فر کننده بابیلیس 2665E

معرفی محصولBabyliss 2665E Hair Curler آرایشگران به وسایلی نیاز دارند که امکانات خوبی را ارایه دهند واز طرفی سرعت انجام […]

معرفی محصولBabyliss 2665E Hair Curler
آرایشگران به وسایلی نیاز دارند که امکانات خوبی را ارایه دهند واز طرفی سرعت انجام کار با آن‌ها مناسب باشد. فر کننده‌ی 2665E فر کردن موها را به‌سرعت انجام می‌دهد و امکاناتی مناسب را هم فراهم می‌کند. این فر کننده یک سری دارد که با قرار دادن سر موها در آن، موها را جمع کرده و با حرارت دادن آن‌ها را به‌سرعت فر می‌کند. ویژگی‌ای که بسیاری از آرایشگران نیاز دارند. همچنین این فر کننده دارای بیشینه دمای 230 درجه‌ی سانتی‌گراد است که به سریع‌تر فر شدن موها کمک فراوانی می‌کند. سیستم خاموشی خودکار موجب خاموش شدن 2665E پس از 60 دقیقه استفاده نکردن می‌شود ویژگی‌ای که به ایمنی استفاده کردن از این فرکننده می‌افزاید. با استفاده از قابلیت تنظیم دما در 3 درجه حرارت مختلف می‌توان موهای خشک، مرطوب و صاف را به‌آسانی فر کرد. دسته‌ی ارگونومیک که برای 2665E در نظر گرفته شده، قرار گرفتن آن را در دست آسان‌تر می‌کند هر چند که این محصول در مقایسه با فر کننده‌های دیگر موجب فر شدن موها تنها در یک سایز می‌شود اما سرعت استفاده کردن از این دستگاه بسیار سریع‌تر است. بنابراین افرادی که به فر کردن مداوم نیاز دارند، 2665E می‌تواند انتخابی مناسب باشد.
این محصول دارای بیشینه دمای 230 درجه‌ی سانتی‌گراد، خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما و دسته‌ی ارگونومیک است.

کالا های مرتبط