شمعدان کد 001 مجموعه 3 عددی

معرفی محصول محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، شمعدان کد 001 مجموعه 3 عددی است. شمعدان‌ها امروزه با توجه […]

معرفی محصول

محصولی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، شمعدان کد 001 مجموعه 3 عددی است. شمعدان‌ها امروزه با توجه به زیبایی که دارند، به صورت فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات از دیر باز طرفداران خود را داشته‌اند و امروزه با توجه به طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی که دارند، بیشتر از قبل مورد توجه قرار می‌گیرند. این محصول با توجه به طراحی و ساختی که دارد مشتریان زیادی را برای خود داشته و به صورت فراوان عرضه می‌شود. از دیگر مزیت‌های این محصول جنسی است که دارد. این محصول از جنس برنج بوده و همین امر باعث شده است تا عمر طولانی داشته باشد. ناگفته نماند که قطر جا شمعی برابر با 2 سانتی‌متر است؛ این به این معنی است که شما می‌توانید حداکثر از شمع‌هایی با قطر 2 سانتی‌متر استفاده کنید. این محصول دارای 3 عدد شمعدان با ارتفاع‌های مختلف است؛ همین امر باعث شده است تا زیبایی آن بیشتر شود.

  • جنس

    ۴

  • طراحی

    ۴

  • ارزش خرید

    ۴

  • ارزش هنری

    ۴

  • کیفیت ساخت

    ۴

نقد و بررسی تخصصی

شمعدان کد 001 مجموعه 3 عددی

لوازم دکوری نمایانگر سلیقه‌ی صاحب‌خانه هستند و به خانه روح می‌دهند. داشتن یک دکوری خاص و قرار دادن آن در محل مناسب می‌تواند جلوه‌ی محیط را به‌کلی عوض کند و نمای تازه‌ای به خانه‌ی شما ببخشد. گاهی تهیه‌ی چند دکوری جدید باقیمت مناسب می‌تواند به شما کمک کند بدون هزینه‌ای گزاف برای تغییر دکوراسیون حس بهتری داشته باشید. یکی از دکوری‌هایی که استفاده از آن در خانه‌ی ایرانی‌ها همیشه بسیار معمول بوده است، شمعدان است. درگذشته از لاله‌ها و شمعدان‌های شیشه‌ای بیشتر استفاده می‌شد و آن‌ها را در همه جای خانه قرار می‌دادند. این شمعدان‌ها جلوه‌ بسیار زیبایی داشتند، اما با بسیاری از دکوراسیون‌های امروزی خانه‌های ما هم‌خانی  ندارند و در میان سایر اسباب و اثاثیه نامناسب به نظر می‌رسند.

ناهمخوانی دکوراسیون‌های جدید با طراحی‌های سابق باعث نشده است که شمعدان از دکوری‌ها حذف شود، در حال حاضر شمعدان‌های شیکی با طراحی‌های خاص و زیبا تولید می‌شود که با دکوراسیون‌های امروزی همخوانی بیشتری دارد و می‌تواند سلیقه‌های سخت پسند را هم راضی کند. شمعدان برنجی سه عددی کد 001 طراحی جذابی از شمعدان‌های امروزی است که در عین سادگی بسیار خاص است و می‌توانید آن را درجاهای مختلفی استفاده کنید.

جنس این شمعدان‌ها از آلیاژ برنج است و مقاومت و زیبایی بالایی دارد. آلیاژ برنج به خاطر رنگ زیبایی که دارد در بسیاری از دکوراسیون‌ها قابل‌استفاده است و هماهنگی خوبی با محیط اطراف ایجاد می‌کند، این آلیاژ همچنین به شعله‌های شمع جلوه‌ی بیشتری می‌دهد. این مجموعه شمعدان در سه اندازه‌ی مختلف طراحی‌شده‌اند که در کنار یکدیگر ترکیب زیبا و چشم‌نوازی را به وجود می‌آورند. این مجموعه را هم می‌توانید به‌صورت خطی کنار هم قرار دهید و هم با توجه به طراحی پایه‌ها می‌توان آن‌ها را به‌صورت دایره‌ای کنار هم قرار دارد. در ضمن هرکدام از این شمعدان‌ها را می‌توانید به‌صورت جداگانه در محل‌های مختلفی قرار دهید از نور شمع لذت ببرید.

ارتفاع بلند‌ترین شمعدان این مجموعه 26 سانتی‌متر و کوتاه‌ترین آن بیست سانتی‌متر است. وزن مناسب این مجموعه و همچنین پایه‌ی آن‌که در عین طراحی زیبا کاملاً مطمئن است این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که امکان سقوط شمع‌های روشن بسیار کم است و خطری نخواهد داشت. ابعاد محل قرارگیری شمع در این شمعدان دو سانتی‌متر است که باعث می‌شود انواع بسیاری از شمع‌های تزئینی و زیبای موجود در بازار را بتوانید استفاده کنید.

بهتر است هر بار پس از استفاده از شمعدان‌ها درصورتی‌که ذرات شمع آب‌شده روی بدنه‌ی آن ریخته بود، تمیزش کنید تا شمعدان‌ها مدت‌زمان بیشتری جلوه و درخشش خود را حفظ کنند.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط