فر کننده مو دی اس پی مدل 20105

معرفی محصولDSP 20105 hair curler فرکننده ها از نظر صفحات به دو دسته تقسیم می شوند، فلزی و سرامیکی. نوع […]

معرفی محصولDSP 20105 hair curler
فرکننده ها از نظر صفحات به دو دسته تقسیم می شوند، فلزی و سرامیکی. نوع سرامیکی استانداردتر از مدل فلزی می باشد و هیچ نوع آسیبی به موها وارد نمی کند. فرکننده مو سرامیکی دی اس پی مدل 20105 دارای روکش سرامیکی تورمالین می باشد. سرامیکی تورمالین با پوششی نرم به شکلی عالی دما را انتقال می دهد و موجب نرمی، لطافت و درخشندگی موها می گردد
.فر مو ۹ میلی متری دی اس پی دارای قابلیت تنظیم ۵ دمای مختلف است و درجه فارنهایت می باشد، که بسته به نوع مو می توان دمای مورد نظر را انتخاب نمود. طیف دمایی ۲۵۰F تا ۳۰۰F مناسب موهای ظریف، دکلره شده و آسیب دیده می باشد.
جهت حالت دادن موهای طبیعی، رنگ شده و موج دار می توان از طیف دمایی ۳۵۰F تا ۴۰۰F استفاده نمود. طیف دمایی ۴۵۰F برای حالت دادن موهای ضخیم می باشد. پس از انتخاب دما چراغ نشان گر قرمز رنگ شروع به چشمک زدن می کند تا دمای میله به دمای تنظیم شده برسد. در این حالت چراغ نشان گر به صورت ثابت روشن می ماند.
سیم دستگاه فر مو ۹ میلی متری DSP 20105 در محل اتصال به بدنه دارای قابلیت چرخش کامل می باشد که علاوه بر آن که امکان کار کردن آسان را فراهم می کند از پیچ خوردن و فرسودگی سیم نیز جلوگیری می نماید.

کالا های مرتبط