مبدل برق تیراژه مدل Sepehr

معرفی محصولTirajeh Sepehr Adaptor بسیاری از لوازم برقی که هرروزه با آن‌ها سروکار داریم، از دوشاخه‌های مختلفی برخوردارند و امکان […]

معرفی محصولTirajeh Sepehr Adaptor

بسیاری از لوازم برقی که هرروزه با آن‌ها سروکار داریم، از دوشاخه‌های مختلفی برخوردارند و امکان دارد با پریز برق ما سازگار نباشند. در کشورمان عموماً خانه‌ها دارای پریزی هستند که برای دوشاخه‌های معمولی مناسب است. درواقع لوازم برقی و الکترونیکی که در نقاط مختلف دنیا تولید می‌شوند، برای اتصال به پریز برق از استاندارد یکسانی استفاده نمی‌کنند؛ به همین دلیل هم ممکن است در استفاده از وسایل برقی‌ با مشکل مواجه شوید. ازآنجایی‌که تمام وسایل برقی با استفاده از دو کانکتور برای وصل‌شدن به شبکه‌ی برق با یکدیگر اشتراک دارند، یک تبدیل برق سه‌شاخه به دوشاخه می‌تواند به‌سادگی مشکل ناهماهنگی پریز برق را حل کند. به کمک این تبدیل می‌توانید انواع دوشاخه و سه‌شاخه‌های برق را به دوشاخه استاندارد ایران تبدیل کنید و استفاده‌ی بی‌دردسری از وسیله‌ی برقی‌تان بکنید. این تبدیل فاقد محافظ داخلی در برابر افزایش بیش‌ازحد ولتاژ و شدت جریان است و صرفاً تبدیل‌کننده‌ی دوشاخه و سه‌شاخه‌های برق به یکدیگر است. این محصول تحت عنوان مدل (سپهر) شناخته می‌شود و توسط شرکت تیراژه (Tirazheh) به بازار عرضه شده است. 

  • تعداد پریزها

    ۲

  • راحتی در استفاده

    ۳

  • کیفیت ساخت

    ۴

  • امکانات و قابلیت‌ها

    ۴

  • کارآیی و عملکرد

    ۴

  • ارزش خرید در برابر قیمت

    ۴

نقاط قوت

  • سبک و مستحکم
نقد و بررسی تخصصیTirajeh Sepehr Adaptor

مبدل فوق یکی از محصولات تولیدی شرکت تیراژه است که از آن برای اتصال دوشاخه‌ها و سه‌شاخه‌های لوازم برقی خارجی به پریز استاندارد کشور ایران استفاده می‌شود.

مبدل برق تیراژه مدل سپهر

امروزه شرکت‌های زیادی در سراسر جهان کالاهای برقی تولید می‌کنند و عموما هر کالای برقی با توجه به کشور مقصد که قرار است کالا به آن‌جا صادر شود همسان‌سازی می‌شود. یکی از ساده‌ترین نکات همسان‌سازی، تولید کالایی است که دوشاخه‌های آن با پریزهای برق سازگار باشند. همانگونه که اطلاع دارید کالاهای مختلفی به سرتاسر جهان صادر می‌شوند و عدم تطابق دوشاخه‌ها و پریزها یکی از معضلاتی است که کاربران چنین دستگاه‌های برقی را آزار می‌دهد. با در اختیار داشتن محصول فوق بسیاری از مشکلات شما مرتفع خواهد شد و می‌توانید انواع دوشاخه‌ها و سه‌شاخه‌ها را به پریز برق کشور عزیزمان ایران متصل کنید.

شاید بسیاری از افراد با شنیدن نام مبدل برق به یاد دستگاه‌هایی بیفتند که ولتاژ برق را تغییر می‌دهد؛ اما این دستگاه قادر به تغییر ولتاژ نیست. این محصول در واقع نوعی رابط بین پریز و دوشاخه یا سه‌شاخه‌ی دستگاه برقی است. دوشاخه‌ها و سه‌شاخه‌های برق انواع مختلفی دارند که ممکن است با پریز استاندارد کشورمان سازگار نباشند؛ از این رو با کمک این واسطه امکان اتصال آن‌ها به پریز برق فراهم می‌شود.

در استانداردهای دوشاخه‌ها، به دوشاخه‌ای که در کشورمان استفاده می‌شود نوع C می‌گویند. از جمله دوشاخه و سه‌شاخه‌هایی که به مبدل برق فوق متصل می‌شود موارد زیر را می‌توان نام برد:

 

 

نوع A

این دوشاخه دارای دو تیغه‌ی فلزی باریک است و بیشتر در کشورهای امریکا، کانادا، مکزیک و ژاپن استفاده می‌شود.

 

 

نوع B

این نوع سه‌شاخه دارای 3 پین است و مانند نوع A بیشتر در کشورهای امریکا، کانادا، مکزیک و ژاپن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

نوع D

این سه‌شاخه دارای 3 پین گرد بوده و در کشور هند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

نوع G

این سه‌شاخه از 3 پین باریک برخوردار است و بیشتر در کشورهای بریتانیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حداکثر شدت جریان عبوری از این مبدل برق 16 آمپر است. این میزان نشان می‌دهد که از مبدل می‌توان برای دستگاه‌های برقی تا توان مصرفی 3000 وات استفاده کرد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط