لامپ ال ای دی 9 وات کملیون مدل STQ1 پایه E27

نقد و بررسی اجمالی Camelion STQ1 9W LED Lamp E27 لامپ ال‌ای‌دی 9 وات کملیون مدل STQ1 با پایه E27 […]

نقد و بررسی اجمالی
Camelion STQ1 9W LED Lamp E27

لامپ ال‌ای‌دی 9 وات کملیون مدل STQ1 با پایه E27 عرضه می‌شود. این لامپ دارای توان مصرفی ۹ وات و بسیار کم‌مصرف بوده و در عین حال با نوردهی مطلوب دارای راندمان بالایی‌است. این لامپ پس‌از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی‌شود. لامپ ال‌ای‌دی کملیون از عمر بالایی بهره می‌برد. این لامپ فاقد هرگون اشعه و مواد سمی (جیوه) است. میزان نوردهی این محصول در بازه ۷۸۰ الی ۸۰۶ لومن بوده و برای استفاده در منازل، مغازه‌ها و خیلی از مکان‌های دیگر کاربرد دارد. پایه این لامپ از نوع E27 یا همان سرپیچ لامپ‌های پر‌مصرف قدیمی یا همان سرپیچ‌های معمولی است. به همین دلیل می‌توان از این لامپ در اکثر مکان‌ها استفاده کرد. طول عمر این لامپ ۱۵۰۰۰ ساعت بوده و زاویه نوردهی آن ۲۰۰ درجه است. این طول عمر و زاویه نوردهی برای مکان‌هایی مانند منازل و مغازه‌ها منطقی است. امروزه بیشترین توجه مصرف‌کنندگان خانگی و صنعتی به نوردهی و عمر بالای محصول و مصرف پایین آن است. لامپ کملیون مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. مصرف انرژی لامپ‌های ال‌ای‌دی کملیون در ردیف +A قرار دارد.

ادامه مطلب

  • طراحی
  • کیفیت ساخت
  • راندمان مصرف انرژی
  • ارزش خرید نسبت به قیمت

لامپ ال ای دی 9 وات

. لامپ‌های LED راندمان بالایی دارند، این موضوع موجب شده تا بتوانند بیشترین میزان انرژی برق را به نور تولید کرده و گرمای تولیدی کمی داشته باشند. نور خروجی این نوع لامپ‌ها از نظر وجود اشعه‌های فرابنفش و فروسرخ در سطح استانداردتری قرار دارد و از لحاظ زیست‌محیطی در جایگاه مناسبی قرار می‌گیرند. در کنار این مزایا این نوع لامپ‌ها طول عمر بالایی دارند و همین موضوع موجب شده تا مقرون به صرفه باشند. از مهم‌ترین عواملی که باید در انتخاب لامپ موردتوجه قرار گیرد، نوردهی مناسب آن است. یعنی باید دقت داشت که لامپ انتخاب‌شده با توجه به نوع و محل استفاده‌، از قدرت روشنایی مناسبی برخوردار باشد. اگر به  دنبال یک لامپ  کم مصرف با نوردهی مناسب هستید ما به شما لامپ ال ای دی 9 وات کملیون مدل STQ1 پایه E27 را پیشنهاد می‌کنیم.

با ظهور این سری از لامپ‌ها، انقلابی بنیادین در صنعت نور و روشنایی به ‌وجود آمد. مصرف کم، قدرت نوردهی زیاد و طول عمر بالای این لامپ‌ها دلایلی منطقی برای جایگزین‌کردن LED‌ها به‌جای لامپ‌های رشته‌ای و فلورسنت است. LEDها قطعاتی الکترونیکی هستند که با عبور جریان الکتریکی تولید نور می‌کنند. پیش‌تر این فناوری در صنایع الکترونیکی به کار گرفته می‌شد؛ اما پی‌بردن به ویژگی قدرت زیاد نوردهی و راندمان بالای این لامپ‌ها موجب شد تا به یکباره LEDها وارد صنایع نور و روشنایی شوند و جایگزینی بی‌رقیب برای لامپ‌های فلورسنت و رشته‌ای باشند. با پیشرفت فناوری، تولید لامپ‌های ال‌ای‌دی هم پیشرفت کرد و انواع مختلفی از این لامپ‌ها ارائه شد مثل سی‌او‌بی‌ها و اس‌ام‌دی‌ها که دارای کیفیت بالاتر نوری و طول عمر بالاتری هستند.

مهم‌ترین ویژگی این لامپ قدرت بالای نوردهی آن است. این لامپ با وجود این‌که تنها 9 وات مصرف انرژی دارد، از قدرت نوردهی بسیار زیادی برخوردار بوده که نشان‌دهنده‌ی راندمان بالای آن است. همه‌ی لامپ‌های LED از این ویژگی برخوردارند. قدرت پخش نور این لامپ معادل 780 تا 806 لومن بوده که نوردهی آن معادل یک لامپ التهابی 60 وات است. همچنین ابعاد این لامپ برابر با 11 × 6 × 6 سانتی‌متر و وزن آن 35 گرم است. زوایه نوردهی این محصول همان‌طور که در جدول مشخصات کالا ذکر شده برابر با 200 درجه است که باعث می‌شود فضای زیادی را روشن کنند.

لامپ‌ها به لحاظ شکل ظاهری و براساس نوع کارایی، در انواع مختلفی تولید می‌شوند. معروف‌ترین و پرکاربردترین نوع لامپ‌ها، لامپ‌های حبابی و شمعی هستند که از آ‌ن‌ها معمولا برای تامین نور و روشنایی محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. این لامپ هم از نوع لامپ‌های حبابی بوده که با توجه به نوردهی زیادش، برای تامین نور فضاهای مختلف داخل خانه مثل اتاق خواب، آشپرخانه و پذیرایی مناسب است. پایه‌ی به‌کاررفته در این لامپ مثل لامپ‌های رشته‌ای حبابی از نوع E27 است. معمولا چراغ‌های آویز تک‌لامپ مثل چراغ آشپرخانه و اتاق خواب و چراغ‌های تزئینی ایستاده و رومیزی از این نوع پایه برخوردارند.

مشخصات فنی Camelion STQ1 9W LED Lamp E27

مشخصات

  • شکل ظاهری

    حبابی

  • توان

    9 وات
  • میزان روشنایی

    780-806 لومن
  • ولتاژ

    220-240 ولت
  • ابعاد

    6x6x11 سانتی‌متر
  • وزن

    35 گرم
  • نوع پایه

    E27

  • طول عمر

    15000 ساعت
  • زاویه نوردهی

    200 درجه

  • رده انرژی

    +A

  • سایر توضیحات

    نوردهی معادل یک لامپ التهابی 60 وات


  • دارای استاندارد RoHS
کالا های مرتبط