز شده‌اند. این پخش‌کننده هم به درگاه‌های مختلفی جهت پخش موزیک مجهز است. شما می‌توانید موزیک‌های دلخواهتان را روی فلش‌مموری (USB) ذخیره کنید و از طریق این پخش‌کننده در خودروی خود به آن‌ها گوش دهید. ویژگی این پخش‌کننده وجود پورت USB در قسمت پشت دستگاه است؛ بدین صورت شما می‌توانید فلش‌مموری را به‌وسیله‌ی کابل مخصوص به دستگاه متصل کرده و آن را درون داشبورد خودرو قرار دهید. این امر باعث می‌شود فلش‌مموری همواره محفوظ بماند. موزیک‌های دلخواهتان را می‌توانید به‌وسیله‌ی پورت‌های دیگری مانند Av ،AUX و SD با این پخش‌کننده گوش کنید.

بلوتوث

 

این پخش‌کننده به بلوتوث داخلی مجهز است و قابلیت‌های بسیاری را به شما می‌دهد. شما می‌توانید با اتصال تلفن همراهتان به بلوتوث پخش‌کننده، موزیک‌های ذخیره‌شده در تلفن همراه را توسط این محصول در فضای خودرو پخش‌ کنید؛ همچنین از این طریق می‌توانید با مخاطبانتان تماس تلفنی برقرار کرده و بدون نیاز به در دست گرفتن تلفن همراه، با آن‌ها صحبت کنید. لیست مخاطبان و تاریخچه‌ی تماس هم روی این محصول انتقال داده می‌شوند. این پخش‌کننده قابلیت پخش فایل‌هایی با فرمت‌های MP3 / WMA / WAV /MPEG /MP4 /AV  را دارد.

سخن آخر

پخش‌کننده‌ی خودروی لسیکسی مخصوص خودروی پراید ساخته شده و دارای قابلیت‌های متعدد است. علاوه‌بر ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این پخش‌کننده از موج‌های رادیویی FM و AM و از نمایشگر Caller ID نیز پشتیبانی می‌کند. با انتخاب این محصول سیستم صوتی خودروی خود را ارتقا دهید و از گوش‌دادن به موزیک لذت ببرید.

 


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط