پخش کننده اف ام خودرو مکسیدر مدل MX-FM885

معرفی محصولMaxeeder MX-FM885 Car FM Transmitter محصول فوق یکی از کالاهای تولیدی شرکت «مکسیدر» (Maxeeder) است. این پخش‌کننده‌ی اف ام […]

معرفی محصولMaxeeder MX-FM885 Car FM Transmitter

محصول فوق یکی از کالاهای تولیدی شرکت «مکسیدر» (Maxeeder) است. این پخش‌کننده‌ی اف ام مزایای زیادی دارد. از این محصول می‌توان برای خودروهایی که از پخش‌هایی ساده برخوردارند و تنها از وجود گیرنده‌ی رادیویی سود می‌برند استفاده کرد. برخی از پخش‌های خودرو درگاهی برای اتصال یو اس بی و کارت حافظه ندارند ولی با وجود این دستگاه، این موضوع مشکلی محسوب نمی‌شود. پخش‌کننده‌ی اف ام فوق با اتصال به فندکی خودرو انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کند. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از TF، USB و SD را داراست. با وجود این موضوع می‌توانید به‌راحتی فلش یا کارت حافظه‌ی خود را به پخش‌کننده‌ی اف ام متصل کنید و از موسیقی لذت ببرید. این دستگاه آهنگ‌ها را روی موج رادیویی ویژه‌ای ارسال می‌کند و کاربر می‌تواند با کمک رادیوی خودرو آن را دریافت و پخش کند. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به قابلیت تعویض فولدر آن اشاره کرد. شرکت مکسیدر برای راحتی بیشتر کاربر یک ریموت به‌همراه دستگاه عرضه می‌کند.

  • عملکرد و کارایی

    ۴

  • کیفیت ساخت

    ۳

  • ارزش خرید نسبت به قیمت

    ۳

نقاط قوت

  • دارای درگاه USB
  • دارای شیار کارت حافظه
نقد و بررسی تخصصیMaxeeder MX-FM885 Car FM Transmitter

امروزه روش‌های پخش موسیقی درون خودرو بسیار متنوع و گسترده شده‌اند. اکنون ساده‌تر از هر زمان دیگری می‌توان به موسیقی دلخواه خود درون خودرو و هنگام رانندگی گوش کرد. برای بهره‌مندی از روش‌های پخش جدید موسیقی، تغییر دادن سیستم پخش صوتی خودرو به سیستمی به روز شاید پرهزینه باشد؛ راه بسیار کم هزینه‌تر و به صرفه‌تر استفاده از یک پخش‌کننده‌ی اف‌ام خودرو خواهد بود.

معرفی

پخش کننده‌ی اف‌ام خودروی مکسیدر مدل MX-FM885 وسیله‌ای است که سیستم پخش قدیمی خودرو را به یک سیستم پخش به روز تبدیل می‌کند. کافیست سیستم پخش خودروی شما توانایی دریافت موج FM رادیو را داشته باشد. در این صورت به کمک پخش کننده‌ی اف‌ام خودروی مکسیدر مدل MX-FM885 می‌توانید فایل‌های صوتی را از روی فلش مموری یا کارتهای حافظه‌ی SD و TF پخش کنید.

طرز کار

پخش‌کننده‌ی FM به فندکی خودرو وصل می‌شود و انرژی مورد نیاز خود را از برق خودرو تامین می‌کند. این دستگاه در واقع یک فرستنده‌‍ کوچک رادیویی با برد کوتاه است. پخش‌کننده‌ی اف‌ام خودروی مکسیدر موسیقی دلخواه شما را روی موج مشخصی از رادیو پخش می‌کند و اگر موج رادیوی خودروی خود را روی این موج تنظیم کنید می‌توانید موسیقی دلخواه خود را روی سیستم صوتی خودرو بشنوید. روی صفحه نمایش اف‌ام پلیر مکسیدر موج رادیویی که روی آن کار می‌کند نشان داده می‌شود و می‌توانید به راحتی رادیوی خودرو را روی این موج تنظیم کنید.

بازه‌ی فرکانسی این پخش‌کننده از 87.5 تا 108 مگاهرتز قابل تنظیم است و بهتر است آن روی طول موجی تنظیم کنید که ایستگاه رادیویی مشخصی روی آن وجود ندارد؛ علت این کار آن است که هرچند پخش‌کننده‌ی FM خودرو یک پخش‌کننده با برد کم است اما خودروهایی که در خیابان از کنار خودروی شما عبور می‌کنند نیز می‌توانند این موج را دریافت کنند.

به کمک کنترل‌های راه‌بری که روی این پخش‌کننده وجود دارد می‌توانید فولدر پخش موسیقی را عوض کنید. برای آزادی عمل و راحتی راننده، یک ریموت کنترل همراه این محصول قرار دارد که علاوه‌بر تغییر ترک موسیقی در حال پخش می‌توان تنظیمات بیشتری نیز روی این دستگاه اعمال کرد.

جمع‌بندی

 

 

اگر دستگاه‌ پخش ساده‌ای روی خودروی خود دارید که درگاه USB یا شیار کارت حافظه برای پخش موسیقی ندارد و مایل نیستید برای تغییر این سیستم صوتی به یک سیستم صوتی جدید هزینه‌ی زیادی صرف کنید، پخش کننده‌ی اف‌ام خودروی مکسیدر مدل MX-FM885 می‌تواند قابلیت‌های دستگاه‌های پخش خودروی جدید را به سیستم صوتی خودروی شما اضافه کند.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط