پخش کننده خودرو آکوستیکس مدل SX-8450ML

معرفی محصول یکی از لذت‌های رانندگی، گوش دادن به موسیقی است. بیشتر ما وقتی داخل خودرومان می‌نشینیم، دستگاه پخش‌کننده را […]

معرفی محصول
یکی از لذت‌های رانندگی، گوش دادن به موسیقی است. بیشتر ما وقتی داخل خودرومان می‌نشینیم، دستگاه پخش‌کننده را روشن می‌کنیم تا با شنیدن رادیو یا موسیقی دلخواه‌مان مسیر به اصطلاح کوتاه‌تر شود. برای این کار احتیاج به تهیه پخش کننده خودرو دارید. پخش کننده خودرو مدل 001 یکی از محصولات برند آکوستیکس است. مدل SX-8450ML با بیشینه صدای خروجی 4 × 60 وات، کیفیت صدای خوبی به شما می‌دهد تا از لحظات حضورتان داخل خودرو لذت ببرید. سایز DIN این مدل، 1DIN است. برای پخش موسیقی، این مدل به درگاه‌هایی شامل، پورت USB، درگاه جک 3.5 میلی‌متری یا همان AUX مجهز شده است. با اتصال فلش مموری به این دستگاه شما قادرید از فایل‌های درون فلشتان استفاده کنید. گفتنی است این مدل مجهز به بلوتوث شده است. یکی از قابلیت‌های این مدل کنترل از طریق ریموت است. برای زمانی که از دستگاه فاصله دارید یا فرد دیگری جز راننده قصد تغییر تنظیمات را دارد.

نقد و بررسی تخصصی

پخش کننده خودرو آکوستیکس

استفاده از دستگاه پخش خودرو در زمان استفاده از خودروی شخصی، از عادت‌های همیشگی بسیاری از افراد جامعه محسوب می‌شود. گوش دادن به شبکه‌های مختلف رادیویی یا شنیدن موسیقی دلخواهمان، باعث می‌شود تا از این موقعیت زمانی لذت ببریم و همچنین کمتر متوجه طول مسیر بشویم. هرقدر کیفیت پخش صدا بالاتر باشد، تمایل شنیدن صدای آن برای سرنشینان خودرو بیشتر می‌شود. علاوه بر این هراندازه امکانات و قابلیت‌های پخش موسیقی برای دستگاه تنوع داشته باشد، امکان استفاده از CD، DVD یا به‌کارگیری فلش مموری برای شما وجود دارد. البته امروزه با توجه به امکان پخش موسیقی با فلش مموری‌ها و تولید این محصول در ظرفیت‌های مختلف، از CDها و DVDها کمتر استفاده می‌شود. شرکت‌های متعددی درزمینه‌ی تولید انواع پخش‌کننده‌های خودرو با امکانات مختلف، فعالیت می‌کنند. آکوستیکس یکی از برندها و شرکت‌های مطرح در این خصوص است. این شرکت مدل‌های مختلف پخش‌کننده‌ی خودرو را تولید می‌کند و مدل SX-8450ML یکی از آن‌ها است.

یکی از پخش‌کننده‌های خودروی کمپانی آکوستیکس مدل SX-8450ML است. این محصول، جزو دسته‌ی پخش‌کننده‌های 1DIN محسوب می‌شود. برای نمایش و یا انتخاب فایل‌های در حال پخش، این مدل همانند اکثر مدل‌ها مجهز به یک صفحه نمایش است. همچنین، برای اینکه فایل‌های موجود در فلش مموری قابل پخش باشند، در قسمت جلویی بدنه، دو پورت USB تعبیه شده است. همچنین، به وسیله‎ی این محصول شما می‌توانید در داخل خودرو، به کانال رادیویی مورد نظر خود گوش کنید. یکی از بزرگ‌ترین مزایای این محصول قابلیت اتصال آن به گوشی یا سایر دستگاه‌ها از طریق بلوتوث است. در این حالت فرد نیازی به اتصال فیزیکی به پنل ندارد و می‌تواند از هر قسمتی که در خودرو نشسته است، موسیقی را پخش کند. از یک صفحه‌ی نمایش رنگی هم بهره می‌برد. در نتیجه این مدل مناسب برای کسانی که خواستار یک محصول ساده و درعین‌حال کاربردی هستند طراحی‌شده است. از دیگر مشخصات مهم و کلی این محصول می‌توان به خروجی AUX (سیمی که به محصولات هوشمند صوتی متصل می‌شود) آن اشاره کرد. لازم به ذکر است که به همراه این محصول یک عدد ریموت کنترل هم به کاربر ارایه می‌شود. 

گفتنی است که شما نمی‌توانید این پخش‌کننده را مستقیما به ساب‌ووفر متصل کنید و صدای آن را تقویت کنید. همان‌ططور که در جدول مشخصات کالا ذکر شده بیشینه خروجی صدا برای این دستگاه 60 × 4 وات در نظر گرفته شده و به همین دلیل صدایی خواهید شنید که بسیار مناسب خواهد بود.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط