شارژر و استارتر باتری خودرو دکا مدل SC30/400

معرفی محصول شارژر و استارتر دکا مدل SC30/400 یکی از محصولات شرکت دکا می باشد ولتاژ خروجی این محصول 12 […]

معرفی محصول
شارژر و استارتر دکا مدل SC30/400 یکی از محصولات شرکت دکا می باشد ولتاژ خروجی این محصول 12 و 24 ولت و برق ورودی آن 220 ولت می باشد. این محصول قابلیت شارژ باتری خودرو های سبک ، نیمه سنگین و سنگین مانند خودرو های سواری ، خودرو های حمل بار و مسافر و ماشین آلات راه سازی را دارد .وظیفه دستگاه شارژ و استارتر دکا این است که در مواقعی که باتری خودرو به اصطلاح استارت نمیخورد می تواند کمک به استارت زدن کند و یا باطری را شارژ کند.

ظرفیت باتری دستگاه شارژ باتری خودرو دکا 5 – 400 آمپر ساعت را دارد و میانگین جریان 20 آمپر و موثر جریان 30 آمپر می باشد فیوز آن 100 آمپری می باشد و وزن آن 20.6 کیلوگرم می باشد و به دلیل داشتن چرخ حمل آن بسیار آسان می باشد. همراه این مخصول کابل 2 متری و گیره نیز می باشد.

این دستگاه مناسب باطری های WET -AGM – GEL می باشد . سیستم safe charge & boost از قطعات الکترونیکی خودرو در برابر تداخل و اضافه ولتاژ که ممکن است در مراحل شارژ یا راه اندازی سریع ایجاد شود محافظت می کند. از ویژگی های بارز این محصول میتوان حفاظت در برابر اتصال قطب ها بصورت وارونه(برعکس)؛ حفاظت در برابر اتصال کوتاه در صورت اتصال قطب های مثبت و منفی؛ قطع شارژ بصورت دستی ، حفاظت در برابر اضافه بار را نام برد. این محصول ساخت کشور ایتالیا بوده است

کالا های مرتبط