صندلی خودرو دلیجان مدل Elite Plus

معرفی محصولDelijan Elite Plus Baby Car Seat صندلی‌خودرو کودک وسیله‌ای است‌که از‌سوی متخصصان برای افزایش امنیت کودک در خودرو پیشنهاد‌شده‌است. […]

معرفی محصولDelijan Elite Plus Baby Car Seat
صندلی‌خودرو کودک وسیله‌ای است‌که از‌سوی متخصصان برای افزایش امنیت کودک در خودرو پیشنهاد‌شده‌است. این پیشنهاد به‌قدری با اهمیت است‌که بسیاری ‌از کشورها استفاده‌از صندلی خودرو ‌را اجباری کرده‌اند. صندلی‌ خودرو دلیجان مدل «Elite Plus»، دارای کمربند ‌ایمنی پنج ‌نقطه‌ای است. این ‌صندلی دارای گارد ‌محافظ جلو جهت ایمنی بیشتر بوده و دارای گارد قابل‌ تنظیم و فیکس‌شدن در سه ‌حالت مختلف است. صندلی ‌خودرو دلیجان قابل ‌نصب روبه عقب مناسب برای نوزادان تا وزن 13 کیلوگرم و قابل ‌نصب روبه جلو مناسب برای کودکان به‌وزن 9 تا 18 کیلوگرم است. قسمت نشیمن‌گاه این صندلی‌ خودرو فوق‌العاده راحت بوده و کودک از قرار‌ گرفتن در‌آن احساس راحتی خواهد داشت. از‌ دیگر مزایای این ‌محصول باید‌ به قابل ‌شست‌و‌شو بودن آن اشاره ‌کرد که با‌توجه ‌به طول‌عمر استفاده از‌ این محصول امتیاز خوبی محسوب می‌شود. از ‌دیگر مزایای این صندلی تنظیم حالت پشتی آن ‌در سه ‌حالت است. این صندلی دارای گواهی تست‌تصادف است‌که ارزش خرید آن ‌را بالا می‌برد.

  • ارزش خرید به نسبت قیمت

    ۳

  • طراحی و زیبایی

    ۳

  • کیفیت ساخت

    ۳

  • میزان امنیت

    ۳

  • سهولت در استفاده

    ۳

نقاط قوت

  • گارد محافظ
نقد و بررسی تخصصیDelijan Elite Plus Baby Car Seat

این محصول از شرکت «دلیجان» یک صندلی خودروی کودک است که تحت‌عنوان «Elite Plus» در پنج رنگ‌بندی بنفش،‌ سرمه‌ای، قرمز، مشکی و قهوه‌ای عرضه شده است. با وجود این رنگ‌‌های متنوع، شما حق انتخاب بیشتری در خرید این محصول خواهید داشت.

«دلیجان»

طراحی بدنه صندلی خودروی Elite Plus

باید توجه داشته باشید که فریم این صندلی از بیس جدا نمی‌شود. نشیمنگاه تنها این قابلیت را دارد که روی بیس حرکت کند که در ادامه راجع‌به این فاکتور بیشتر توضیح خواهیم داد.

طراحی بدنه‌ی صندلی خودروی Elite Plus

صندلی خودروی کودک شرکت دلیجان مدل Elite Plus با توجه به قیمتش، طراحی خوبی دارد و از امکانات مطلوبی نیز برخوردار است. مدل Elite Plus درعین‌حال که از فریم (بدنه) و بیس (پایه‌ی نگه‌دارنده‌)ای از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده، از استحکام خوبی بهره‌مند است. این بدنه به نشیمنگاهی با روکشی از جنس پلی‌استر مجهز شده است. نکته‌ی قابل‌توجه در مورد این مدل، دو قسمتی‌بودن نشیمنگاه است. در واقع فضای نشیمنگاه دارای نشیمنگاه داخلی است که برای کودکان در سنین پایین‌تر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فضا بالشتک‌هایی دارد که از قسمت‌های کناری سر به‌خوبی محافظت می‌کنند.

