مبدل برق اسکراس مدل World To Europe

معرفی محصولSkross World To Europe Adapter Plug Converter به کمک مبدل World To Europe ساخت کمپانی Skross می‌توانید از تمامی […]

معرفی محصولSkross World To Europe Adapter Plug Converter
به کمک مبدل World To Europe ساخت کمپانی Skross می‌توانید از تمامی وسایل الکترونیکی خود که به آداپتورهای 2 و 3 پل مجهز شده‌اند در 150 کشور اروپا استفاده نمایید. این مبدل با تمامی استانداردهای امنیتی روز جهان و در کشور سوییس طراحی شده است. مبدل World To Europe با کلیه‌ی دوربین‌های دیجیتال، دستگاه‌های GPS، ماشین‌های اصلاح، لپ‌تاپ‌ها، پخش‌کننده‌های موسیقی، گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی، سشوارها و دوربین‌های فیلم‌برداری سازگار است.

نقاط قوت

  • مناسب برای دستگاه‌های 2 و 3 پل با/بدون سیم اتصال به زمین
  • قابل استفاده در 150 کشور اروپا
  • بهره‌گیری از جدیدترین استانداردهای امنیتی
نقد و بررسی تخصصیSkross World To Europe Adapter Plug Converter
نگاهی به مبدل برق World To Europeمسلما یکی از هیجان‌انگیزترین کارهایی که هر انسانی می‌تواند در طول زندگی‌اش انجام دهد، سفر به کشورهای اروپایی است. برج ایفل در پاریس، دروازه‌ی براندنبورگ برلین و …، به هر صورت هر روز می‌توانید در اروپا تجربه‌ی جدیدی داشته باشید. فارغ از اینکه در کدام کشور اروپایی باشید، مسلما همواره به لوازم برقی خود برای انجام کارهای روزمره احتیاج خواهید داشت. از حالت دادن موهای خود با اتوی مو گرفته تا شارژ کردن دوربین فیلم‌برداری و لپ‌تاپ جهت ایجاد مکالمات تصویری با دوستان، به هر صورت پریز برق یک عضو جدانشدنی از سفر شما خواهد بود. با توجه به اینکه پریز برق در کشورهای مختلف اروپا متفاوت است، احتمالا مجبور خواهید بود در هر کشور به دنبال مبدل برق برای لوازم الکترونیکی خود بگردید ولی می‌توانید این مشکل را به راحتی با به همراه داشتن یک مبدل برق World To Europe ساخت کمپانی Skross مرتفع نمایید.به کمک این مبدل می‌توانید از تمامی وسایل الکترونیکی خود که به آداپتورهای 2 و 3 پل مجهز شده‌اند در 150 کشور اروپا استفاده نمایید.همانند سایر دستگاه‌های ساخت کمپانی Skross، این مبدل نیز با تمامی استانداردهای امنیتی روز جهان و در کشور سوییس طراحی شده است.مبدل World To Europe با کلیه‌ی دوربین‌های دیجیتال، دستگاه‌های GPS، ماشین‌های اصلاح، لپ‌تاپ‌ها، پخش‌کننده‌های موسیقی، گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی، سشوارها و دوربین‌های فیلم‌برداری سازگار است.در تصویر زیر می‌توانید انواع ورودی‌ها و خروجی‌های این مبدل را مشاهده نمایید.
کالا های مرتبط