سنسور حرکتی دزدگیر اماکن چیاز مدل ERMO482200F1

معرفی محصول نقد و بررسی تخصصی مقدمه   امروزه استفاده از سیستم‌های هشدار دهنده در مکان‌های عمومی و خصوصی بسار […]

معرفی محصول
نقد و بررسی تخصصی

مقدمه

 

امروزه استفاده از سیستم‌های هشدار دهنده در مکان‌های عمومی و خصوصی بسار حائز اهمیت است. معمولا سیتم‌های هشدار دهنده در انواع مختلفی از مدل، طرح و کارایی ساخته و روانه‌ی بازار می‌شوند. کاربرد اصلی این محصولات حفاظت از جان و مال بوده و قابلیت اتصال به دوربین‌های مدار بسته را به خود اختصاص داده است. کاربردهای این سیتم‌های هشدار دهنده یا همان دزدگیر علاوه بر محافظت از سرقت دارای سیستم هشدار دهنده آتش نیز است. اتصال این محصولات به دوربین مدار بسته به شما این اماکان را داده که تا بتوانید به راحتی فعالیت‌های سارقان را در آن مشاهده و ثبت نمایید. تنوع در تولید و ساخت سیتم‌های هشدار دهنده بسیار زیاد بوده و از اجزای متفاوتی ساخته می‌شوند. خوب است بدانید که طراحی دزدگیرها مشمول یک یا چند حسگر برای کنترل و تشخیص ورود غیر مجاز است.

سنسور حرکتی دزدگیر اماکن چیاز مدل ERMO482200F1

معمولا سنسورهای هشدار دهنده جز تجهیزاتی بوده که اقدامات غیر مجاز را در انواعی از مکان‌ها شناسایی می‌کنند. طراحی و تنوع ساخت در این هشدار دهنده‌ها به گونه‌ای بوده که دارای یک یا چند حسگر برای تشخیص و شناسایی است. گفتنی است که نصب این سنسورها باید در داخلی ا اطر اف تحت پوشش انجام شود. جالب است بدانید که اعلام هشدار از سمت این سنسورها متفاوت بوده و به صورت آژیر یا چراغ‌های چشمک زن از خود عکس العمل نشان می‌دهند. سنسور حرکتی دزدگیر اماکن چیاز مدل ERMO482-200 دارای ابعاد 31 × 26 × 15 سانتی‌متر و دارای وزن 1000 گرم است. جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک بسار سخت و با کیفیتی بوده که به صورت 4 کانال طراحی شده است. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به فرکانس x-band و درجه حرارت -35/+65 درجه سلسیوس اشاره کرد. این سنسور دزدگیر دارای منبع تغذیه 1.8، 19 و 24 ولت بوده و دارای راه های زنگ و خطا است. محصول فوق علاوه بر هشدار صدا دارای برنامه‌های ویژه ضد انفجار نیز است. گفتنی است که حسگرهای حرارت و دود از روش‌های مختلفی برای شناسایی اتش سوزی بوده و محصول فوق به محض شناسایی این موارد از خود واکنش نشان می‌دهد.

و سخن آخر

سنسورهای حرکتی معمولا از تکولوژی متفاوتی به منظور تشخیص حرکت استفاده می‌کنند. این تکنولوژی‌ها می‌توانند به صورت مادون قرمز و ارتعاشی باشد.


نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

کالا های مرتبط