هدفون بی سیم مانستر مدل CLARITY 101 TRUE WIRELESS

معرفی محصولMONSTER CLARITY 101 TRUE WIRELESS Speaker هدفون «CLARITY 101» از سری محصولات برند مطرح «مانستر» (MONSTER) است که به […]

معرفی محصولMONSTER CLARITY 101 TRUE WIRELESS Speaker
هدفون «CLARITY 101» از سری محصولات برند مطرح «مانستر» (MONSTER) است که به صورت بی‌سیم و با استفاده از فناوری بلوتوث روانه بازار شده است. این محصول شرکت مانستر دارای میکروفون است و به لطف آن قادر خواهید بود بدون نیاز به دست تماس‌هایتان را مدیریت کنید. CLARITY 101 دارای یک محفظه شارژ است که می‌تواند تا 6 بار هدفون را به طور کامل شارژ کند. البته خود هدفون‌ها قادر هستند که تا مدت زمان 5 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کنند که میزان مطلوبی به حساب می‌آید. این محصول مانستر طراحی ارگونومیک دارد و به همین دلیل در گوش دادن درازمدت، کاربر را خسته نمی‌کند. از ویژگی‌های این هدفون کاربردی می‌توان به امکان اتصال مغناطیسی هدفون به کیس شارژ اشاره کرد که باعث می‌شود، هدفون گم نشود. شرکت سازنده این محصول را در برابر عرق و رطوبت ایمن کرده است و باعث شده است که برای ورزش و پیاده‌روی هم مناسب باشد. این هدفون از گوش نمی‌افتد و به دلیل داشتن کیفیت صدای مطلوب، طرفداران زیادی را برای خود دست‌وپا کرده است.

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۵

  • کیفیت عمومی پخش صدا

    ۴

  • امکانات و قابلیت ها

    ۴

  • ارگونومی

    ۵

  • کیفیت ساخت

    ۴

نقد و بررسی تخصصیMONSTER CLARITY 101 TRUE WIRELESS Speaker

سبک، کم حجم، بی نظیر

هدفون وایرلس CLARITY 101 از شرکت مانستر که با توجه به قیمت آن ٬ از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. این هدفون استریو دارای حسگرهای لمسی می باشد که می توان موزیک را فقط با لمس هدفون کنترل کرد. محفظه استوانه ای شکل این هدفون بسیار زیبا طراحی شده است و یک باتری داخلی در آن تعبیه شده که می تواند هدفون ها را شارژ نماید. این محفظه بسیار کم حجم بوده و به همین دلیل حمل و نقل آن راحت می باشد. هدفون ها به کمک نیروی مغناطیسی در این محفظه قرار می گیرند که همین امر باعث می شود هدفون ها از داخل کیس بیرون نیوفتد و گم نشوند.روی هدفون ها از یک LED آبی رنگ استفاده شده که اتصال به گجت و یا وضعیت شارژ شدن را نشان می دهد.

اتصال بی وقفه و سریع

این هدفون از بلوتوث نسخه ۵ بهره می برد که به تمامی دستگاه هایی که دارای بلوتوث هستند متصل می شود.این تکنولوژی باعث شده که وقفه ای در اتصال این هدفون به وجود نیاید و تنها با یک مرحله ٬  به انواع گوشی ها و گجت های دیجیتالی متصل خواهد شد. همچنین در صورتی که تلفن همراه و یا سایر گجت ها از نسخه ۵ بلوتوث پشتیبانی کنند ٬ هیچگونه تاخیر و وقفه ای در انتقال صدا رخ نخواهد داد و از نهایت کیفیت این هدفون می توانید لذت ببرید.

موسیقی زیر باران

این هدفون از فناوری IP x5 بهره می برد که در برابر بخار ٬ باران و عرق ضد آب خواهد بود. بنابراین می توانید در باران قدم بزنید و با خیال راحت از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید بدون اینکه نگران آسیب به هدفون های خود باشید! اما این نکته را باید مدنظر داشته باشید که این هدفون ها را به طور کامل درون آب نیندازید یا در مکان هایی مثل استخر از آن استفاده نکنید.

ارگونومی

در داخل جعبه این هدفون ٬ سه جفت سَری سیلیکونی به سایزهای کوچک و متوسط و بزرگ قرار دارد که هر فرد متناسب با نوع استفاده و سایز گوش خود می تواند از هر یک از این سری ها استفاده کند که باعث شده این هدفون بهتر در گوش جای بگیرد و احتمال افتادن از گوش کاهش پیدا می کند همچنین در گوش به هیچ عنوان ظاهر بزرگی ندارند و به نوعی در گوش پنهان می شوند. پس در هنگام ورزش و انجام کارهای سنگین دیگر نگران افتادن و گم شدن این هدفون ها نباشید.

ساعت ها پخش موزیک تنها با یکبار شارژ

محفظه سیلندری شکل این هدفون دارای باتری داخلی است که به همراه یک کابل USB شارژ خواهد شد و می تواند تا ۵ بار هدفون ها را شارژ کند. نحوه قرارگیری هدفون ها درون محفظه به صورت مغناطیسی است و باعث می شود هدفون ها در هنگام شارژ شدن ٬ از جای خود جابه جا نشوند و بیرون نمی افتند. هدفون ها در هنگام شارژ به صورت کامل می توانند تا ۶ ساعت شارژ نگه دارند و به این میزان می توان از آن ها به صورت مداوم در هنگام پخش موسیقی و یا مکالمه استفاده کرد. همچنین در صورتی که مدتی از این هدفون ها استفاده نشود ٬ به طور اتوماتیک خاموش می شوند تا مصرف باتری در آن ها به حداقل برسد. همچنین در هنگام قرارگیری هدفون ها در کیس مخصوص به خود ٬ به صورت اتوماتیک خاموش شده و شارژ می شوند. با هر ۵ دقیقه شارژ ٬ تا ۱.۵ ساعت از هدفون ها می توان استفاده کرد.

به طور کلی در صورتی که محفظه این هدفون ها به صورت کامل شارژ شده باشند ٬ می توان تا ۳۶ ساعت از آن ها برای کارهای روزمره استفاده کرد.روی محفظه این هدفون چند نشانگر LED وجود دارد که میزان شارژ آن را به کاربر نشان می دهد.

کنترل راحت موزیک

روی هر کدام از گوشی ها از حسگرهای لمسی استفاده شده است که می تواند تجربه بسیار لذت بخشی را به کاربر منتقل کند. که با این حسگرهای لمسی می توان روی پخش موزیک ها و همچنین کم و زیاد کردن ولوم صدا و پاسخ به تماس ها کنترل داشت. همچنین این هدفون را می توان به صورت مونو نیز مورد استفاده قرار داد به طوری که با انجام تنظیمات می توان تنها از یکی از هدفون ها استفاده کرد.

کنترل موزیک و ولوم در این هدفون بسیار منحصر به فرد است. شما می توانید با دو بار لمس هدفون سمت راست ولوم را بیشتر و با دوبار لمس هدفون سمت چپ ، آن را کاهش دهید. همچنین می توانید با دو بار لمس و نگه داشتن هدفون سمت راست ، به موزیک بعدی بروید و بالعکس می توانید همین کار را با هدفون سمت چپ انجام دهید و به موزیک قبلی بروید.

کیفیت صدای لذت بخش

میکروفون های موجود روی این هدفون تا حدودی نویزهای موجود در محیط را فیلتر کرده و از تکنولوژی کاهش نویز بهره می برد که می تواند صدای شفافی را در هنگام مکالمه به مخاطب ارائه دهد. این هدفون از قدرت بیس بسیار خوبی برخوردار است و در کنار آن تریبل آن بسیار شفاف و همراه با جزئیات می باشد.

جمع بندی

در این هدفون امکانات بسیار فوق العاده ای قرار دارد که در این رنج قیمت بین رقیبان ٬ گزینه ای بسیار مناسب محسوب می شود. امکانات منحصر به فردی که می تواند هر فردی را به سمت این هدفون سوق دهد. با این حال این هدفون را نمی توان به صورت کامل درون آب انداخت و فقط در برابر باران و عرق ضد آب خواهد بود.

نگاه کلی


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط