پخش کننده اف ام خودرو مدل BT20

معرفی محصول FM پلیر فندکی خودرو مدل BT20 مدولاتور نسل جدید FM پلیر های سیستم پخش خودرو با قابلیت اتصال […]

معرفی محصول
FM پلیر فندکی خودرو مدل BT20 مدولاتور نسل جدید FM پلیر های سیستم پخش خودرو با قابلیت اتصال با بلوتوس تلفن همراه است که قابلیت مدیریت تماس و انتقال صدای طرف تماس بر روی بلندگوهای خودرو را دارد. این پلیر با طراحی مدرن و کارآمد امکان تماس تلفنی را از طریق موبایل با اتصال به بلوتوس فراهم می کند.

با وجود FM پلیر فندکی خودرو مدل BT20، دیگر مجبور به خرید رادیو ضبط خودرو با قیمت بسیار بالا نیستید و می توانید به راحتی موزیک های موجود بر روی فلش مموری USB و یا مموری کارت و یا همچنین موزیک های موجود بر روی موبایل را از طریق سیستم رادیوی خودرو با کیفیت فوق العاده گوش کنید.

با تهیه این دستگاه میتوانید موزیک های مورد علاقه خود را بر روی انواع فلش و یا کارتهای حافظه SD و Micro SD ذخیره کنید و آنها را از طریق سیستم رادیوی خودرو با کیفیت فوق العاده گوش کنید و همچنین این کالا قابلیت مدیریت و پاسخگویی تماس تلفن همراه را نیز دارد.

FM پلیر فندکی خودرو مدل BT20 قابلیت اتصال به انواع خودرو سبک و سنگین با ولتاژ 12 و 24 ولت را دارد.

کلید موجود بر روی اف ام برای قطع و وصل تماس تلفنی و برای کم و زیاد کردن صدا استفاده می شود و با دوبار کلید بر روی آن ، به آخرین شماره تماس گرفته شده می توان تماس تلفنی برقرار کرد.
ویژگی های محصول شامل : قابلیت اتصال با همه موبایل های دارای بلوتوس ، دو خروجی شارژ USB 5V / 3.4A جهت شارژ کلیه تلفن های همراه (ios-android) و دستگاه های دیگر ، امکان پخش فایل های صوتی از طریق بلوتوث وایرلس ، امکان پاسخگویی و مدیریت تماس های تلفن همراه از طریق بلوتوس و دارای کلید های کنترل تماس می باشد. همچنین دارای قابلیت اتصال به انواع خودرو سبک و سنگین با ولتاژ 12 و 24 ولت و پشتیبانی از مموری کارت و فلش مموری تا 32 گیگ و دارای صفحه نمایش LED و قابلیت اتصال رم ، کارت حافظه و فلش مموری و حالت خودکار قطع صدای موزیک در هنگام زنگ خوردن تلفن همراه و دارای میکروفون داخلی جهت امکان مکالمه با طرف تماس و نسخه بلوتوث : بلوتوث : AC4601 V2.1 بلوتوث پروتکل: AVRCP HFP A2DP می باشد.

مشخصات کالا

مشخصات

  • رابط‌ها

    درگاه کارت حافظه
    ,

    پورت USB
    ,

    بلوتوث

  • کارت‌های حافظه قابل پشتیبانی

    Micro SD

  • منبع تغذیه

    فندکی خودرو

  • موج‌های رادیویی قابل پشتیبانی

    FM

  • ابعاد

    10x3x2 سانتی متر
  • وزن

    100 گرم
  • صفحه نمایش

    دارد

  • ابعاد صفحه نمایش

    3 سانتی متر
کالا های مرتبط