ماشین اصلاح پریتک مدل RSM-1278 به همراه سشوار برس دار پریتک مدل HS-586

معرفی محصولPritech RSM-1278 Shaver With Pritech HS-586 Air Brush ماشین اصلاح «پریتک» (Pritech) مدل «RSM-1278» یک ریش‌تراش چرخشی با تیغه‌های […]

معرفی محصولPritech RSM-1278 Shaver With Pritech HS-586 Air Brush

ماشین اصلاح «پریتک» (Pritech) مدل «RSM-1278» یک ریش‌تراش چرخشی با تیغه‌های خود تیز شونده و طراحی ارگونومیک است. تیغه‌های ریش‌تراش از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند و با خاصیت خود تیز شوندگی عمر بیشتری نسبت به تیغه‌های معمولی دارند. این تیغه‌ها ضخامت کمی دارند و در جای خود شناورند. هنگام تماس سر ریش‌تراش با صورت، تیغه‌ها به‌خوبی روی پوست می‌نشینند و موها را از ته قطع می‌کنند. اولین چیزی که با دیدن این ریش‌تراش جلب‌توجه می‌کند طراحی زیبا و منحصربه‌فرد آن است. علاوه بر زیبایی، طراحی بدنه‌ی ریش‌تراش دارای انحنایی ارگونومیک همراه با لاستیک‌های ضد لغزش در دو طرف خود است.RSM-1278 دارای باتری قابل شارژی است که ظرف مدت 8 ساعت شارژ کامل می‌شود و پس‌ازآن می‌توان تا 35 دقیقه به شکل بی‌سیم از ریش‌تراش استفاده کرد. پشت دستگاه یک خط زن وجود دارد که به شکل فنری بیرون می‌آید و برای اصلاح خط ریش و مرتب کردن ریش و سبیل مناسب است. RSM-1278 با داشتن گواهی IPX4 قابل‌شست‌وشو است و  پس‌از اصلاح می‌توان آن را زیر شیر آب گرفت و شست. به‌طورخلاصه ریش‌تراش پریتک مدل RSM-1278 دارای تیغه‌های خود تیز شونده و شناور، خط زن، طراحی زیبا و ارگونومیک، باتری قابل شارژ و قابلیت شست‌وشو است.

سشوار «پریتک» (Pritech) مدل «HS-586» یک سشوار برس دار با موتور 1000 وات DC و 7 سری مختلف است. سری‌های سشوار شامل 3 عدد برس گرد، فرکننده‌ی فلزی، نیم برس تخت، صاف کننده و متمرکز کننده هستند. قطر برس‌های گرد 22، 30، 32 میلی‌متر است. یکی از برس‌های گرد دارای اهرمی است که با فشار دادن آن، دندانه‌های برس به داخل فرو می‌روند و یک استوانه‌ی فلزی باقی می‌ماند. این قابلیت، جدا کردن موها را از برس راحت‌تر می‌کند. فر کننده‌ی فلزی 19 میلی‌متر قطر دارد و دارای گیره‌ای برای نگه‌داشتن موها روی استوانه است. نیم برس پارویی برای خشک‌کردن موها از قسمت‌های نزدیک به ریشه و همچنین حجم دادن به موها استفاده می‌شود. صاف کننده دو صفحه فلزی مشبک دارد که باد گرم از سوراخ‌های آن بیرون می‌آید و موها را صاف می‌کند. دو حالت ترکیبی برای سرعت و حرارت باد وجود. علاوه بر این دکمه‌ی باد سرد نیز وجود دارد که با فعال کردن آن، می‌توان به کمک باد سرد حالت قسمتی از مو را تثبیت کرد. به‌طورخلاصه سشوار پریتک مدل HS-586 دارای موتور 1000 وات DC، سه برس گرد، یک فر کننده، نیم برس تخت، صاف کننده، متمرکز کننده‌ی هوا، دو حالت ترکیبی سرعت و حرارت، دکمه‌ی باد سرد و سیم چرخان است.

  • ارزش خرید به نسبت قیمت

    ۵

  • قدرت و کیفیت

    ۴

  • نوآوری

    ۴

  • طراحی و ظاهر

    ۴

نقاط قوت

  • ریش‌تراش با تیغه‌های خود تیز‌شونده
  • سشوار با 7 سری کاربردی
کالا های مرتبط