زاویه‌خواب صندلی خودروی Elite Plus

دقت داشته باشید که برای قراردادن صندلی خودرو در زاویه‌‌‌ خواب‌های موردنظر، کافی است زبانه‌ی قرمزرنگ تعبیه‌شده در قسمت جلوی صندلی (دقیقا زیر نشیمنگاه) را به سمت بیرون بکشید و هم‌زمان فریم (بدنه) متشکل از نشیمنگاه را روی بیس (پایه‌ی نگه‌دارنده) به حرکت درآورده و با قرارگیری در زاویه‌ی موردنظر، زبانه را آزاد کنید.

زاویه‌خواب صندلی خودروی Elite Plus

فاکتور قابل‌توجه دیگری که شرکت «دلیجان» برای این مدل در نظر گرفته، قابلیت تنظیم زاویه‌ی ‌خواب نشیمنگاه صندلی در سه حالت متفاوت است. این مشخصه کودک را در وضعیت بهتری برای استراحت و حتی خواب قرار می‌دهد. به این ترتیب برای نوزادان تازه‌متولدشده که قادر به نشستن نیستند، می‌توانید زاویه‌ی خواب صندلی را در حالت خوابیده‌ی کامل قرار دهید تا فضای راحت‌تری برای نوزاد دلبندتان فراهم شود.

نگاهی به گارد محافظ در صندلی خودروی Elite Plus

نگاهی به گارد محافظ در صندلی خودروی Elite Plus

ایمنی صندلی خودروی کودک، فاکتوری است که از اهمیت بالایی برخوردار است. بخش قابل‌توجهی از ایمنی این صندلی خودرو را گارد محافظ آن به خود اختصاص داده است. این محافظ را می‌توان یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این صندلی به‌شمار آورد. گارد محافظ این محصول دارای قابلیت تنظیم و فیکس‌شدن در سه حالت مختلف با توجه به سن کودک است. این گارد مانند سپر عمل می‌کند و صدمات ناشی از ضربات را به حداقل ممکن می‌رساند.

صندلی خودروی Elite Plus را چه طور نصب کنیم؟

با بزرگ‌شدن کودک، وضعیت نصب صندلی خودرو تغییر می‌کند. از زمانی که نوزاد وزنی برابر با 9 کیلوگرم دارد، باید صندلی خودروی کودک و بیس (پایه‌ی نگه‌دارنده) را با هم به سمت جلو قرار دهید. در این حالت، صندلی جوابگوی ظرفیت وزنی حداکثر 18 کیلوگرم خواهد بود. کمربند ایمنی خودرو در این حالت نیز وظیفه‌ی فیکس و ثابت‌کردن را بر عهده دارد. برای ایمنی هر چه بیشتر، توصیه می‌شود در هر دوی این حالت‌ها، صندلی خودروی کودک را روی صندلی عقب ماشین نصب کنید.

صندلی خودروی Elite Plus را چطور نصب کنیم؟

اگر به دنبال صندلی خودرویی هستید که بتوانید از بدو تولد نوزاد از آن استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم به مشخصه‌ها و ویژگی‌های این صندلی نگاهی بیندازید. این صندلی خودرو از آن دست صندلی‌هایی است که نصب رو به جلو و عقب را برایتان امکان‌پذیر می‌کند. صندلی خودروی کودک مدل Elite Plus دارای قابلیت نصب رو به عقب برای نوزادان تازه‌متولد‌شده است. در این حالت می‌توانید از صندلی خودروی کودک تا زمانی که وزن نوزاد به 13 کیلوگرم می‌رسد، استفاده کنید. برای این منظور کافی است صندلی خودرو را به همراه بیس (پایه‌ی نگه‌دارنده) رو به عقب قرار دهید و با عبور کمربند ایمنی خودرو از بین صندلی خودروی کودک و بیس (پایه‌ی نگه‌دارنده)، ثبات صندلی را به بالاترین میزان خود برسانید.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط