پخش کننده خودرو دابسر مدل DB-ACN7080

معرفی محصولDabser DB-ACN7080 Car Audio پخش‌کننده خودرو دابسر مدل DB-ACN7080 دارای صفحه‌نمایش لمسی است. مدل  DB-ACN7080دارای روش‌های اتصال مختلفی از […]

معرفی محصولDabser DB-ACN7080 Car Audio

پخش‌کننده خودرو دابسر مدل DB-ACN7080 دارای صفحه‌نمایش لمسی است. مدل  DB-ACN7080دارای روش‌های اتصال مختلفی از جمله پورت USB، بلوتوث و وای‌فای است و این نکته آزادی عمل زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه همچنین قابلیت پخش دیسک‌های DVD و CD و موسیقی با فرمت MP3 را دارد. صفحه‌نمایش این پخش‌کننده از نوع لمسی است و این مسئله کارکردن با دستگاه را برای کاربر ساده کرده است. البته برای دستگاه یک ریموت کنترل هم در نظر گرفته شده است.  کیفیت پخش صدای این مدل 16 بیت است که برای دستگاه پخش خودرو مناسب خواهد بود. مدل DB-ACN7080 چهار خروجی 75 وات نیز دارد. البته نکته مهم در مورد این دستگاه پخش سیستم موقعیت‌یاب GPS آن است که می‌تواند در مسیریابی کمک بزرگی برای راننده باشد. همچنین کاربر می‌تواند از طریق بلوتوث، گوشی موبایل خود را به دستگاه پخش متصل کرده و از طریق میکروفون دستگاه و اسپیکر خودرو مکالمه کند تا نیازی به در دست گرفتن گوشی نداشته باشد. گفتنی است این دستگاه با اینترنت 3G و 4G نیز سازگاری دارد. برای مدل  DB-ACN7080دارای یک حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است. در پایان این که این مدل برای خودروی رنو مگان 2 طراحی شده است.

  • طراحی وساخت

    ۵

  • امکانات

    ۴

  • کیفیت صدا

    ۴

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۳

نقاط قوت

  • سیستم عامل اندروید
  • صفحه‌نمایش لمسی با کیفیت FullHD
  • پشتیبانی از اینترنت 3G و 4G
نقاط ضعف

  • نداشتن ورودی AUX
نقد و بررسی تخصصیDabser DB-ACN7080 Car Audio

پخش‌کننده‌ی خودروی «دابسر» مدل «DB-ACN7080» مخصوص خودروی رنو مگان 2 تولید شده است. این محصول مانیتور 7 اینچی دارد و علاوه‌بر قابلیت پخش CD و DVD، به پورت USB نیز مجهز است.

معرفی

پخش کننده خودروی دابسر مدل DB-ACN7080 دارای یک صفحه‌ نمایش لمسی است. به کمک این صفحه راننده می‌تواند به راحتی تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کند و موسیقی مورد نظر خود را به کمک آن پخش کند. علاوه بر پنل کنترل، این صفحه توانایی نمایش فایل‌های ویدئویی را نیز دارد و به کمک آن می‌توانید در مسیرهای طولانی همسفران خود را سرگرم کنید. این صفحه‌نمایش ۷اینچی کیفیت تصویر Full HD  دارد و تصاویری که روی آن به نمایش در می‌آیند وضوح تصویر بسیار خوبی دارند.

این پخش‌کننده مجهز به سیستم عامل اندروید است و با وجود حافظه داخلی ۱۶گیگابایتی می‌توان انواع اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی آن نصب کرد. این سیستم پخش سی پی یو چهارهسته‌ای Quad-Core با چیپست A7 و رم یک گیگابایتی DDR3 با سرعت عملکرد بالا دارد. یکی از جالب توجه‌ترین ویژگی‌های پخش‌کننده‌ی خودروی دابسر سیستم ناوبری سخنگوی فارسی این دستگاه است. GPS این سیستم پخش در حین رانندگی کمک حال شما خواهد بود. شیار SD کارت روی این سیستم تنها برای استفاده GPS کاربرد دارد.

طراحی

 

پخش کننده خودرو دابسر طراحی بسیار ظریفی دارد و به طور کامل با داشبورد خودرو رنومگان 2 سازگار است. پورت‌های صوتی و تصویری پشت سیستم فابریک است و به سادگی نصب می‌شود. همراه این سیستم پخش یک دوربین هم وجود دارد که با نصب آن روی سپر عقب می‌توانید تصاویر پشت خودرو را در حرکت‌های دنده عقب روی مانیتور ببینید. خروجی AV نیز امکان اتصال تلویزیون دیجیتال به این سیستم را فراهم کرده است.

جمع‌بندی

اگر خودروی رنو مگان 2 دارید و به دنبال پخش‌کننده‌ای می‌گردید که فایل‌های صوتی و تصویری را با کیفیت بالا اجرا کند، پخش‌کننده خودرو دابسر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط