لامپ کم مصرف 11 وات زمان نور مدل Super Candle پایه E27

نقد و بررسی اجمالی Zaman Noor Super Candle 11W Compact Fluorescent Lamp E27 محصول فوق یکی از تولیدات شرکت «زمان […]

نقد و بررسی اجمالی
Zaman Noor Super Candle 11W Compact Fluorescent Lamp E27

محصول فوق یکی از تولیدات شرکت «زمان نور» بوده که مدل «Super Candle» نام دارد. این لامپ ظاهری لاله‌ای شکل دارد تا قرار گرفتن آن روی چراغ‌های تزیینی جلوه‌ی آن‌ها را دوچندان کند. این محصول دارای توان مصرفی 11 وات بوده و نوردهی آن 450 لومن است. این میزان نور خروجی معادل با یک لامپ 55 وات رشته‌ای است؛ از این‌رو با در اختیار داشتن این محصول می‌توانید با مصرف کمتر برق، از نور بیشتری بهره‌مند شوید. راندمان این لامپ موجب شده تا در رده‌ی انرژی B قرار گیرد. طول عمر این لامپ نیز در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای بیشتر بوده که از دیگر ویژگی‌های آن به حساب می‌آید. در ساخت این محصول از پایه‌ی E27 استفاده شده است، از این‌رو در هنگام تهیه‌ی آن دقت داشته باشید تا سرپیچ آویز یا چراغ از نوع E27 باشد. این لامپ کم‌مصرف سایزی برابر 12.5 × 4 سانتی‌متری دارد و در کاهش میزان مصرف برق تاثیر مثبتی خواهد داشت.

ادامه مطلب

لامپ کم مصرف 11 وات زمان نور مدل Super Candle پایه E27

محصول فوق یکی از انواع لامپ‌های کم‌مصرف بوده که در رده‌ی انرژی B قرار می‌گیرد. این محصول پایه‌ی E27 داشته و به شکل لاله طراحی شده است. با در اختیار داشتن این لامپ می‌توانید میزان مصرف برق را به شکل چشمگیری کاهش دهید.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از اهداف مهم کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه است. این موضوع موجب شده تا تمام کشورها بکوشند اقدامات مفیدی در این راستا انجام دهند. ارزش بالای منابع انرژی و هزینه‌ای که برای استفاده از این منابع متحمل می‌شویم باعث شده تا تمام افراد در میزان مصرف انرژی دقت زیادی داشته باشند. در این بین کاهش میزان مصرف برق و استفاده‌ی بهینه از آن نیز اهمیت بالایی دارد. برای این منظور لامپ‌های پرمصرف رشته‌ای کنار گذاشته شده‌اند و جای خود را به لامپ‌های کم‌مصرف و ال ای دی داده‌اند.

این لامپ کم‌مصرف را شرکت زمان نور تولید می‌کند. این لامپ با توان مصرفی 11 وات قادر است معادل یک لامپ رشته‌ای 55 وات نوردهی داشته باشد. میزان روشنایی این لامپ 450 لومن برآورد شده است که برای محصولی در این سایز مناسب است.

این محصول با برق مستقیم 220 ولت کار می‌کند و برای استفاده از آن نیازی به ترانس نخواهید داشت. ابعاد لامپ 12.5 × 4 سانتی‌متر بوده و همین موضوع موجب شده تا بتوان از آن در حباب‌های کوچک نیز استفاده کرد. این محصول دارای پایه‌ی E27 است. این پایه همان پایه‌ی به کار رفته در لامپ‌های قدیمی رشته‌ای 100 وات است که عرضی 27 میلی‌متری داشتند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به طول عمر بالای آن و طراحی زیبایش اشاره کرد. شرکت زمان نور طول عمر این محصول را 8000 ساعت اعلام کرده است. شکل لاله‌ای (لوتوس) این لامپ کم‌مصرف موجب شده تا قرارگیری آن روی چراغ‌ها بر زیباییشان بیفزاید. این نوع طراحی برای آویزهایی که لاله ندارند بسیار مناسب است.

این محصول در مقایسه با لامپ‌های رشته‌ای قدیمی، راندمان بسیار بالاتری داشته و حرارت تولیدی آن کمتر است، از این‌رو با استفاده از آن‌ در میزان مصرف برق صرفه‌جویی خواهد شد و چراغ‌هایی که نسبت به دمای بالا حساس هستند آسیبی نخواهند دید.

مشخصات فنی Zaman Noor Super Candle 11W Compact Fluorescent Lamp E27

مشخصات

  • شکل ظاهری

    اشکی

  • توان

    11 وات
  • بازه توان مصرفی

    10.5 تا 20 وات

  • میزان روشنایی

    450 لومن
  • ولتاژ

    230 ولت
  • ابعاد

    ارتفاع: 12.5 و قطر: 4 سانتی‌متر
  • وزن

    55 گرم
  • نوع پایه

    E27

  • طول عمر

    8000 ساعت
  • زاویه نوردهی

    140 درجه

  • رده انرژی

    B

  • فرکانس عملکرد

    50 هرتز
  • سایر توضیحات

    – میزان روشنایی معادل با یک لامپ 55 وات رشته‌ای
کالا های مرتبط