محافظ ولتاژ دیجیتال گلدن لاین مدل SEG301

معرفی محصولGolden Line SEG301 Digital Voltage Protector این محافظ ولتاژ دارای 7 خروجی برق است که ظاهری دایره‌ای‌شکل و خطی […]

معرفی محصولGolden Line SEG301 Digital Voltage Protector

این محافظ ولتاژ دارای 7 خروجی برق است که ظاهری دایره‌ای‌شکل و خطی دارند. طول کابل این محافظ ولتاژ 1.8 متر است. برای آنکه بتوان از تمام خروجی‌ها به‌طور هم‌زمان استفاده کرد، 3 عدد از این پریزها زاویه‌ای 45درجه دارند تا سیم دوشاخه‌ها با فاصله‌ی بیشتری از یکدیگر قرار گیرند. این محافظ ولتاژ مدل «SEG301» نام دارد و شرکت «Golden Line» آن را تولید می‌کند. با اتصال تجهیزات برقی به این محافظ، خیالتان بابت تغییرات ولتاژ راحت خواهد بود. درصورتی که ولتاژ برق از میزان 255 ولت بیشتر شود، این دستگاه جریان برق را قطع می‌کند تا آسیبی به تجهیزات برقی متصل وارد نشود. این موضوع برای ولتاژ‌های کمتر از 170 ولت نیز اتفاق می‌افتد. حداکثر شدت جریانی که می‌توان از این چندراهی برق کشید، 12 آمپر بوده و حداکثر توان خروجی آن 2200 وات است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر دیجیتال اشاره کرد که توسط آن می‌توان مقدار لحظه‌ای ولتاژ را مشاهده کرد.

نقد و بررسی تخصصیGolden Line SEG301 Digital Voltage Protector

محافظ ولتاژ برق گلدن لاین

محافظت از تجهیزات برقی اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از عواملی که موجب آسیب دیدن این دستگاه‌ها می‌شود نوسانات ولتاژ برق است. بهتر است ولتاژی که به این تجهیزات برقی وارد می‌شود در بازه‌ی 185 تا 240 ولت قرار گیرد و نباید ولتاژی خارج از این بازه به به سیستم و مدارهای الکتریکی اعمال شود. برای این منظور می‌توانید از دستگاه‌های تثبیت‌کننده‌ی ولتاژ برق استفاده کنید که قیمت بسیار بالایی دارند؛ گزینه‌ی دیگر استفاده از دستگاه‌های محافظ ولتاژ است. محصول فوق یکی از انواع این محافظ‌ها بوده که شرکت «گلدن لاین» (Golden Line) آن را با نام مدل «SEG301» تولید می‌کند.

شرکت گلدن لاین برای این محصول 7 پریز برق در نظر گرفته است که به دو شکل دایره‌ای و چهارگوش طراحی شده‌اند. این نوع طراحی موجب می‌شود تا دوشاخه‌ها را بتوان با توجه به ظاهری که دارند به‌شکل مناسبی درون این پریزها قرار داد. تعداد بالای این پریزها، این محصول را به گزینه‌ی مناسبی برای اتصال دستگاه‌های صوتی – تصویری و کامپیوتر تبدیل کرده است. حداکثر توان قابل پشتیبانی این محصول 2200 وات است. این عدد به این مفهوم است که مجموع توان مصرفی دستگاه‌های برقی متصل شده به این محافظ ولتاژ نباید از مقدار 2200 وات بیشتر شود. حداکثر جریان انتقالی این محصول نیز 12 آمپر اعلام شده است.

این دستگاه زمانی که احساس کند میزان ولتاژ از مقدار استاندارد تعریف شده بیشتر یا کمتر باشد، در زمانی بسیار کوتاه جریان برق را قطع می‌کند؛ از این‌رو به مدارهای دستگاه‌های متصل به این محافظ ولتاژ آسیبی وارد نمی‌شود. این دستگاه پس از اتصال به برق برای مدت کوتاهی جریان را بررسی می‌کند و پس از آنکه تشخیص دهد ولتاژ در بازه‌ی استاندارد قرار دارد جریان برق را برقرار می‌سازد. این محصول دارای کابل برق 1.8 متری بوده که برای یک محافظ ولتاژ مقداری معمولی است.

محافظ مدل SEG301 نوعی محافظ ولتاژ دیجیتال بوده که موجب محافظت از دستگاه‌های برقی شما می‌شود. اگر قصد دارید از یک چندراهی برق استفاده کنید می‌توانید با انتخاب این محصول با یک تیر دو نشان زنید و در شرایط ایمن از تجهیزات برقی خود استفاده کنید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط